Is er al wat bekend over de cliff voor dit seizoen dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:37 schreef Orginial het volgende:
Ik ben benieuwd naar Nina.
Janine Elschot: Ze is enorm gegroeid!
BTW: Ik denk dat het niet Isabella die flipt in de cliffhanger, maar Suzanne.
Het is bekend dat Isabella dramatisch om het leven komt.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er al wat bekend over de cliff voor dit seizoen dan?
Ze vertelde dat ze voor het laatst te zien is in de cliffhanger van dit seizoen, en dat ze niet levend de serie zal verlaten, en ze zei dat het allemaal heel dramatisch ging worden. Bron: Noordzee FMquote:Op donderdag 28 april 2005 21:53 schreef DaMart het volgende:
Waar heb je dat vandaan dan? Ik ben namelijk nog nergens iets over de cliff tegengekomen, alleen dat Victoria de serie gaat verlaten, maar nog niet hoe en zo.
Suus die Isabella vermoord ofzo,omdat zij Amy wilquote:Op donderdag 28 april 2005 21:37 schreef Orginial het volgende:
Ik ben benieuwd naar Nina.
Janine Elschot: Ze is enorm gegroeid!
BTW: Ik denk dat het niet Isabella die flipt in de cliffhanger, maar Suzanne.
Gaaf!quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:19 schreef Hilzillah het volgende:
Wisten jullie trouwens dat die Auntie Annie troep Echt bestaat! Ik zag op het vliegveld in Washington vorige week een reclame bord op de muur.. Ik moest rennen voor m'n vlucht, anders had ik er een foto van gemaakt!
Maar Valerie gaat hun tegenhouden met haar fake-paniekaanvallenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:03 schreef Hilzillah het volgende:
Echt waar!! Ik had het nog nooit gezien!
Ludo & jeanine!! (late reactie ik weet het, ben een herhaling kijker, heb avond dienst)
Nu komt gewoon uit wie de echte GTST fans zijnquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:29 schreef Orginial het volgende:
Ik hoop dat ONM ons inhaalt, wat is er met deze topicreeks gebeurd zeg?
Jij kwam hier ooit en bent niet weg gegaanquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:29 schreef Orginial het volgende:
Ik hoop dat ONM ons inhaalt, wat is er met deze topicreeks gebeurd zeg?
Ik wist dat je zo zou reageren, zo reageren alle gefrustreerde pubertjes.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij kwam hier ooit en bent niet weg gegaan![]()
Geen idee, maar nogmaals: ik heb er niks mee te makenquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:31 schreef Orginial het volgende:
Wie is die Martin trouwens? Ik heb het de laatste twee weken maar met een half oog gekeken.
Ja,maar allemaal zo voorspelbaar.Ze komen toch wel weer bij elkaar en gaan toch wel weer uit elkaar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:15 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
Olé! Janine en Ludo!!Ze doen iets anders in de zin dat Janine nu achter Ludo aangaat, maar ik hoop toch wel dat ze ons duidelijk maken waarom Janine denkt dat het nu wčl zal lukken met Ludo. Ik bedoel, het is nog maar de 20ste keer ofzo dat ze het (waarschijnlijk) samen gaan proberen
En afgezien van de keer dat Janine met Stefano de koffer in dook....ging het elke keer mis omdat Ludo had gelogen of weer iets had geflikt wat het daglicht niet kon verdragen.......Ludo veranderd niet (hoe vaak hebben we dat Janine al horen zeggen???). De kans is 100% dat hij weer een keer wat uithaalt (dat moet ook, het is tenslotte Ludo
), dat zou Janine moeten weten. Kan ze nu ineens wel die kant van Ludo accepteren?? Maar goed, het is evengoed wel weer leuk om ze samen te zien.
![]()
Wat noem je mij gefrustreerd pubertje ga van de brug af springen man met je depri fantasieénquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wist dat je zo zou reageren, zo reageren alle gefrustreerde pubertjes.
Hou het even op GTST hier.Als je dan zo gefrustreerd van hem wordt mail je hem maar!quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat noem je mij gefrustreerd pubertje ga van de brug af springen man met je depri fantasieén
Bemoei je met je eigen zakenquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:17 schreef Nano het volgende:
[..]
Hou het even op GTST hier.Als je dan zo gefrustreerd van hem wordt mail je hem maar!
Ik voel weer plaatsvervangende schaamte bij die scenes..quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:30 schreef pberends het volgende:
Dennis tegen Laura: "En jij bent mijn oma?"
Laura: "Nee, je vriendin"
No offence Orginial maar ik kan me wel een beetje in hem inleven, want je bent erg aanwezig en komt af en toe een beetje alwetend over, beetje irritant soms.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat ze het faket is zeker, je zag d'r echt naar Ludo kijken en toen begon het uit het niets, slap, zielig en kansloos mens die Valerie, heb d'r nooit gemogen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:35 schreef pberends het volgende:
Eindelijk![]()
Dat Valerie-krijgt-ademnood wordt echt een beetje voorspelbaar enzo![]()
Heb je mail? Dan leg ik het even uit.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
No offence Orginial maar ik kan me wel een beetje in hem inleven, want je bent erg aanwezig en komt af en toe een beetje alwetend over, beetje irritant soms.
Ik kan er wel tegen maar je kan zo andere users benauwen en wegjagen.
En dat kan nooit de bedoeling zijn toch?![]()
Ga je weer iemand inpakken met je zielige leugentjesquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb je mail? Dan leg ik het even uit.Enne ik ben zwaar benieuwd naar Isabella`s reactie.
OMG, hear who is talking...quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je hebt trouwens nog gelijk ook.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij kwam hier ooit en bent niet weg gegaan![]()
M'n mail staat in me profiel, maar we zijn toch zo off-topic bezig dat die uitleg wat mij betreft ook best hier kan, dan weet iedereen hoe het zit, iedereen heeft er ten slotte ook mee te maken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb je mail? Dan leg ik het even uit.![]()
Ik ookquote:Enne ik ben zwaar benieuwd naar Isabella`s reactie.
Och, geweldig.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:42 schreef Orginial het volgende:
Bij deze heb ik FOK voorgoed verlaten. Dit was me laatste post op dit forum.![]()
Houdt-ie zich toch niet aan denk ikquote:
Die topics hier zijn zo verbaggerd.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Houdt-ie zich toch niet aan denk ik![]()
Waarom ben jij eigenlijk weggegaan, jij was ooit een actieve poster hier![]()
Ook waarom zo veel mensen weg zijn gegaan meneertje drama queen orgiquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Houdt-ie zich toch niet aan denk ik![]()
Waarom ben jij eigenlijk weggegaan, jij was ooit een actieve poster hier![]()
Wat verstaan jullie eigenlijk precies onder gebagger, ik hoor jullie wel vaker zeggen: bagger dit en bagger dat, maar waar doelen jullie specifiek op?quote:
Blijven kijken hoor!quote:Evenals GTST... ik vind het niet meer zo heel erg spannend..
Met name Orginial, die hier als klein kutpubertje de dienst denkt uit te maken met zijn onzinnige posts, onzinberichten en geBReeZaH.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat verstaan jullie eigenlijk precies onder gebagger, ik hoor jullie wel vaker zeggen: bagger dit en bagger dat, maar waar doelen jullie specifiek op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |