Boot, vliegtuig, raket.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:03 schreef babette21 het volgende:
ik had vroeger ook een brommer...nu heb ik 'n auto
[wat volgt hierna???]
Wat er is:quote:
Da's inderdaag geen goed begin van de dag.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:05 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Wat er is:
Vanmorgen moesten we vroeg op. Wekker uitgezet, verslapen, naar college gegaan (na het eerste gedeelte gemist te hebben) en toen erachter gekomen dat, na net op tijd te zijn voor het 2e deel, erachter gekomen dat het in een niet meer op tijd te bereiken gebouw was.
Daarom moesten we van 10:00 tot 13:45 hier hangen.
![]()
kijk, da's 'n goeie tip voor vanavondquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:07 schreef Bupatih het volgende:
Andijvie.
Goed he?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk, da's 'n goeie tip voor vanavond![]()
Neen, lamheid alom.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:06 schreef Bupatih het volgende:
Da's inderdaag geen goed begin van de dag.
Wij willen Clouseauquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:09 schreef babette21 het volgende:
tering, alweer Guus Meeuwis op de radio....
haha volgens mij kan die smiley nog wel 'n neus gebruikenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:49 schreef karoltje het volgende:
Wie moet ik goftedomme neuken om in dat OP-plaatje te komen.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:49 schreef karoltje het volgende:
Wie moet ik goftedomme neuken om in dat OP-plaatje te komen.
Klagende mensen krijgen met de roe ervanlangsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:57 schreef karoltje het volgende:
En van klagende mensen wordt Sinterklaas niet vrolijk!
Wie is ISa?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:08 schreef Nano het volgende:
Isa heeft een dochtertje!
Vlinder Medina!
Wel een leuke naam eigenlijk!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Klagende mensen krijgen met de roe ervanlangs
Merlijn en Vlinderquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:18 schreef karoltje het volgende:
Vlinder. Haar andere kindje heet toch ook zo raar?
En Medina zal wel gebaseerd zijn op RG&WL medespeelster Medina! Leuk!
Nou..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:19 schreef Nano het volgende:
[..]
Fokliefde is de mooiste liefde die er bestaat![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
"They call me the wild rooohooose."
Arme Kylie.
Hoe is het eigenlijk met Buffy?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ook van jouw![]()
ja arme Kylie, en dat liedje is echt mooi![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:31 schreef Airelle het volgende:.
Oh en Nano: er stond iets onzinnigs.. wat dus bedoeld was voor hier.
Dat kind van Angela (Schijf) heet Bloem.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:33 schreef babette21 het volgende:
ik vind Vlinder een stomme naam
ik heb nu al medelijden met dat kind........
Nog zon 50 afl. te gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:30 schreef Nano het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Buffy?
Heb je onderhand niet alle DVD's gezien?![]()
Ik vind het op zich wel mooi.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:33 schreef babette21 het volgende:
ik vind Vlinder een stomme naam
ik heb nu al medelijden met dat kind........
Bloem vind ik ook wel mooi.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat kind van Angela (Schijf) heet Bloem.
Ook uhh... apart.
haha daar moest ik ook meteen aan denken: Vlinder en Bloemquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:34 schreef Airelle het volgende:
Dat kind van Angela (Schijf) heet Bloem.
Ook uhh... apart.
"Ik zoek Vlinder."quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha daar moest ik ook meteen aan denken: Vlinder en Bloem
worden vast vriendinnetjes later
Even aan m'n moeder vragenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:42 schreef babette21 het volgende:
Bloem is toch ook zo'n jaren80-groepje???
Ja Bikkel,dat vind ik dan weer niet leukquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:41 schreef babette21 het volgende:
het kind van Martijn Krabbé heet Bikkel.....
waarom weet ik dit?
Vlinder..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:08 schreef Nano het volgende:
Isa heeft een dochtertje!
Vlinder Medina!
Wel een leuke naam eigenlijk!
quote:
ja precies, diequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:43 schreef mark_03 het volgende:
Even aan m'n moeder vragen
bloem de lignyquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:42 schreef babette21 het volgende:
Bloem is toch ook zo'n jaren80-groepje???
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:09 schreef babette21 het volgende:
Yaay, alweer Guus Meeuwis op de radio....
een bikkel heeft 1 balquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:41 schreef babette21 het volgende:
het kind van Martijn Krabbé heet Bikkel.....
waarom weet ik dit?
Idd, en dan pas ik hem aanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:04 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja....als je vaker dan een paar topics meepost, kom je er vanzelf wel een keer in.
mooi, dan kun jij me 3 kwartier aan de praat houden met leukigheid, om me af te leiden....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:12 schreef Dizer het volgende:
Ik verveel me mateloos... terwijl ik een heleboel te doen heb!
Ja lekker, denk jij dat ik makkelijk 3 kwartier niks kan doen hier op mijn stage.. .was het maar waarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi, dan kun jij me 3 kwartier aan de praat houden met leukigheid, om me af te leiden....
Dat het condoom scheurde is niet mijn probleem. Kan ik er wat aan doen dat jij zonodig "normale" condooms in huis haalt en geen XXLquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:21 schreef babette21 het volgende:
ja eigenlijk dacht ik dat wel.... zeker aangezien jij toch deels verantwoordelijk bent voor mijn misselijkheid
OMGquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:30 schreef Dizer het volgende:
Dat het condoom scheurde is niet mijn probleem. Kan ik er wat aan doen dat jij zonodig "normale" condooms in huis haalt en geen XXL![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:32 schreef BVO het volgende:
Dus.
Ik pas ze meestal ff bij de drogist... sommigen vallen wat kleiner uit en dan passen ze dus nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat het condoom scheurde is niet mijn probleem. Kan ik er wat aan doen dat jij zonodig "normale" condooms in huis haalt en geen XXL![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik pas ze meestal ff bij de drogist... sommigen vallen wat kleiner uit en dan passen ze dus niet
quote:
kan zijn, maar ik sta op het punt om de hele prullenbak vol te kotsen [excusez le mot]quote:
[dramamodus]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
kan zijn, maar ik sta op het punt om de hele prullenbak vol te kotsen [excusez le mot]
en dan begin jij 'n beetje over condooms enzo......
[dramamodus]hou je dan helemaal nooit rekening met MIJ????[/dramamodus]
met een kruikje...??? en asperientjes...??? enzo???quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:37 schreef Dizer het volgende:
[dramamodus]
Ik maak het vanavond goed
[/dramamodus]
Yep, en wat leuke oude afleveringen van ONM op videoband uit seizoen 1quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
met een kruikje...??? en asperientjes...??? enzo???
hihi da's wel lief.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:47 schreef Dizer het volgende:
Yep, en wat leuke oude afleveringen van ONM op videoband uit seizoen 1
Dat is geen satétjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou niet zo met die satétjes slaan he......
Wat heeft ze gedaan? Staat alleen dat ze 48 uur heeft en dat T (quote:
postkrikken geloof ikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:04 schreef Dizer het volgende:
Ok, maar waarom is T gebanned dan? Wat heet ie gedaan? T is cool
Heeft ie meer dan 10 posts achter elkaar gepost of zo??quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Aah me hoofd ik voel me zwaar kapot [afbeelding]
Die heeft geen internet in zn nieuwe kamerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:23 schreef Dizer het volgende:
Waar is Zhenar eigenlijk, al een tijdje niet online gezien
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heeft ie meer dan 10 posts achter elkaar gepost of zo??
Hey Timbobsieyoupsie
Ik ging dus de hele vakantie rond 4uur op bed gewoon omdat ik eerder nog niet moe was.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ging dus de hele vakantie rond 4uur op bed gewoon omdat ik eerder nog niet moe was.
Maar nu moest ik dus vandaag om Half7 al mijn nest uit dus ik dacht gisteravond ik ga vandaag maar eens om half 12 mijn nest in maar ik was dus nog zo in me vakantie ritme dat ik de hele nacht heb liggen draaien en heb gefilosofeerd over allemaal onzin![]()
En toen kwam me moeder om half 7 toen ik net een halfuurtje sliep![]()
Ik ben eigenlijk niet zo vrolijk, zit niet zo lekker in mijn vel, maar ik hoef nog maar een half uur en dan kan ik weg naar huis zodat ik lekker onderweg aan mij nboek kan lezenquote:
Ik heb gisteravod drie fanfics bedacht terwijjl ik wou slapen en gedacht over het wel of niet bestaan van Vampiersquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:26 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik had het ook vannacht... sliep slecht en ging weer fantaseren over allemaal onzin dingen die mij weer zogenaamd kunnen overkomen of juist niet...
My mind is a beehaf of zo iets
Dan ben je teminste in slaap gevallenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:54 schreef Dizer het volgende:
Ik was gisteravond 2 uur lang aan het lezen in mijn boek (over de oorlog tijdens het tweede wereld oorlog en de mannen van de 802e divisie wat dus dezelfde mannen zijn uit Band Of Brothers met als autobiography van Major Winters) en ik heb de hele nacht daarover gedroomd
Ey slim ideequote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
"They call me the wild rooohooose."
Arme Kylie.
Ik hoop maar dat het goed isquote:
quote:
Ik ook, hoewel ik me bijna niet voor kan stellen dat het slecht is. Ze is pas 21 en in onze familie komt ook helemaal geen borstkanker voor. Dus ik ga maar uit van het bestequote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:07 schreef PeRi het volgende:
Ik weet niet helemaal waar het over gaat, maar zover ik kan raden, is het niet echt fijn. Sterkte. Ik hoop dat het negatief is.
Ik ben altijd al goed in raad-spelletjes geweestquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mn nichtje van 21 heeft een bobbeltje in haar borst en krijgt morgen de uitslag van het onderzoek.
Ja.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bestaat dat nog dan, Fok! radio?
Klinkt niet bestquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mn nichtje van 21 heeft een bobbeltje in haar borst en krijgt morgen de uitslag van het onderzoek.
Je zusje én DC in één gebouw?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:24 schreef BVO het volgende:
Ja!.
Ze zijn in NL dan (m'n zusje gaat maandag geloof ik dat het is naar het concert van ze) en daar is een opening ergens van, het Ronald Macdonald fonds ofzo.. Jim komt ook.
.
't is trouwens alleen bekend bij Mcdonalds personeel, maar ik hoorde het uit eerste hand en kan m'n bek er dan niet over houden uiteraard..
Bar_rel werkt er toch ook?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:26 schreef PeRi het volgende:
Er zijn tienduizend lokale MacDonalds in Nederland BVO. Wees eens wat preciezer joh.
Jawel, maar dan is het nog steeds verquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:29 schreef BVO het volgende:
Zit je niet in R'dam in het weekend?
Whehe, voorquote:
Ik zou met de metro moetenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Whehe, voorBeyonce
heb ik echt wel een kwartiertje fietsen over.
.
en voor eenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Whehe, voorBeyonce
heb ik echt wel een kwartiertje fietsen over.
.
M'n zusjes is way mooier dan Chantal.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
en voor eenChantal Janzen-lookalike
ook
Je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:18 schreef karoltje het volgende:
En Medina zal wel gebaseerd zijn op RG&WL medespeelster Medina! Leuk!
Die zit er nog steeds. Hij is opgezet en irriteert af en toe.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:34 schreef MissBliss het volgende:
Thanks Skaai
Hoe is het met de bobbel op jouw arm?
He bah, wat rotquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die zit er nog steeds. Hij is opgezet en irriteert af en toe.
Ik heb donderdag een MRI scan, en een week later de uitslag.
De chirurg zelf had er een goed gevoel over, de bult voelt goed aan.
Ik denk/hoop dat het een ontsteking is, want volgens mij doen tumoren geen pijn.
Thnx for asking
Heb ik idd ook wel s gehoord... dat als het pijn doet het meestal niet "kwaadaardig" of i.e.g. een tumor o.i.d. is. Maarja, ontsteking op die plek lijkt me ook niet fijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die zit er nog steeds. Hij is opgezet en irriteert af en toe.
Ik heb donderdag een MRI scan, en een week later de uitslag.
De chirurg zelf had er een goed gevoel over, de bult voelt goed aan.
Ik denk/hoop dat het een ontsteking is, want volgens mij doen tumoren geen pijn.
Thnx for asking
Nee ik heb een moeder die gewoon liep te schreeuwen: Wakker word het is 8uurquote:
Nee, nog niet. Er is helemaal geen post gekomen vandaag, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:16 schreef babette21 het volgende:
Hé Tom, is je cd aangekomen????????????
Ey die serie heet niet voor niets Desperate housewivesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, ik ben fan van ze he!.
Zometeen Desperate housewives & Everwood.
haha je bent toch geen wijf....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, ik ben fan van ze he!.
Zometeen Desperate housewives & Everwood.
Ja weet ik het loopt alleen niet zo lekker meerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:18 schreef Svensational het volgende:
En je loopt achter met je linkZe zijn al vijf topics verder
Jupquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
Ben ik al een keer voorbij gekomen trouwens?![]()
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is iedereen nu Desperate housewives aan het kijken dat het zo stil is ?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jup![]()
Nano kwam met een kangaroo plaatje![]()
Als je zelf mee gaat doen mischien welquote:
Nog niet dus...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als je zelf mee gaat doen mischien wel![]()
Kom je veel buiten show dan ?quote:
Redelijkquote:
Doe eens iets aan je avatar zegquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een vreselijk progamma op de Tros met allemaal Frans Bauer klonen
![]()
Ach die upload server doet weer irritand weet jij nog een upload site ?quote:
link link link link link link link link link link link link link link link link link link link linkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ach die upload server doet weer irritand weet jij nog een upload site ?
Lukt hetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link
Nee dusquote:
Wat probeerde je dan ?quote:
Ik wil dat jij me de link geeft van wanneer ik in dat spelletje zatquote:
Ooh dat word zoeken denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil dat jij me de link geeft van wanneer ik in dat spelletje zat
Ey hoe heb je dat met je avatar gedaan ??quote:
En weer nietquote:
Bij mij nietquote:
Maar die van jou is ook nog gewoon bij imageshack?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:01 schreef BVO het volgende:
Wat dacht je van gewoon uploaden naar een andere server?!
Ja hehe geef eens een link danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:01 schreef BVO het volgende:
Wat dacht je van gewoon uploaden naar een andere server?!
Moeten we dat nou elke 10 dagen gaan doen ofzo ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
http://www.imageshack.us
ff opnieuw uploaden.
Nouquote:
Mensen, kom eens meeraden wie die mysterieuze user is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
http://irc.tweakers.net/fok/
Whihi
In mijn eentje in SHO![]()
Je wil gewoon niet meer alleen zijn daarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mensen, kom eens meeraden wie die mysterieuze user is.
Ga jij Gerrie nou maar bedienenquote:
Hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mensen, kom eens meeraden wie die mysterieuze user is.
Ik krijg een kruisjequote:
Nee, dat zal het zijnquote:
Vreemd heb hem net opnieuw opgeload ach ik ga toch zo op bed dat fix ik morgen welquote:
yeahquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:54 schreef timbob het volgende:
I am gettin so hot, I wanna take my clothes off
aah aah
Welke fillum?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Man, wat kijk ik uit naar die film..
De trailer is echt fantastisch.
Welke van de 8 films?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Man, wat kijk ik uit naar die film..
De trailer is echt fantastisch.
Zijn dat de nieuwe game-smileys?quote:Op woensdag 18 mei 2005 06:21 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
Jij wilt zeker een naamtopicquote:
Jajaquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:37 schreef timbob het volgende:
het was eigenlijk meer ter kennisgeving van dit heugelijke feit..
Ja, idem. Wat een autistische kotsmongolen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik die discussie in FB zo lees ben ik echt verrekte blij dat ik geen crew meer ben.
Volgens mij fikt ie een cd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:22 schreef Skaai het volgende:
Smilie die een donut verbrandt? [afbeelding]
Is dat een bedreiging richting de Amerikaanse politieagenten?
Ik vind het meer op een donut lijken.quote:
Ik wil ook een school hebben om te haten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:17 schreef MissBliss het volgende:
Lalalalal, oh how I hate school
En bepaalde klasgenoten
Ik heb Inholland in de aanbiedingquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik wil ook een school hebben om te haten.
I guessquote:
Wij fokkers zijn ook net marokannen 1tje verpest het en we zijn allemaal de lulquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
I guess
Fok is iig weer geband zo te zien.
He getsie! Heb je dat dooie beest aangeraakt?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Awwww.
Er vliegt hier net keihard zo'n lief, klein, schattig, donzig vogeltje tegen het raam aan en viel op de grond. Dus ik naar buiten rennen met een schaaltje water (ik bedoel, daar krijg je dorst van, toch?), ziet dat vogeltje er ineens heel erg dood uit.. Bewoog niet meer, wou geen water en had een rare blik uit z'n oog (het andere oog kon ik niet zien.
.). Dus volgens mij issie dood.
.
Ik heb 'm maar in het zand gelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |