Natuurlijk wel. Ik wil het alleen niet graag genoeg blijkbaar. Het is een leerproces; als ik vaak genoeg mijn neus stoot, leer ik het vanzelf af.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef livEliveD het volgende:
Kun je het niet onder controle krijgen, net als je verliefdheid (hetgeen ik trouwens gelukkig niet heb met verliefdheid)![]()
Dat denk ik wel alhoewel een bepaald slag mensen er mogelijk te koppig voor is. Bij jou heb ik dat idee niet direct .quote:Op maandag 20 juni 2005 11:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Natuurlijk wel. Ik wil het alleen niet graag genoeg blijkbaar. Het is een leerproces; als ik vaak genoeg mijn neus stoot, leer ik het vanzelf af.
Schreef jij nu om een goede OPquote:
Koppigheid kent altijd grenzen.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat denk ik wel alhoewel een bepaald slag mensen er mogelijk te koppig voor is. Bij jou heb ik dat idee niet direct .
Huh? Wabbedoellie?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Schreef jij nu om een goede OP![]()
het zal de warmte wel wezen![]()
Nee. Ik wil het graag afleren. Het is één van de redenen voor mij op op een forum te zitten.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:37 schreef livEliveD het volgende:
Dat denk ik wel alhoewel een bepaald slag mensen er mogelijk te koppig voor is. Bij jou heb ik dat idee niet direct .
Dude fix die link, pleasequote:Op maandag 20 juni 2005 11:37 schreef Reya het volgende:
[URL=http://www.funda.nl/koop/detail_overzicht.asp?ob
Dit is twee huizen verderop
Werkelijk? Das een van de meest aparte redenen die ik ooit gehoord hebquote:Op maandag 20 juni 2005 11:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee. Ik wil het graag afleren. Het is één van de redenen voor mij op op een forum te zitten.
We missen nog 3 topics in de OPquote:Op maandag 20 juni 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik had hem er nu ook al ingeplakt.
In de confrontatie met anderen leer je jezelf kennen.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:39 schreef livEliveD het volgende:
Werkelijk? Das een van de meest aparte redenen die ik ooit gehoord heb
Zo reageerd ook iedereen in dat topicquote:Op maandag 20 juni 2005 11:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die dingen zo heetten.Ik vond ze vroeger erg leuk.
Vroeger interesseerde je je niet zo voor een mooie OPquote:
Zeker Darth Lupaquote:Op maandag 20 juni 2005 11:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In de confrontatie met anderen leer je jezelf kennen.
Nu we er een hebben echter wel.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vroeger interesseerde je je niet zo voor een mooie OP![]()
Ik geloof niet dat ik het wil weten.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:40 schreef qu63 het volgende:
Zo reageerd ook iedereen in dat topic
Je kan er hele leuke (rare) dingen mee doen
waar dacht je aan danquote:Op maandag 20 juni 2005 11:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik het wil weten.
Ik kan het alleen maar toejuichenquote:
LOL je kunt het op veel manieren opvatten maar het is absurd jaquote:Op maandag 20 juni 2005 11:43 schreef Reya het volgende:
- De woning is optimaal gelegen ten opzichte van de zon.'
Dit menen ze niet![]()
Hehe. Kon het niet laten.quote:
Goeie prijs in vergelijking met hierquote:
Waar kan ik mn UFO parkeren?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:43 schreef Reya het volgende:
- De woning is optimaal gelegen ten opzichte van de zon.'
Dit menen ze niet![]()
WTF is dat voor plaatjequote:Op maandag 20 juni 2005 11:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
LOL De storthoop heeft gesproken.
[afbeelding]
Gewoon in de extra dimensie of een gereserveerde parallelle wereld. Niet zo vragen naar de bekende weg hehquote:
Je kent toch hopelijk de Freggels wel?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:45 schreef livEliveD het volgende:
WTF is dat voor plaatjeWaar komt het vandaan?
Jeugdsentiment.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kent toch hopelijk de Freggels wel?
http://users.compaqnet.be(...)els_(nederlands).mp3quote:Op maandag 20 juni 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen van naam geloof ikquote:Op maandag 20 juni 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou niet gaan zwemmen dan.quote:
Nou ze, zijn ook van Jim Henson. Maar ik vind ze beter dan The Muppets.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:18 schreef Bensel het volgende:
ik vind het toen ik klein was altijd mislukte muppets..
Muppets Christmas Carol is wel mooiquote:Op maandag 20 juni 2005 12:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ze, zijn ook van Jim Henson. Maar ik vind ze beter dan The Muppets.
jaquote:Op maandag 20 juni 2005 12:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wist niet dat ladders TV keken
Om de flauwheid er even in te houden.
Ik krijg zo visitequote:Op maandag 20 juni 2005 12:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar is iedereen? Alicey zeker aan het lunchen.
Waar werk je!quote:Op maandag 20 juni 2005 12:35 schreef FokCrash het volgende:
En raad us wat iedereen net op me werk gekregen heeft. ... Een vlieger![]()
Ja, ook een Alicey moet eten om te overleven.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar is iedereen? Alicey zeker aan het lunchen.
Bij referendum afschaffenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:07 schreef Maethor het volgende:
Hier op mn stageplek is geen airco...
Zulke temperaturen zouden verboden moeten worden.
Mjah.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat je de zomer beter naar de Noordkaap kan verhuizen
Ik ken dat van in datacenters werken met een buitentemperatuur van 35 graden. Is het binnen lekker 17 graden en zit je de hele tijd met je hoofd zo ongeveer op de outlet van de koeling. Kom je buiten...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:26 schreef ReCreative het volgende:
Ik heb wel airconditioning dus het is goed uit te houden hier. Alleen ik ging net naar buiten en toen kreeg ik een slag van een graad of 15, dat was ff minder
.
Je bent eng en verandert in een konijn zonder sultanaquote:Op maandag 20 juni 2005 13:25 schreef Alicey het volgende:
Waarom wil je trouwens mij platspuiten liv?
Je snapt het weer niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bent eng en verandert in een konijn zonder sultana![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:30 schreef het_fokschaap het volgende:
Hondje met 6 poten en 2 penissen bij tempel gevonden
Gewoon omdat hij er schattig uitziet als een hondje, voor iemand mocht gaan denken dat er bijbedoelingen zijn.quote:
Vind ik ook heurquote:
TTK?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:37 schreef livEliveD het volgende:
In welk subfora hoort een topic over eenmalige toegang tot de "British Journal of Psychiatry"
* livEliveD even peuken aan het halen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |