Jij mag ook wel meequote:
Joehie!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij mag ook wel mee
Oeh, een waar paradijs
Ik ook. Mits lekker wijf. Mits zij betaalt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:02 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi, ik wil ook mee, met iemand, ergens heen.
Of hij. Maakt eigenlijk niet uit.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ook. Mits lekker wijf. Mits zij betaalt.
Spanjequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Joehie!
Waar gaan we heen eigenlijk?
Toch wel iets met veel zon, zee, cocktails en gespierde mannen die met een waaier naast je ligbed staan he?!?![]()
En Sylvana. (Zwem)kleding niet verplichtquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:08 schreef timbob het volgende:De Showchat vakantie meet!
met z'n allen naar een warm strand enzo..
static komt ook
Nee Orgiquote:
Lees de tweede reactie van mij.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bupa wat nemen we mee?
hoiquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:33 schreef timbob het volgende:
Bupatih!
bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa bupa
BUUU
PAAAA
TIIIIH
hoi
En ik naar Turkijequote:
Niet.quote:
quote:
Die zetten we er even in danquote:
Ja/nee. Het zijn tegenwoordig bonnetjes. In 10, 20 en 40 euroquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bestaat er iets als een hi-prepaid kaart?
Hey, de TS van het andere topic is gevlogen. Dus ik kom hierquote:
En waar koop je diequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja/nee. Het zijn tegenwoordig bonnetjes. In 10, 20 en 40 euro
Alleen maar daarom?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, de TS van het andere topic is gevlogen. Dus ik kom hier
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alleen maar daarom?
Pff...
Allereerst, deze TS is tofferniet happen, Dada
De titel (ShowChat) klopt
De OP is aanwezig
Veel leukere users hier
Heb je teminste ruimte genoeg op het strandquote:
Whihiquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] Is dit grappig bedoeld ofzo? [afbeelding]
Och erm, durf je nu wel?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb je teminste ruimte genoeg op het strand
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:45 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga leren.
Dus ik ben weg.
[afbeelding]En ik kom dus binnen 3 minuten weer terug [afbeelding]
Supermarkten, winkels waar ze tijdschriften verkopen, postkantoor? Wizzl, tankstations.quote:
Niks rellen ik ga prepaid kopenquote:
Rellen? Met MacDonalds? Grapjas.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:46 schreef Bupatih het volgende:
PeRi en ELM, gaarne HIER rellen
Is goed voor het aantal posts in dit mooie topic
Dank u.
Dat doe ik dus met opzet hequote:
Vind ik ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doe ik dus met opzet he
Alles voor de posts
quote:
Misschien onzequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:49 schreef MissBliss het volgende:
Huh, kan iemand mij de precieze rel-posts eens aanwijzen dan?
Kijk uit je doppen, doos!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:49 schreef MissBliss het volgende:
Huh, kan iemand mij de precieze rel-posts eens aanwijzen dan?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien onze [afbeelding]-reacties?
Er is geen rel
Hey lulquote:
Wie wil? Heb hier namelijk nog een gratis kaartje liggen.quote:Op 15 mei staat het Muziekfeest in de Arena op het programma. Hier zullen de volgende artiesten hun opwachting maken: FRANS BAUER - CH!PZ - CORRY & DE REKELS LEE TOWERS - PIET PIRAAT - GUUS MEEUWIS - ANITA MEYER – BZN -LENNY KUHR - HAVENZANGERS - PIET VEERMAN - DENNIE CHRISTIAN - MIEKE - PUSSYCAT - BENNY NEYMAN - JAN SMIT - CHARLČNE - RONNIE TOBER - ANNEKE GRÖNLOH - PETER KOELEWIJN - JACQUES HERB - HANNY - HENK WIJNGAARD - WOLTER KROES - MARIANNE WEBER - EEN INTERNATIONALE SURPRISE ACT en nog veel meer!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:53 schreef Skaai het volgende:
* Skaai niest
Hihihi Bupatih, die groene highlights staan je best goed!
Ik vind dit wel wat voor Mark_03quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:53 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Wie wil? Heb hier namelijk nog een gratis kaartje liggen.
Dadalijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:54 schreef Bupatih het volgende:
Skaai, mijn haar danst
Ik gingDada wordt dadelijk weer boos
![]()
![]()
Nee dank je.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:53 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Wie wil? Heb hier namelijk nog een gratis kaartje liggen.
De muziek is de reden dat ik niet ga.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind dit wel wat voor Mark_03
Zijn muzieksmaak enzo
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:53 schreef The_Langolier het volgende:
Op 15 mei staat het Muziekfeest in de Arena op het programma. Hier zullen de volgende artiesten hun opwachting maken: FRANS BAUER - CH!PZ - CORRY & DE REKELS - LEE TOWERS - PIET PIRAAT - GUUS MEEUWIS - ANITA MEYER – BZN -LENNY KUHR - HAVENZANGERS - PIET VEERMAN - DENNIE CHRISTIAN - MIEKE - PUSSYCAT - BENNY NEYMAN - JAN SMIT - CHARLČNE - RONNIE TOBER - ANNEKE GRÖNLOH - PETER KOELEWIJN - JACQUES HERB - HANNY - HENK WIJNGAARD - WOLTER KROES - MARIANNE WEBER - EEN INTERNATIONALE SURPRISE ACT en nog veel meer!
Heyquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind dit wel wat voor Mark_03
Zijn muzieksmaak enzo
Ben gisteren voor de 2e keer gezakt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:56 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Succes, ik heb het ook 6 keer gedaan![]()
Idd, de aanhouder wint. Zelfs bij autorijden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:57 schreef BVO het volgende:
Ben gisteren voor de 2e keer gezakt..
Maar ik hou stug vol hoor..
Precies ... 3e x slagen is hipquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:58 schreef babette21 het volgende:
Beev ik ben ook twee keer gezakt, oftewel: ik ging ook voor 3 maal is scheepsrecht
2x zakken is hip[ maar dan moet je natuurlijk wél de derde keer slagen....
]
Ik ook nog nooitquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Loop ik rustig over het winkelplein komt er opeens een meisje met maatje G van gigantisch naar me toe die vraagt of ze mijn nummer mag. Ik heb het goed opgelost heb het nummer van een klas genoot van mij gegeven
2e keer slagen is hipperquote:
Oh jawelquote:
Dat is pas foutquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:19 schreef Tranceptor het volgende:
Nog niet eens je rijbewijs hebben of rijlessen hebben gevolgd is nog veel stoerder en nog stukken goedkoper!
dat laatst is wel waar......quote:
En dat vindt jijquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Loop ik rustig over het winkelplein komt er opeens een meisje met maatje G van gigantisch naar me toe die vraagt of ze mijn nummer mag. Ik heb het goed opgelost heb het nummer van een klas genoot van mij gegeven
Orgi kloonquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nou Beev, je was deze week iig niet de enigequote:Soulster Joss Stone mag dan internationaal een groot succes zijn, in het privéleven heeft ze nog wel iets waar ze wat meer aan mag werken.
Afgelopen maandag (9 mei) is de zangeres namelijk gezakt voor haar rijbewijs. Maar volgens Joss was het absoluut niet haar schuld. ‘Er kwam een grote vrachtwagen aan en die probeerde me te raken. Toen ik wilde remmen, verzocht mijn examinator juist gas te geven. Geen idee waarom ze dat wilde. Misschien wilde ze me ook dood hebben.’
Daarna was het over met de pret. De examinator verzocht Joss terug te keren. En tot zover het avontuur van Joss’ haar rijexamen.
jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee, dat wist ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:27 schreef babette21 het volgende:
He Mark, had ik al gezegd dat ik over 'n paar weken weer 's naar De Dijk ga [voor de verandering]
ze komen ook op Parkpop maar dan kan ik niet....
maar toch:![]()
![]()
Ik ben ook een keer naar zo'n bier/sporthal-gebeuren met De Dijk geweestquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:30 schreef babette21 het volgende:
neuh één of ander biersporthal-gebeuren.... zo'n fout feest....maar dat boeit natuurlijk niet
Sfeer is wel totaal anders... vind artiesten in een feesttent alleen leuk als de muziek bagger isquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:30 schreef babette21 het volgende:
neuh één of ander biersporthal-gebeuren.... zo'n fout feest....maar dat boeit natuurlijk niet
HMH lijkt me leukerquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:32 schreef babette21 het volgende:
mja je moet het publiek [lees: de boeren] negeren en je op Huub & 't bier concentreren
Paradiso lijkt me ook superquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:35 schreef babette21 het volgende:
Rowen Heze ben ik geen fan van [m'n vader en zus wel, dus ik ken wel veel van ze]
ja HMH wilde ik ook heen, maar ik kan niet...
wil nog wel 'n keer naar Paradiso, da's echt de perfecte sfeer
Ik ben er geweest vorige maand (die rockopera). Muziek was werkelijk super (nummers in een rock jasjequote:Op woensdag 11 mei 2005 17:39 schreef babette21 het volgende:
A&dM ben ik echt alweer 7 jaar niet geweest ofzo, vorige keer was tweede album net uit
ik ben op zich wel benieuwd naar die rockmusical, al zijn de verhalen wisselend...
en wat we al vaker hebben gezegd, de eerste twee albums zijn eigenlijk het best,
en daar gaan ze vast geen programma mee vullen
Paradiso is een fijne tentquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Paradiso lijkt me ook super
Acda & De Munnik gaan binnenkort ook weer een tour doen he, (volgend jaar) een liedjesprogramma ala Op Voorraad
HMH is ook geweldig. Ik was er bij bij het afscheidsconcert van De Poema's. Wat een geluidquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:46 schreef babette21 het volgende:
maar HMH is groot en daar houdt Babetje niet zo van.......
het wordt gewoon tijd dat De Dijk ['ns] en van Dik Hout [weer] in 't Paard komen spelen..........
Ik ben er weerquote:
Dus dat wordt direct aan de roséquote:
Dag!quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:04 schreef Auticia het volgende:
Hallo alhier!
Ja jij wel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:11 schreef timbob het volgende:
[..]
ik werk nog
uren draaien = geld cashen
Ik heb een rijke ventquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:15 schreef timbob het volgende:
[..]
ik word schandalig veel betaald per uur
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:18 schreef timbob het volgende:
[..]
jouw ouders hebben altijd nog een groter huis dan de mijne
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
Ben ik te min?
oh.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:24 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb foto's gezien en verhalen gehoord
Ga jij een leren!quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
Ben ik te min?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kun je dat ook even tegen mij zeggen?
quote:
Consolehunkquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Woei.
Alles goed met jouw?, consolehunk?
quote:
in mijn...quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
Ben ik te min?
Ja, want mijn pa heeft een grotere kar dan de jouwequote:Op woensdag 11 mei 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
Ben ik te min?
Het heeft toch geen enkele zinquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, want mijn pa heeft een grotere kar dan de jouwe![]()
Paadenbloemen zijn alleen leuk als ze wat ouder zijn en dat je ze dan kapot kunt blazen ... whooo das pas hipquote:
Take a walk on the wildsidequote:
Sinds wanneer schrijf je een combinatie van dier en plant wel met een N?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Paadenbloemen zijn alleen leuk als ze wat ouder zijn en dat je ze dan kapot kunt blazen ... whooo das pas hip
Volgens mij is dat vorige week veranderd... weet niet of het al officieel doorgevoerd is... maar dan loop ik alvast vooruitquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sinds wanneer schrijf je een combinatie van dier en plant wel met een N?
Moet dan zeker nieuwe spelling zijn...
Bij mijn weten is het ook gewoon kattekruid.
Ja hallo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vorige week veranderd... weet niet of het al officieel doorgevoerd is... maar dan loop ik alvast vooruit![]()
Het was nogal verwarrend om de ene keer wel een N te doen en de andere keer niet. Dus nu heeft alles een N.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja hallo.
Dan was het ook niet echt nodig om mij te verbeteren.
Maar goed ik zal het onthouden.
Lekker belangrijk ook eigenlijk... waarom is het veranderd?
Ik dacht ook aan een schoffel... maar wist niet of dat een echt woord wasquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht hetzelfde...
nou ja, ik dacht: hij heeft 'n nieuwe schoffel....
Moet steeds denken aan de Fabeltjeskrant als ik schoffel hoor... maar dat was Stoffelquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:54 schreef Svensational het volgende:
Schoffel is een echt woord jaEn het toeval wil, we hadden vandaag echt een nieuwe hark en schoffel
! De schoffel heb ik wel gebruikt, de hark niet
Ik werk bij een hoveniersbedrijf, 5 dagen per week. Elke morgen om 6 uur opquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:59 schreef PeRi het volgende:
Nu weet ik nou nog niet waarom je zo vroeg op bent elke dag Sven, wat is dat met die schoffels?
Ik heb het gemist vanochtend
En lees je ons dan voor uit de fabeltjeskrant,jaja de fabeltjeskrant,want daarin staat precies vermeldt,hoe het met de dieren is gesteld,ohja,ohja,ohja meneer de uil!quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:02 schreef PeRi het volgende:
Hallo meneer de uil, uw onderbroek is vuil. In Fabeltjesland, jajaja, in Fabeltjesland.
Verdient het goed? Moet je de hele dag werken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik werk bij een hoveniersbedrijf, 5 dagen per week. Elke morgen om 6 uur op
Nee.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Verdient het goed? Moet je de hele dag werken?
Oh okay.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:12 schreef Svensational het volgende:
Ja hee, das makkelijker gezegd dan gedaan. Maar waarschijnlijk duurt dit nog maar een week of 3
Waarvoor?quote:
Ik heb er nog wel een ... je moet d'r zelf ff schoonmaken van binnenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een ... je moet d'r zelf ff schoonmaken van binnen
Scherpquote:
DUDE!quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een ... je moet d'r zelf ff schoonmaken van binnen
Poep in je broek!quote:
mompelt iets over mieren enzoquote:
Wat voor 1?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:09 schreef Svensational het volgende:
Stefano heeft een console in zijn hand
quote:
Dus dát wilde je horen, Bupaquote:
Bestellen is heel makkelijk hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:14 schreef BVO het volgende:
Lekker, drie dagen alleen thuis.
Ben gelijk misselijk..
Koken enzo is niks voor mij..
Ja, onwijs leuk manquote:
Geen idee, hij was in ieder geval aan het "gamen"quote:
Ik kijk het bijna niet meer.quote:
Morgen.quote:
Kan je een beetje goed koken dan?!quote:
Stoerquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geen idee, hij was in ieder geval aan het "gamen"
suc-6quote:
Nieuwe shampoo?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
[mededeling]
Mijn haar ruikt naar fruit.
[/mededeling]
Welke? Die van Christine?quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:15 schreef Svensational het volgende:
Nou Bupa, je hebt je kranig geweerd in dat andere topic!
[reactie]quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
[mededeling]
Mijn haar ruikt naar fruit.
[/mededeling]
Nee, in je nieuwe trui!quote:
Kijk eens hoe hip we zijn MBquote:
He bik iets gemist.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kijk eens hoe hip we zijn MBZelfs Stefano doet 't
![]()
Juustemquote:
Heb de eerste 5 minuten gezien ... zooooo ongeloofwaardig. Zap maar over naar Yorin, beste comedy everquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mooie film nu op rtl4
Vertel vertelquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:49 schreef Svensational het volgende:
Tip: Als je in bad gaat, neem géén beker koffie mee
Net als ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mmm.. die scene heb ik dan gemist.
Maar he! .. dan issie een console hunk!
Ja, dat verwacht je niet hequote:Op woensdag 11 mei 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
TSAM, die heb ik in Oz wel tig keer gezien.En hij blijft leuk
Vooral die eindscčne
Zo moeilijk is het toch niet, hij viel omquote:
Damn, hoe hip kan je zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kijk eens hoe hip we zijn MBZelfs Stefano doet 't
![]()
Whahaha, en nu ruik je naar koffie ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet, hij viel om![]()
Wij hadden alleen de enkel DVD, zonder extra scenes geloof ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht je niet he
Ik heb die dubbel DVD laatst gekocht... met 14 extra scenes
Fluffy
quote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:58 schreef mark_03 het volgende:
* mark_03 luistert naar Jack Johnson - Sitting waiting wishing
Ik moet morgen maar eens naar de winkel danquote:
Ik had die met fruitquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moet morgen maar eens naar de winkel dan [afbeelding]
Wat voor soort had je?
Hehequote:Op woensdag 11 mei 2005 21:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij altijd met je anti-mannen praat.
Daar wordt ik altijd zo verdrietig vanquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij altijd met je anti-mannen praat.
Okequote:Op woensdag 11 mei 2005 21:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik had die met fruit
Maar die met rozen is ook heel lekker
Aaaaw, en WM dan?quote:... pas wel op, je wil daarna nooit meer een man
quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe
Nou, ik ben van plan een klein beetje netter te worden. En ik hou het ff op één man
Ja, WM wil ik nog welquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Okeik moet ook nog cremespoeling, neem aan dat ze dat ook wel hebben
[..]
Aaaaw, en WM dan?
Geen probleem.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:01 schreef Christine het volgende:
[..]
pas wel op, je wil daarna nooit meer een man
Ok, ik schrok alquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, WM wil ik nog wel
De énige uitzondering he
Neequote:
quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Daar wordt ik altijd zo verdrietig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |