Idd, de aanhouder wint. Zelfs bij autorijden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:57 schreef BVO het volgende:
Ben gisteren voor de 2e keer gezakt..
Maar ik hou stug vol hoor..
Precies ... 3e x slagen is hipquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:58 schreef babette21 het volgende:
Beev ik ben ook twee keer gezakt, oftewel: ik ging ook voor 3 maal is scheepsrecht
2x zakken is hip[ maar dan moet je natuurlijk wél de derde keer slagen....
]
Ik ook nog nooitquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Loop ik rustig over het winkelplein komt er opeens een meisje met maatje G van gigantisch naar me toe die vraagt of ze mijn nummer mag. Ik heb het goed opgelost heb het nummer van een klas genoot van mij gegeven
2e keer slagen is hipperquote:
Oh jawelquote:
Dat is pas foutquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:19 schreef Tranceptor het volgende:
Nog niet eens je rijbewijs hebben of rijlessen hebben gevolgd is nog veel stoerder en nog stukken goedkoper!
dat laatst is wel waar......quote:
En dat vindt jijquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Loop ik rustig over het winkelplein komt er opeens een meisje met maatje G van gigantisch naar me toe die vraagt of ze mijn nummer mag. Ik heb het goed opgelost heb het nummer van een klas genoot van mij gegeven
Orgi kloonquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nou Beev, je was deze week iig niet de enigequote:Soulster Joss Stone mag dan internationaal een groot succes zijn, in het privéleven heeft ze nog wel iets waar ze wat meer aan mag werken.
Afgelopen maandag (9 mei) is de zangeres namelijk gezakt voor haar rijbewijs. Maar volgens Joss was het absoluut niet haar schuld. ‘Er kwam een grote vrachtwagen aan en die probeerde me te raken. Toen ik wilde remmen, verzocht mijn examinator juist gas te geven. Geen idee waarom ze dat wilde. Misschien wilde ze me ook dood hebben.’
Daarna was het over met de pret. De examinator verzocht Joss terug te keren. En tot zover het avontuur van Joss’ haar rijexamen.
jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee, dat wist ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:27 schreef babette21 het volgende:
He Mark, had ik al gezegd dat ik over 'n paar weken weer 's naar De Dijk ga [voor de verandering]
ze komen ook op Parkpop maar dan kan ik niet....
maar toch:![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |