Paadenbloemen zijn alleen leuk als ze wat ouder zijn en dat je ze dan kapot kunt blazen ... whooo das pas hipquote:
Take a walk on the wildsidequote:
Sinds wanneer schrijf je een combinatie van dier en plant wel met een N?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Paadenbloemen zijn alleen leuk als ze wat ouder zijn en dat je ze dan kapot kunt blazen ... whooo das pas hip
Volgens mij is dat vorige week veranderd... weet niet of het al officieel doorgevoerd is... maar dan loop ik alvast vooruitquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sinds wanneer schrijf je een combinatie van dier en plant wel met een N?
Moet dan zeker nieuwe spelling zijn...
Bij mijn weten is het ook gewoon kattekruid.
Ja hallo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vorige week veranderd... weet niet of het al officieel doorgevoerd is... maar dan loop ik alvast vooruit![]()
Het was nogal verwarrend om de ene keer wel een N te doen en de andere keer niet. Dus nu heeft alles een N.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja hallo.
Dan was het ook niet echt nodig om mij te verbeteren.
Maar goed ik zal het onthouden.
Lekker belangrijk ook eigenlijk... waarom is het veranderd?
Ik dacht ook aan een schoffel... maar wist niet of dat een echt woord wasquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht hetzelfde...
nou ja, ik dacht: hij heeft 'n nieuwe schoffel....
Moet steeds denken aan de Fabeltjeskrant als ik schoffel hoor... maar dat was Stoffelquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:54 schreef Svensational het volgende:
Schoffel is een echt woord jaEn het toeval wil, we hadden vandaag echt een nieuwe hark en schoffel
! De schoffel heb ik wel gebruikt, de hark niet
Ik werk bij een hoveniersbedrijf, 5 dagen per week. Elke morgen om 6 uur opquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:59 schreef PeRi het volgende:
Nu weet ik nou nog niet waarom je zo vroeg op bent elke dag Sven, wat is dat met die schoffels?
Ik heb het gemist vanochtend
En lees je ons dan voor uit de fabeltjeskrant,jaja de fabeltjeskrant,want daarin staat precies vermeldt,hoe het met de dieren is gesteld,ohja,ohja,ohja meneer de uil!quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:02 schreef PeRi het volgende:
Hallo meneer de uil, uw onderbroek is vuil. In Fabeltjesland, jajaja, in Fabeltjesland.
Verdient het goed? Moet je de hele dag werken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik werk bij een hoveniersbedrijf, 5 dagen per week. Elke morgen om 6 uur op
Nee.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Verdient het goed? Moet je de hele dag werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |