postkrikken geloof ikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:04 schreef Dizer het volgende:
Ok, maar waarom is T gebanned dan? Wat heet ie gedaan? T is cool
Heeft ie meer dan 10 posts achter elkaar gepost of zo??quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Aah me hoofd ik voel me zwaar kapot [afbeelding]
Die heeft geen internet in zn nieuwe kamerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:23 schreef Dizer het volgende:
Waar is Zhenar eigenlijk, al een tijdje niet online gezien
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heeft ie meer dan 10 posts achter elkaar gepost of zo??
Hey Timbobsieyoupsie
Ik ging dus de hele vakantie rond 4uur op bed gewoon omdat ik eerder nog niet moe was.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ging dus de hele vakantie rond 4uur op bed gewoon omdat ik eerder nog niet moe was.
Maar nu moest ik dus vandaag om Half7 al mijn nest uit dus ik dacht gisteravond ik ga vandaag maar eens om half 12 mijn nest in maar ik was dus nog zo in me vakantie ritme dat ik de hele nacht heb liggen draaien en heb gefilosofeerd over allemaal onzin![]()
En toen kwam me moeder om half 7 toen ik net een halfuurtje sliep![]()
Ik ben eigenlijk niet zo vrolijk, zit niet zo lekker in mijn vel, maar ik hoef nog maar een half uur en dan kan ik weg naar huis zodat ik lekker onderweg aan mij nboek kan lezenquote:
Ik heb gisteravod drie fanfics bedacht terwijjl ik wou slapen en gedacht over het wel of niet bestaan van Vampiersquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:26 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik had het ook vannacht... sliep slecht en ging weer fantaseren over allemaal onzin dingen die mij weer zogenaamd kunnen overkomen of juist niet...
My mind is a beehaf of zo iets
Dan ben je teminste in slaap gevallenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:54 schreef Dizer het volgende:
Ik was gisteravond 2 uur lang aan het lezen in mijn boek (over de oorlog tijdens het tweede wereld oorlog en de mannen van de 802e divisie wat dus dezelfde mannen zijn uit Band Of Brothers met als autobiography van Major Winters) en ik heb de hele nacht daarover gedroomd
Ey slim ideequote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
"They call me the wild rooohooose."
Arme Kylie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |