Als dat is wat jij denkt dat je bent..maar misschien moet je eens kijken naar andere echte 'rare' figurenquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:34 schreef Nano het volgende:
Nou bij mij helpt erover praten niet.
Psychiater is dus ook geen oplossing.
Ik ben gewoon een raar figuur.
Of de wereld is raar en jij bent gewoon jijquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:34 schreef Nano het volgende:
Nou bij mij helpt erover praten niet.
Psychiater is dus ook geen oplossing.
Ik ben gewoon een raar figuur.
ehmm dit klinkt misschien raar, maar je moet maar eens kijken naar de rest van de wereld. Wat een ellende en dan zit jij te zeuren over jezelf. Ik begrijp het best, ik heb dat ook zo vaak, maar dan moet je niet meteen denken van: 'ik ben raar'quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Als dat is wat jij denkt dat je bent..maar misschien moet je eens kijken naar andere echte 'rare' figuren![]()
Ja dat heb ik al te vaak gehoordquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
ehmm dit klinkt misschien raar, maar je moet maar eens kijken naar de rest van de wereld. Wat een ellende en dan zit jij te zeuren over jezelf. Ik begrijp het best, ik heb dat ook zo vaak, maar dan moet je niet meteen denken van: 'ik ben raar'
Je zit in de pubertijd, dan krijg je dat. En niet zeuren over je uiterlijk of wat, want daar is dus niks mis mee. En je persoonlijkheid isen andere mensen die over jouw zeiken ( als dat zo is
) dan zijn die jaloers. Die fase's heb ik ook gehad.
Onzeker.
Maar dat moet je van je afzetten
Ik ben niet goed in pep-talk
Hee hoi, hoe was je examenstunt?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goedenavond, dames en heren appels en peren.
Ja, erg geslaagd!quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
Hee hoi, hoe was je examenstunt?
Ik ook zoiets...quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:52 schreef BVO het volgende:
Mijn zusje wil nu weer Criminologie gaan studeren..
Ja!quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:51 schreef BVO het volgende:
Was bij ons ook leuk!
Ook geslapen op school??
Media & Cultuur..quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga dus Media & Cultuur doen, maar ik denk er steeds meer over na om in het 2e jaar Geschiedenis erbij te gaan doen, want. Geschiedenis.
.
Nee geschiedenis is leuk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
Geschiedenis is echtMaar das dan weer mijn mening
Je kunt ervan leren voor de toekomst!quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:56 schreef Svensational het volgende:
Het kan mij dus echt geen hol schelen wat die mensen vroeger allemaal uitspookden en zie ook echt het nut er niet van in.
Ja, vast.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je kunt ervan leren voor de toekomst!
Ja, euh, vanalles in de audiovisuele media. Redacteur, programmabedenker, recensent, journalist, vanalles.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:54 schreef Airelle het volgende:
Media & Cultuur..
Klinkt leuk, wat kun je ermee?
Ja geschiedenis is heel erg leuk en ook zo simpel het is gewoon een gratis voldoende op mijn eind examenquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je kunt ervan leren voor de toekomst!
Ook zo nutteloos. En ik had nooit een voldoende op GS, was ook m'n enige onvoldoende op m'n eindexamen...quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is in ieder geval zinvoller dan ANW bijvoorbeeld.
Ik zeg niet dat de geschiedenis er niet moet zijn, ik hoef het gewoon allemaal niet te weten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Svurno: geschiedenis is gewoon heel erg interessant. Zonder de geschiedenis zouden we niet zijn wat we nu zijn. Ik vind het leuk om te lezen over hoe mensen vroeger leefden, wat zich allemaal voor ons heeft afgespeeld en dat soort dingen. Maar dat is ook pas sinds de vierde klas hoor, de eerste 3 jaar vond ik het ook vreselijk saai. Misschien moet je nog over die drempel heen groeien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |