Ik hoop maar dat het goed isquote:
quote:
Ik ook, hoewel ik me bijna niet voor kan stellen dat het slecht is. Ze is pas 21 en in onze familie komt ook helemaal geen borstkanker voor. Dus ik ga maar uit van het bestequote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:07 schreef PeRi het volgende:
Ik weet niet helemaal waar het over gaat, maar zover ik kan raden, is het niet echt fijn. Sterkte. Ik hoop dat het negatief is.
Ik ben altijd al goed in raad-spelletjes geweestquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mn nichtje van 21 heeft een bobbeltje in haar borst en krijgt morgen de uitslag van het onderzoek.
Ja.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bestaat dat nog dan, Fok! radio?
Klinkt niet bestquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mn nichtje van 21 heeft een bobbeltje in haar borst en krijgt morgen de uitslag van het onderzoek.
Je zusje én DC in één gebouw?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:24 schreef BVO het volgende:
Ja!.
Ze zijn in NL dan (m'n zusje gaat maandag geloof ik dat het is naar het concert van ze) en daar is een opening ergens van, het Ronald Macdonald fonds ofzo.. Jim komt ook.
.
't is trouwens alleen bekend bij Mcdonalds personeel, maar ik hoorde het uit eerste hand en kan m'n bek er dan niet over houden uiteraard..
Bar_rel werkt er toch ook?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:26 schreef PeRi het volgende:
Er zijn tienduizend lokale MacDonalds in Nederland BVO. Wees eens wat preciezer joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |