Ik ben ook een keer naar zo'n bier/sporthal-gebeuren met De Dijk geweestquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:30 schreef babette21 het volgende:
neuh één of ander biersporthal-gebeuren.... zo'n fout feest....maar dat boeit natuurlijk niet
Sfeer is wel totaal anders... vind artiesten in een feesttent alleen leuk als de muziek bagger isquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:30 schreef babette21 het volgende:
neuh één of ander biersporthal-gebeuren.... zo'n fout feest....maar dat boeit natuurlijk niet
HMH lijkt me leukerquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:32 schreef babette21 het volgende:
mja je moet het publiek [lees: de boeren] negeren en je op Huub & 't bier concentreren
Paradiso lijkt me ook superquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:35 schreef babette21 het volgende:
Rowen Heze ben ik geen fan van [m'n vader en zus wel, dus ik ken wel veel van ze]
ja HMH wilde ik ook heen, maar ik kan niet...
wil nog wel 'n keer naar Paradiso, da's echt de perfecte sfeer
Ik ben er geweest vorige maand (die rockopera). Muziek was werkelijk super (nummers in een rock jasjequote:Op woensdag 11 mei 2005 17:39 schreef babette21 het volgende:
A&dM ben ik echt alweer 7 jaar niet geweest ofzo, vorige keer was tweede album net uit
ik ben op zich wel benieuwd naar die rockmusical, al zijn de verhalen wisselend...
en wat we al vaker hebben gezegd, de eerste twee albums zijn eigenlijk het best,
en daar gaan ze vast geen programma mee vullen
Paradiso is een fijne tentquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Paradiso lijkt me ook super
Acda & De Munnik gaan binnenkort ook weer een tour doen he, (volgend jaar) een liedjesprogramma ala Op Voorraad
HMH is ook geweldig. Ik was er bij bij het afscheidsconcert van De Poema's. Wat een geluidquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:46 schreef babette21 het volgende:
maar HMH is groot en daar houdt Babetje niet zo van.......
het wordt gewoon tijd dat De Dijk ['ns] en van Dik Hout [weer] in 't Paard komen spelen..........
Ik ben er weerquote:
Dus dat wordt direct aan de roséquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |