Doet me denken aan Hans Teeuwenquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
He, jammer
We waren nét bezig.
Sorry, majesteit
Pff, net of Hans de enige is die het metquote:
Kan die link niet weg?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
Die link staat trouwens nog steeds in de OP
die had ik er voor de grap ingezet in verband met die flikkerende icons in het ava-blokje
Grapjas.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, net of Hans de enige is die het metde koningin
wil doen.
Mooiquote:
Ja.quote:Erger je je er aan?
Ga ik *nu* doenquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:20 schreef mark_03 het volgende:
OP moet sowieso ff aangepast worden ... Orgi eruit, wat icons bijwerken enzo
Kun je beter ff wachten ivm die Koninginnedagavatersquote:
Nu al?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:20 schreef mark_03 het volgende:
OP moet sowieso ff aangepast worden ... Orgi eruit
Hij houdt zich vast wel aan z'n woordquote:
Die verander ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kun je beter ff wachten ivm die Koninginnedagavaters
Koninginnedag-icoontjes?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:25 schreef Airelle het volgende:
Wie kan mijn avatar veroranjeren?
[afbeelding]
?
Jij opent al twee keer een SC met de verkeerde linkquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:24 schreef mark_03 het volgende:
Sven z'n avater verneukt weer s de lay-out
Fatimaquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:44 schreef BVO het volgende:
Stemmen de mannen hier ook allemaal even mee?.
OP ANNI GRAAG!.
Het grote SPT sportbabe-toernooi: 1/8ste finale!
Crackhoerquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:50 schreef BVO het volgende:
Sylvia Kares is cute, die anders lijkt wel een crackhoer.
Je had er toch al een?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:11 schreef Christine het volgende:
Hai
Ik ga vanavond een lekkere vent scoren
quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:22 schreef Christine het volgende:
Hee, ik ben hem niks schuldig en hij mij ook niet
Dat is het handige van single zijn he
quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:28 schreef Bupatih het volgende:
Of een eskimo.
Wat een mooie damesquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Crackhoer!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Crackhoer...yeah right
quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:27 schreef Dada het volgende:
[..]ik dacht dat jij momenteel maar met één vent een neukrelatie had? Nu ga je toch weer je sappen verdelen?
Niet dat ik er wat van zeg, want....je bent vrijgezel![]()
Veel plezier, scoor eens een lekkere Molukker
Ze weten in ieder geval de visgeur wel te waarderenquote:
Ugh, niet mijn ding... ik ben nog wel een beetje kieskeurig hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:27 schreef Dada het volgende:
[..]ik dacht dat jij momenteel maar met één vent een neukrelatie had? Nu ga je toch weer je sappen verdelen?
Niet dat ik er wat van zeg, want....je bent vrijgezel![]()
Veel plezier, scoor eens een lekkere Molukker
Vertelquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:34 schreef Christine het volgende:
En ik heb net een Mocro afgeschud (met moeite)
quote:En ja, ik hou het bij één vent, maar mocht het lot anders beslissen en ik een andere leuke man tegen kom... why not?
Ja, ik dacht iets van twee maanden.quote:
Nouja, ontmoet in de tram... praatje maken, etc. Hij vond me mooi, en wilde mijn telefoonnummer zodat we een keer konden stappen.quote:
Nee, want dat is het leuke van een seksrelatie. In principe heb je elkaar... maar als een ander zich aandient (en dan moet die wel erg leuk zijn, ik ben namelijk best kieskeurig), dan ben je niet iets verplicht aan je neukmaatjequote:Hm....tegenstrijdig
Mijn avatar is ook in oranje-sferenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:02 schreef timbob het volgende:
toet!
Ik ben weer terug trouwensquote:
Ze waren bij Pa-Paul net ook blij dat je er weer bentquote:
Met Paul naakt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze waren bij Pa-Paul net ook blij dat je er weer bent![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze waren bij Pa-Paul net ook blij dat je er weer bent![]()
![]()
Een of andere homo koor zong daar de hele tijd da-da dada daaa,quote:
ik zie het!quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mijn avatar is ook in oranje-sferen.
Nee jij bent in Caro Lenssen sferen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:25 schreef Svensational het volgende:
Ik ben niet in oranje-sfeer ;9
suc-6 morgenquote:
Ja, maar ik wil dus eigenlijk voor morgen een Oranje-avatar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee jij bent in Caro Lenssen sferen.
Die Coen die op jou geilt tochquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:32 schreef timbob het volgende:
buup
kan je ff op elk frame van m'n icoontje een vlaggetje op de wangen shoppen?
Beach natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:43 schreef Svensational het volgende:
Waar heb je het over bar_rel?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:42 schreef Orginial het volgende:
Bij deze heb ik FOK voorgoed verlaten. Dit was me laatste post op dit forum.![]()
Eerst was het half vijfquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:42 schreef Orginial het volgende:
Bij deze heb ik FOK voorgoed verlaten. Dit was me laatste post op dit forum.![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:47 schreef Christine het volgende:
Nouja, ontmoet in de tram... praatje maken, etc. Hij vond me mooi, en wilde mijn telefoonnummer zodat we een keer konden stappen.
Dus ik geef hem mijn nummer![]()
Maar toen bleef hij maar bellen... nooit opgenomen overigens, dus ik heb een vriend van me hem laten afpoeieren door op te nemen, en te zeggen dat hij me niet kende
Dus je bent met die ene persoon maar niet als een ander leuk persoon zich aandientquote:Nee, want dat is het leuke van een seksrelatie. In principe heb je elkaar... maar als een ander zich aandient (en dan moet die wel erg leuk zijn, ik ben namelijk best kieskeurig), dan ben je niet iets verplicht aan je neukmaatje
Svenquote:
Svenquote:
Schoffelenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
Ja 's nachts jaNou ben ik er weer 24/7
Als ik niet moet schoffelen
Wat ga je allemaal verkopen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:02 schreef bar_rel het volgende:
maar wie komt er morgen in hoorn op de rommelmarkt langs daar sta ik namelijk![]()
, ik ga zo rond de ¤ 1000 verdienen !
Heeel veel kledingquote:
Ik ook niet. Maar je moet toch wat als je ¤1400 schuld hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Schoffelen![]()
Grasmaaien is nog wel leuk als je zo’n elektrisch ding hebt. Ik maai altijd het gras voor mijn oma
tegen een klein zakcentje
Verder hou ik niet van tuinieren.
Lijkt dat meisje nou zo eng mager rond haar navel of is dat foto shop?quote:
Dat is een wegdraaiende heup die het beeld verdraait.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Lijkt dat meisje nou zo eng mager rond haar navel of is dat foto shop?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:06 schreef Svensational het volgende:
Ik ook niet. Maar je moet toch wat als je ¤1400 schuld hebt.Wel krijg ik binnenkort ¤650 van de belasting terug
wie is deze mevrouw Beth dan ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
Nah, deze dan.
Veel te weinig foto's te vinden..
[afbeelding]
Inderdaad, eng meisje hoor BVO. Wie is zij en waar is zij bekend van eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lijkt dat meisje nou zo eng mager rond haar navel of is dat foto shop?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:13 schreef Dada het volgende:
[..]schoffel maar lekker door dan Sven. En let op die oude vrouwtjes, die geven grof geld voor kleine klusjes
quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, eng meisje hoor BVO. Wie is zij en waar is zij bekend van eigenlijk?
Misschien omdat dit een nieuwe is?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:16 schreef Svensational het volgende:
Hee Beev, waarom zijn mijn reacties verwijderd op de weblog?
Goed punt.quote:
Waarom geloof je dan ook alles wat die kerel je voor liegt meisjequote:Op vrijdag 29 april 2005 22:25 schreef Nano het volgende:
Ik haat mezelf!
Kop op, dat zal wel meevallen tochquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:25 schreef Nano het volgende:
Ik haat mezelf!
Orgi is weg en daarom voelt zij zich naar denk ikquote:
Wat is erquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:28 schreef Nano het volgende:
Nee,het is gewoon altijd al zo geweest!
Mijn moeder schrok ook soms dat ik zei dat ik liever niet geboren was!
Waarom liever niet geboren ? Je bent toch een heel lief meisje wat jij allemaal nog doet op jou leeftijd voor die oppaskindjes van je enzo je bent echt een geschenk hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:28 schreef Nano het volgende:
Nee,het is gewoon altijd al zo geweest!
Mijn moeder schrok ook soms dat ik zei dat ik liever niet geboren was!
Okayquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:31 schreef Nano het volgende:
Ach niks joh laat ook maar!
Ik praat er morgen wel weer even over met iemand.
Als dat is wat jij denkt dat je bent..maar misschien moet je eens kijken naar andere echte 'rare' figurenquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:34 schreef Nano het volgende:
Nou bij mij helpt erover praten niet.
Psychiater is dus ook geen oplossing.
Ik ben gewoon een raar figuur.
Of de wereld is raar en jij bent gewoon jijquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:34 schreef Nano het volgende:
Nou bij mij helpt erover praten niet.
Psychiater is dus ook geen oplossing.
Ik ben gewoon een raar figuur.
ehmm dit klinkt misschien raar, maar je moet maar eens kijken naar de rest van de wereld. Wat een ellende en dan zit jij te zeuren over jezelf. Ik begrijp het best, ik heb dat ook zo vaak, maar dan moet je niet meteen denken van: 'ik ben raar'quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Als dat is wat jij denkt dat je bent..maar misschien moet je eens kijken naar andere echte 'rare' figuren![]()
Ja dat heb ik al te vaak gehoordquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
ehmm dit klinkt misschien raar, maar je moet maar eens kijken naar de rest van de wereld. Wat een ellende en dan zit jij te zeuren over jezelf. Ik begrijp het best, ik heb dat ook zo vaak, maar dan moet je niet meteen denken van: 'ik ben raar'
Je zit in de pubertijd, dan krijg je dat. En niet zeuren over je uiterlijk of wat, want daar is dus niks mis mee. En je persoonlijkheid isen andere mensen die over jouw zeiken ( als dat zo is
) dan zijn die jaloers. Die fase's heb ik ook gehad.
Onzeker.
Maar dat moet je van je afzetten
Ik ben niet goed in pep-talk
Hee hoi, hoe was je examenstunt?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goedenavond, dames en heren appels en peren.
Ja, erg geslaagd!quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
Hee hoi, hoe was je examenstunt?
Ik ook zoiets...quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:52 schreef BVO het volgende:
Mijn zusje wil nu weer Criminologie gaan studeren..
Ja!quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:51 schreef BVO het volgende:
Was bij ons ook leuk!
Ook geslapen op school??
Media & Cultuur..quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga dus Media & Cultuur doen, maar ik denk er steeds meer over na om in het 2e jaar Geschiedenis erbij te gaan doen, want. Geschiedenis.
.
Nee geschiedenis is leuk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
Geschiedenis is echtMaar das dan weer mijn mening
Je kunt ervan leren voor de toekomst!quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:56 schreef Svensational het volgende:
Het kan mij dus echt geen hol schelen wat die mensen vroeger allemaal uitspookden en zie ook echt het nut er niet van in.
Ja, vast.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je kunt ervan leren voor de toekomst!
Ja, euh, vanalles in de audiovisuele media. Redacteur, programmabedenker, recensent, journalist, vanalles.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:54 schreef Airelle het volgende:
Media & Cultuur..
Klinkt leuk, wat kun je ermee?
Ja geschiedenis is heel erg leuk en ook zo simpel het is gewoon een gratis voldoende op mijn eind examenquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je kunt ervan leren voor de toekomst!
Ook zo nutteloos. En ik had nooit een voldoende op GS, was ook m'n enige onvoldoende op m'n eindexamen...quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is in ieder geval zinvoller dan ANW bijvoorbeeld.
Ik zeg niet dat de geschiedenis er niet moet zijn, ik hoef het gewoon allemaal niet te weten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Svurno: geschiedenis is gewoon heel erg interessant. Zonder de geschiedenis zouden we niet zijn wat we nu zijn. Ik vind het leuk om te lezen over hoe mensen vroeger leefden, wat zich allemaal voor ons heeft afgespeeld en dat soort dingen. Maar dat is ook pas sinds de vierde klas hoor, de eerste 3 jaar vond ik het ook vreselijk saai. Misschien moet je nog over die drempel heen groeien..
Typequote:Op vrijdag 29 april 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de geschiedenis er niet moet zijn, ik hoef het gewoon allemaal niet te weten.Dat laat ik aan andere mensen over
Ja, dat is echt zo'n overgewaardeerde radioplaat!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hebben jullie ook zo'n enorme hekel aan dat walgelijke kutnummer. Summer Of '69.
. van Brian Adams?
Ik verwachtte niks anders.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
Ah, vind ik wel een aardig nummer.
Dat liedje heb ik al dagen in m'n hoofdquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Tom_Tom- draait nu: Hero - Toen Ik Je Zag..
Nu hoef je nooit je jas meer aan te trekken en te hopen dat je licht het doet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:09 schreef QyRoZ het volgende:
Avond.
En ik maar denken dat het zo'n bruisende stad was.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
En wat denk je nou, BVO? Natuurlijk heeft Deurne geen theater..
.
.
Alsof ie weet waar Deurne ligt. Ik weet het alleen omdat ik er een paar keer ben geweest.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En wat denk je nou, BVO? Natuurlijk heeft Deurne geen theater..
.
.
Stad?quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
En ik maar denken dat het zo'n bruisende stad was..
Nja, ik kijk morgen kaartjes bestellen..
Vlakbij Limburg.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alsof ie weet waar Deurne ligt. Ik weet het alleen omdat ik er een paar keer ben geweest.
Nee, want die doet helemaal niksquote:
Walgelijk figuur.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want die doet helemaal niks
Daar ben ik voor.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:16 schreef QyRoZ het volgende:
Ik krijg er helemaal een beeld bij, Tom. Mooi..
PURE!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
Hoe heet dat akoestische programma bij the box?
Ja, en nou weten we het welquote:
Ik ook, de hele week moest ik er omk 6 uur uitquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
Ik ga morgenochtend heeel lang uitslapen denk ik.
Ik vond hem eers niks, maar hij wordt steeds mooierquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
Out of my bed is een cool nummer..
Aventuraook trouwens.
Neuken, Utrecht,quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:23 schreef timbob het volgende:
Weetje wat ik morgen waar ga doen met wie en waarom en hoe laat!?!?!?!
bijna goedquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuken, Utrecht,, omdat het leuk is,
Doe jij het danquote:
Gewoon niet stemmenquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:26 schreef BVO het volgende:
Ah, 58%.
Nu weet ik nog niet wat ik stemmen moet..
Dan ben je het niet waard om in een democratie als Nederland te leven.quote:
timbob gaat morgen op reisquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:26 schreef timbob het volgende:
[..]
ja evelien!
als jij het zo goed weet!
doe het dan zelf!!!
Met jou????quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
timbob gaat morgen op reis
samen met een raar meisje
quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
het fijne weet ik er niet van.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
nouquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
het fijne weet ik er niet van.
helaas...
Like Rivella Light... Een beetje vreemd.... maar wel lekker.quote:
jajaquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Like Rivella Light... Een beetje vreemd.... maar wel lekker..
ksssssst!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:30 schreef timbob het volgende:
[..]
jij bent op z'n minst toch wel apart te noemen hoor
jaquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
jaja.
ik ben doodnormaal.
dat jullie nou allemaal kunnen stilzitten.
Heb je Dada al gezien?!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:35 schreef Dizer het volgende:
Ik haat Konnininnegegege dag en ik haat om dat ook te schrijven
Ik had een mail van hemquote:
Zei 'ie niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had een mail van hem
Maar waar was ie nou al die tijd
je bent zelf een mietjequote:Op vrijdag 29 april 2005 23:38 schreef Airelle het volgende:
Koninginnedag is voor mietjes!
hmm wel in de buurtquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:39 schreef bar_rel het volgende:
Anders ga je even langs Hoorn ik sta daar![]()
![]()
noem je me een mietje?quote:
quote:
Slaap zequote:Op vrijdag 29 april 2005 23:41 schreef timbob het volgende:
weltrusten allemaal!
dat het morgen maar een fijne dag mag worden
wat een logica!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Hij is gewoon een geheim agent en was gewoon gedadanapt door de Russen omdat ie heeft ontdekt dat ze stiekem bezig waren met het bouwen van een nieuwe atoombom maar omdat hij per ongeluk zijn mobiel aan had laten staan en Christine hem een sms had gestuurd of hij nog mee ging naar het forumdag, ging zijn mobiel keihard af en werd hij ontdekt! En nu is ie vrijgelaten vanwege een ruil die is gedaan. De Russen krijgen eindelijk rechten om BigBrother uit te zenden en Dada terug naar Nederland![]()
Wat heb jij toch een rijkelijk fantasiequote:Op vrijdag 29 april 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Hij is gewoon een geheim agent en was gewoon gedadanapt door de Russen omdat ie heeft ontdekt dat ze stiekem bezig waren met het bouwen van een nieuwe atoombom maar omdat hij per ongeluk zijn mobiel aan had laten staan en Christine hem een sms had gestuurd of hij nog mee ging naar het forumdag, ging zijn mobiel keihard af en werd hij ontdekt! En nu is ie vrijgelaten vanwege een ruil die is gedaan. De Russen krijgen eindelijk rechten om BigBrother uit te zenden en Dada terug naar Nederland![]()
Kan niet anders gewoon! Het is gewoon waar!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:42 schreef timbob het volgende:
[..]
wat een logica!
dat moet het geweest zijn
Jah, of het is dit of het is dat hij door een heldimensie is gegaan naar Sunnydale en heeft gevochten met Buffy en is veranderd in een vampier en nou is ie weer terug..quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een rijkelijk fantasie.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ahh dan?
Lees het wel op een geile manier
Buffy!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jah, of het is dit of het is dat hij door een heldimensie is gegaan naar Sunnydale en heeft gevochten met Buffy en is veranderd in een vampier en nou is ie weer terug..
Met mij gaat wel redelijke. Heel erg druk met stage en studie en zo. Zin in zondag en zo, ga ik wat leuks doen met vrienden! Maar ik ben ook moe, ik ga zo lekker slapenquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Lekker, moe, maar ja moet er weer om 4uur uit vannacht
Met u ?![]()
Ik heb ook zin in slapenquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Met mij gaat wel redelijke. Heel erg druk met stage en studie en zo. Zin in zondag en zo, ga ik wat leuks doen met vrienden! Maar ik ben ook moe, ik ga zo lekker slapen
quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:50 schreef Svensational het volgende:
Ik ben ook wel moe van Orginial!
Ach, hij zal weer actief bezig zijn onder een ander nickname!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij Fok! verlaten heeft....
Waarom jank je nou? Of is het tijd van de maand alweerquote:
Nee,volgende week pasquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom jank je nou? Of is het tijd van de maand alweer
Jij ook gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:03 schreef Svensational het volgende:
Nano, gefeliciteerd met Koninginnedag
Ik voel me kut!quote:
Je gaat me niet vertellen dat je jankt om Orginial? Die is over een paar dagen terug. Als ie nou gewoon niet baggert in GTST topics, is er niks aan de hand!quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:11 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik voel me kut!
Al heel de dag!
En toen kwam er vanavond iets hard aan,omdat ik me toch al niet lekker voelde.
En ja het heeft ook met de naam die jullie niet willen noemen te maken!
vertel verder...quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:11 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik voel me kut!
Al heel de dag!
En toen kwam er vanavond iets hard aan,omdat ik me toch al niet lekker voelde.
En ja het heeft ook met de naam die jullie niet willen noemen te maken!
Paar dagen,never.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je jankt om Orginial? Die is over een paar dagen terug. Als ie nou gewoon niet baggert in GTST topics, is er niks aan de hand!
Jij ookquote:
Ik had vandaag gewoon een dagje negatief denken!quote:
Nee ik ga morgen lekker uitslapen en niks doen!quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij ookOf moet je er weer vroeg uit?
Maak je nou geen zorgen, hij komt wel weer terug. Dit is echt de zooooveeeeelste keer dat ie weggaat en weer terugkomt! Echt waarquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:15 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik had vandaag gewoon een dagje negatief denken!
Dan maak ik echt van alles een probleem en zie alles negatief in.
Met Orginial had ik net iets meer dan dat jullie hier met hem hebben,dus het kwam even hard aan toen ik een afscheidsmailtje kreeg.Omdat ik me toch al kut voelde.Nu ben ik helemaal down!
Ik ken hem,dit was echt!quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maak je nou geen zorgen, hij komt wel weer terug. Dit is echt de zooooveeeeelste keer dat ie weggaat en weer terugkomt! Echt waar
Welterustenquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:20 schreef Dizer het volgende:
Ok
Maar ik ga nu echt mijn bed in
Ciaaaao en veel plezier allemaal met onze jaarlijkse feestelijke gelegenheid
Ja vond ik ook al raar!quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:21 schreef Svensational het volgende:
Hee Diez, waarom staat er hier niks eigenlijk?
http://frontpage.fok.nl/crew/22273
Ach en dan nog er zijn nog genoeg andere users op fokquote:
Niemand kan hem ooit vervangen!quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ach en dan nog er zijn nog genoeg andere users op fok
Nee niemand was zo irritandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |