ksssssst!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:30 schreef timbob het volgende:
[..]
jij bent op z'n minst toch wel apart te noemen hoor
jaquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
jaja.
ik ben doodnormaal.
dat jullie nou allemaal kunnen stilzitten.
Heb je Dada al gezien?!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:35 schreef Dizer het volgende:
Ik haat Konnininnegegege dag en ik haat om dat ook te schrijven
Ik had een mail van hemquote:
Zei 'ie niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had een mail van hem
Maar waar was ie nou al die tijd
je bent zelf een mietjequote:Op vrijdag 29 april 2005 23:38 schreef Airelle het volgende:
Koninginnedag is voor mietjes!
hmm wel in de buurtquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:39 schreef bar_rel het volgende:
Anders ga je even langs Hoorn ik sta daar![]()
![]()
noem je me een mietje?quote:
quote:
Slaap zequote:Op vrijdag 29 april 2005 23:41 schreef timbob het volgende:
weltrusten allemaal!
dat het morgen maar een fijne dag mag worden
wat een logica!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Hij is gewoon een geheim agent en was gewoon gedadanapt door de Russen omdat ie heeft ontdekt dat ze stiekem bezig waren met het bouwen van een nieuwe atoombom maar omdat hij per ongeluk zijn mobiel aan had laten staan en Christine hem een sms had gestuurd of hij nog mee ging naar het forumdag, ging zijn mobiel keihard af en werd hij ontdekt! En nu is ie vrijgelaten vanwege een ruil die is gedaan. De Russen krijgen eindelijk rechten om BigBrother uit te zenden en Dada terug naar Nederland![]()
Wat heb jij toch een rijkelijk fantasiequote:Op vrijdag 29 april 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Hij is gewoon een geheim agent en was gewoon gedadanapt door de Russen omdat ie heeft ontdekt dat ze stiekem bezig waren met het bouwen van een nieuwe atoombom maar omdat hij per ongeluk zijn mobiel aan had laten staan en Christine hem een sms had gestuurd of hij nog mee ging naar het forumdag, ging zijn mobiel keihard af en werd hij ontdekt! En nu is ie vrijgelaten vanwege een ruil die is gedaan. De Russen krijgen eindelijk rechten om BigBrother uit te zenden en Dada terug naar Nederland![]()
Kan niet anders gewoon! Het is gewoon waar!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:42 schreef timbob het volgende:
[..]
wat een logica!
dat moet het geweest zijn
Jah, of het is dit of het is dat hij door een heldimensie is gegaan naar Sunnydale en heeft gevochten met Buffy en is veranderd in een vampier en nou is ie weer terug..quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een rijkelijk fantasie.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ahh dan?
Lees het wel op een geile manier
Buffy!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jah, of het is dit of het is dat hij door een heldimensie is gegaan naar Sunnydale en heeft gevochten met Buffy en is veranderd in een vampier en nou is ie weer terug..
Met mij gaat wel redelijke. Heel erg druk met stage en studie en zo. Zin in zondag en zo, ga ik wat leuks doen met vrienden! Maar ik ben ook moe, ik ga zo lekker slapenquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Lekker, moe, maar ja moet er weer om 4uur uit vannacht
Met u ?![]()
Ik heb ook zin in slapenquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Met mij gaat wel redelijke. Heel erg druk met stage en studie en zo. Zin in zondag en zo, ga ik wat leuks doen met vrienden! Maar ik ben ook moe, ik ga zo lekker slapen
quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:50 schreef Svensational het volgende:
Ik ben ook wel moe van Orginial!
Ach, hij zal weer actief bezig zijn onder een ander nickname!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij Fok! verlaten heeft....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |