Natuurlijk wel. Ik wil het alleen niet graag genoeg blijkbaar. Het is een leerproces; als ik vaak genoeg mijn neus stoot, leer ik het vanzelf af.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef livEliveD het volgende:
Kun je het niet onder controle krijgen, net als je verliefdheid (hetgeen ik trouwens gelukkig niet heb met verliefdheid)![]()
Dat denk ik wel alhoewel een bepaald slag mensen er mogelijk te koppig voor is. Bij jou heb ik dat idee niet direct .quote:Op maandag 20 juni 2005 11:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Natuurlijk wel. Ik wil het alleen niet graag genoeg blijkbaar. Het is een leerproces; als ik vaak genoeg mijn neus stoot, leer ik het vanzelf af.
Schreef jij nu om een goede OPquote:
Koppigheid kent altijd grenzen.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat denk ik wel alhoewel een bepaald slag mensen er mogelijk te koppig voor is. Bij jou heb ik dat idee niet direct .
Huh? Wabbedoellie?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Schreef jij nu om een goede OP![]()
het zal de warmte wel wezen![]()
Nee. Ik wil het graag afleren. Het is één van de redenen voor mij op op een forum te zitten.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:37 schreef livEliveD het volgende:
Dat denk ik wel alhoewel een bepaald slag mensen er mogelijk te koppig voor is. Bij jou heb ik dat idee niet direct .
Dude fix die link, pleasequote:Op maandag 20 juni 2005 11:37 schreef Reya het volgende:
[URL=http://www.funda.nl/koop/detail_overzicht.asp?ob
Dit is twee huizen verderop
Werkelijk? Das een van de meest aparte redenen die ik ooit gehoord hebquote:Op maandag 20 juni 2005 11:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee. Ik wil het graag afleren. Het is één van de redenen voor mij op op een forum te zitten.
We missen nog 3 topics in de OPquote:Op maandag 20 juni 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik had hem er nu ook al ingeplakt.
In de confrontatie met anderen leer je jezelf kennen.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:39 schreef livEliveD het volgende:
Werkelijk? Das een van de meest aparte redenen die ik ooit gehoord heb
Zo reageerd ook iedereen in dat topicquote:Op maandag 20 juni 2005 11:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die dingen zo heetten.Ik vond ze vroeger erg leuk.
Vroeger interesseerde je je niet zo voor een mooie OPquote:
Zeker Darth Lupaquote:Op maandag 20 juni 2005 11:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In de confrontatie met anderen leer je jezelf kennen.
Nu we er een hebben echter wel.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vroeger interesseerde je je niet zo voor een mooie OP![]()
Ik geloof niet dat ik het wil weten.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:40 schreef qu63 het volgende:
Zo reageerd ook iedereen in dat topic
Je kan er hele leuke (rare) dingen mee doen
waar dacht je aan danquote:Op maandag 20 juni 2005 11:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik het wil weten.
Ik kan het alleen maar toejuichenquote:
LOL je kunt het op veel manieren opvatten maar het is absurd jaquote:Op maandag 20 juni 2005 11:43 schreef Reya het volgende:
- De woning is optimaal gelegen ten opzichte van de zon.'
Dit menen ze niet![]()
Hehe. Kon het niet laten.quote:
Goeie prijs in vergelijking met hierquote:
Waar kan ik mn UFO parkeren?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:43 schreef Reya het volgende:
- De woning is optimaal gelegen ten opzichte van de zon.'
Dit menen ze niet![]()
WTF is dat voor plaatjequote:Op maandag 20 juni 2005 11:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
LOL De storthoop heeft gesproken.
[afbeelding]
Gewoon in de extra dimensie of een gereserveerde parallelle wereld. Niet zo vragen naar de bekende weg hehquote:
Je kent toch hopelijk de Freggels wel?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:45 schreef livEliveD het volgende:
WTF is dat voor plaatjeWaar komt het vandaan?
Jeugdsentiment.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kent toch hopelijk de Freggels wel?
http://users.compaqnet.be(...)els_(nederlands).mp3quote:Op maandag 20 juni 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen van naam geloof ikquote:Op maandag 20 juni 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |