Ze zijn gewoon wat warrig en lopen altijd teleurstellend afquote:Op maandag 19 september 2005 20:27 schreef Pinball het volgende:
Lieske's 'verhalen' duren altijd nét te lang om de groep te kunnen boeien. Deze was op het randje
quote:Op maandag 19 september 2005 20:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon wat warrig en lopen altijd teleurstellend af
"Ja,![]()
![]()
weet je, die reclame, dat gebeurt dus in het echt
![]()
![]()
ook extreeeeeeeeeeeeeeem vaak, dat mensen in zo'n ronde wasmand plassen
....., nou ja weetje gewoon misschien niet extreem vaak, eigenlijk heel soms maar, maar ja, god, nu ja, gewoon , dat...ik........... .... ......
........"
Ik vond het een lieve en leuke actie van Joost.quote:Op maandag 19 september 2005 20:37 schreef Day het volgende:
Die Joost heeft zichzelf ook voor lul gezet vandaag met zijn liefdesverklaring, want ik denk niet dat die relatie nog superlang duurt.
Ze baalt ervan, ja, lijkt me logisch, toch ? Ze vond hem leuk, was er een beetje verward door, maar ook blij, en voor dat ze het wist ligt hij alweer met een ander.quote:Op maandag 19 september 2005 20:37 schreef Day het volgende:
[..]
Het feit dat ze er bij elke gelegenheid die ze krijgt over praat, zegt genoeg.
Idem geldt voor haar vriendinnetje, Natte Lie, die elke dag zeker 3 keer over Ralph praat, maar vol blijft houden dat ze Joost de man van haar dromen is.
Die Joost heeft zichzelf ook voor lul gezet vandaag met zijn liefdesverklaring, want ik denk niet dat die relatie nog superlang duurt.
Het geroddel over met name Roel en Lieske is alleen een beetje vermoeiendquote:Op maandag 19 september 2005 20:40 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze baalt ervan, ja, lijkt me logisch, toch ? Ze vond hem leuk, was er een beetje verward door, maar ook blij, en voor dat ze het wist ligt hij alweer met een ander.
Mag je dan niet pissig zijn of zo? En balen?
Ze heeft vandaag gewoon heel gezellig tegen Lies en Linda gedaan, en ook tegen Roel, trouwens
Ach, Gert noemde mij een homofiel maar liet me vanmiddag voor niets naar een park komenquote:Op maandag 19 september 2005 20:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Pas maar op dat Gert het niet hoort.
Ik ook. Is er nog drank in de tent? Die zaterdag is voor herhaling vatbaar!quote:Op maandag 19 september 2005 20:41 schreef bemeall het volgende:
* bemeall pakt een zak chocolade rozijnen erbij en zwengelt de streams aan
Ben weer een avondje van de partij
quote:
Ze hebben nog een paar flessen wijn verstopt (Dido natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2005 20:44 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik ook. Is er nog drank in de tent? Die zaterdag is voor herhaling vatbaar!
Mooi, ze gunt ons nog een avondje plezierquote:Op maandag 19 september 2005 20:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze hebben nog een paar flessen wijn verstopt (Dido natuurlijk)
Dit is de sanctie voor het flesje van Roel.quote:Op maandag 19 september 2005 20:46 schreef Maurisico het volgende:
Val nu even binnen, maar wat is dit? Een groepsgesprek in opdracht van BB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |