Vertelquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:34 schreef Christine het volgende:
En ik heb net een Mocro afgeschud (met moeite)
quote:En ja, ik hou het bij één vent, maar mocht het lot anders beslissen en ik een andere leuke man tegen kom... why not?
Ja, ik dacht iets van twee maanden.quote:
Nouja, ontmoet in de tram... praatje maken, etc. Hij vond me mooi, en wilde mijn telefoonnummer zodat we een keer konden stappen.quote:
Nee, want dat is het leuke van een seksrelatie. In principe heb je elkaar... maar als een ander zich aandient (en dan moet die wel erg leuk zijn, ik ben namelijk best kieskeurig), dan ben je niet iets verplicht aan je neukmaatjequote:Hm....tegenstrijdig
Mijn avatar is ook in oranje-sferenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:02 schreef timbob het volgende:
toet!
Ik ben weer terug trouwensquote:
Ze waren bij Pa-Paul net ook blij dat je er weer bentquote:
Met Paul naakt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze waren bij Pa-Paul net ook blij dat je er weer bent![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze waren bij Pa-Paul net ook blij dat je er weer bent![]()
![]()
Een of andere homo koor zong daar de hele tijd da-da dada daaa,quote:
ik zie het!quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mijn avatar is ook in oranje-sferen.
Nee jij bent in Caro Lenssen sferen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:25 schreef Svensational het volgende:
Ik ben niet in oranje-sfeer ;9
suc-6 morgenquote:
Ja, maar ik wil dus eigenlijk voor morgen een Oranje-avatar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee jij bent in Caro Lenssen sferen.
Die Coen die op jou geilt tochquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:32 schreef timbob het volgende:
buup
kan je ff op elk frame van m'n icoontje een vlaggetje op de wangen shoppen?
Beach natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:43 schreef Svensational het volgende:
Waar heb je het over bar_rel?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:42 schreef Orginial het volgende:
Bij deze heb ik FOK voorgoed verlaten. Dit was me laatste post op dit forum.![]()
Eerst was het half vijfquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:42 schreef Orginial het volgende:
Bij deze heb ik FOK voorgoed verlaten. Dit was me laatste post op dit forum.![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:47 schreef Christine het volgende:
Nouja, ontmoet in de tram... praatje maken, etc. Hij vond me mooi, en wilde mijn telefoonnummer zodat we een keer konden stappen.
Dus ik geef hem mijn nummer![]()
Maar toen bleef hij maar bellen... nooit opgenomen overigens, dus ik heb een vriend van me hem laten afpoeieren door op te nemen, en te zeggen dat hij me niet kende
Dus je bent met die ene persoon maar niet als een ander leuk persoon zich aandientquote:Nee, want dat is het leuke van een seksrelatie. In principe heb je elkaar... maar als een ander zich aandient (en dan moet die wel erg leuk zijn, ik ben namelijk best kieskeurig), dan ben je niet iets verplicht aan je neukmaatje
Svenquote:
Svenquote:
Schoffelenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
Ja 's nachts jaNou ben ik er weer 24/7
Als ik niet moet schoffelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |