Typequote:Op vrijdag 29 april 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de geschiedenis er niet moet zijn, ik hoef het gewoon allemaal niet te weten.Dat laat ik aan andere mensen over
Ja, dat is echt zo'n overgewaardeerde radioplaat!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hebben jullie ook zo'n enorme hekel aan dat walgelijke kutnummer. Summer Of '69.
. van Brian Adams?
Ik verwachtte niks anders.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
Ah, vind ik wel een aardig nummer.
Dat liedje heb ik al dagen in m'n hoofdquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Tom_Tom- draait nu: Hero - Toen Ik Je Zag..
Nu hoef je nooit je jas meer aan te trekken en te hopen dat je licht het doet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:09 schreef QyRoZ het volgende:
Avond.
En ik maar denken dat het zo'n bruisende stad was.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
En wat denk je nou, BVO? Natuurlijk heeft Deurne geen theater..
.
.
Alsof ie weet waar Deurne ligt. Ik weet het alleen omdat ik er een paar keer ben geweest.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En wat denk je nou, BVO? Natuurlijk heeft Deurne geen theater..
.
.
Stad?quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
En ik maar denken dat het zo'n bruisende stad was..
Nja, ik kijk morgen kaartjes bestellen..
Vlakbij Limburg.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alsof ie weet waar Deurne ligt. Ik weet het alleen omdat ik er een paar keer ben geweest.
Nee, want die doet helemaal niksquote:
Walgelijk figuur.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want die doet helemaal niks
Daar ben ik voor.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:16 schreef QyRoZ het volgende:
Ik krijg er helemaal een beeld bij, Tom. Mooi..
PURE!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
Hoe heet dat akoestische programma bij the box?
Ja, en nou weten we het welquote:
Ik ook, de hele week moest ik er omk 6 uur uitquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
Ik ga morgenochtend heeel lang uitslapen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |