Waarom jank je nou? Of is het tijd van de maand alweerquote:
Nee,volgende week pasquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom jank je nou? Of is het tijd van de maand alweer
Jij ook gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:03 schreef Svensational het volgende:
Nano, gefeliciteerd met Koninginnedag
Ik voel me kut!quote:
Je gaat me niet vertellen dat je jankt om Orginial? Die is over een paar dagen terug. Als ie nou gewoon niet baggert in GTST topics, is er niks aan de hand!quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:11 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik voel me kut!
Al heel de dag!
En toen kwam er vanavond iets hard aan,omdat ik me toch al niet lekker voelde.
En ja het heeft ook met de naam die jullie niet willen noemen te maken!
vertel verder...quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:11 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik voel me kut!
Al heel de dag!
En toen kwam er vanavond iets hard aan,omdat ik me toch al niet lekker voelde.
En ja het heeft ook met de naam die jullie niet willen noemen te maken!
Paar dagen,never.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je jankt om Orginial? Die is over een paar dagen terug. Als ie nou gewoon niet baggert in GTST topics, is er niks aan de hand!
Jij ookquote:
Ik had vandaag gewoon een dagje negatief denken!quote:
Nee ik ga morgen lekker uitslapen en niks doen!quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij ookOf moet je er weer vroeg uit?
Maak je nou geen zorgen, hij komt wel weer terug. Dit is echt de zooooveeeeelste keer dat ie weggaat en weer terugkomt! Echt waarquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:15 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik had vandaag gewoon een dagje negatief denken!
Dan maak ik echt van alles een probleem en zie alles negatief in.
Met Orginial had ik net iets meer dan dat jullie hier met hem hebben,dus het kwam even hard aan toen ik een afscheidsmailtje kreeg.Omdat ik me toch al kut voelde.Nu ben ik helemaal down!
Ik ken hem,dit was echt!quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maak je nou geen zorgen, hij komt wel weer terug. Dit is echt de zooooveeeeelste keer dat ie weggaat en weer terugkomt! Echt waar
Welterustenquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:20 schreef Dizer het volgende:
Ok
Maar ik ga nu echt mijn bed in
Ciaaaao en veel plezier allemaal met onze jaarlijkse feestelijke gelegenheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |