Veel plezier met Merlin, leuke serie, je moet wel de special effects door de vingers zien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef BrandX het volgende:
*meld
Ik heb ruim 20 films en de serie Merlin klaar liggen om te bekijken met de kerstdagen, ga ik zeker weten niet allemaal redden, maar een aantal natuurlijk wel!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Veel plezier met Merlin, leuke serie, je moet wel de special effects door de vingers zien.
niet een van deze iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:30 schreef RacerDKB het volgende:
Heb je er nog géén van gezien?
Eigenlijk allemaal, op een paar na.
Goede collectie, behalve The Other Guys, die mag je de prullenbak ingooien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
welke 10 moet ik echt zien met kerst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kerel speelt overigens een prima rol:![]()
Mijn cijfer: 8,5
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:29 schreef Cracka-ass het volgende:
The Town (IMDB 7,8)
[ afbeelding ]
Verrassend goede film van de hand van Ben Affleck, die zelf ook maar (we hebben toch te maken met een economische crisis) de hoofdrol op zich neemt. Ik had eerlijk gezegd nog niks van deze film gehoord of gezien en heb hem willekeurig aangezet.
Aangenaam verrast was ik door de strak geschoten film; mooie shots van Boston en een prima verhaal. En uiteraard de, af en toe met de haren bij gesleepte, harde actie kon mij ook erg bekoren.
Leuk om te zien dat het schattige meisje uit die baggerserie die mijn vriendin altijd kijkt een enorme slettebak speelt, en ze doet het prima![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft er iemand niet op zitten letten bij het monteren:Die man is ook een baas in The Hurt LockerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kerel speelt overigens een prima rol:![]()
[ afbeelding ]
Mijn cijfer: 8,5
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Juist! Daar ken ik hem van.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die man is ook een baas in The Hurt Locker
Ik weet niet van wat voor soort films je houd maar de 10 die ik hier van zou kiezen zijn:quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind sowieso Hot Tub Timemachine, Unthinkable en Despicable me erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje doet het niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:31 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Een van mijn favoriete films, en hij blijft elke keer weer gewoon leuk![]()
Absoluut niet (zo) zoetsappig als de titel doet vermoeden. Ja het gaat over een prinses en haar ware liefde, maar hij is vooral erg grappig. (goed ik heb een vreemd gevoel voor humor maar ik moet altijd keihard lachen om deze film)
Als je van dit soort films houdt is Stardust ook een aanrader![]()
imdb: 8,1 ik: 8,7
Gefixtquote:Op woensdag 22 december 2010 16:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet.
Ik vond Stardust tof, dus ik ben wel benieuwd welke film je hebt gezien.
Inception, The Godfather-trilogie en misschien Seven Pounds. De rest kun je wel weggooien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
Guess whatquote:Als Brooke (Jennifer Aniston) en Gary (Vince Vaughn) eenmaal samenwonen, halen ze het bloed onder elkaars nagels vandaan. Na de zoveelste ruzie verbreekt Brooke hun relatie. Wat dan volgt is een opeenstapeling van oorlogsvoering, toenaderingspogingen en bemoeienissen van hun vrienden. Geen van beiden is bereid te verhuizen uit hun prachtige appartement en de enige oplossing is om er samen als vijandige huisgenoten te blijven wonen, totdat een van de twee toegeeft...
die scene is echt geweldig!quote:Ron Burgundy: Boy, that escalated quickly. I mean that really got out of hand fast!
Brian Fantana: It jumped up a notch.
Ron Burgundy: It did, didn't it?
Brick Tamland: Yea, I stabbed a man in the heart.
Ron Burgundy: I saw that! Brick killed a guy. Did you throw a trident?
Brick Tamland: Yea, there were horses and a man on fire and I killed a guy with a trident.
Ron Burgundy: Brick, I've been meaning to talk to you about that. You should find yourself a safe house or a relative close by because you're probably wanted for murder.
Dat zijn zo'n beetje de slechtste films van zijn lijstje, kijk ze gewoon allemaal, oordeel zelf.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind sowieso Hot Tub Timemachine, Unthinkable en Despicable me erg vermakelijk.
Ik had hem nog niet gezien ( want mijn gevoel zei dat het voor mij een slechte film was) en ik heb ook na een halfuur weggezapt. totaal niet mijn soort humor en de set e.d. vind ik echt niks.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Gisteravond bij toeval langs anchorman gezapt, had hem al 3 keer gezien maar gewoon nogmaals bekeken. Blijf briljant! een 8. Vooral de bijrollen van Jack Black, Ben Stiller etc zijn hilarisch. En Steve Carroll zet echt een leuke rol neer als Brick.
[..]
die scene is echt geweldig!
Deze is net klaar met naar binnen halen, hoop dat het wat isquote:Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef Mr_DG het volgende:
The Usual Suspects gekeken.
Geniale film, al lag het einde er wel dik bovenop.
8,5
Illegaal !!!quote:Op woensdag 22 december 2010 18:35 schreef KNAK het volgende:
[..]
Deze is net klaar met naar binnen halen, hoop dat het wat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:59 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Illegaal !!!daar doen we hier niet aan op fok! hé
\Juist, net vers van Ebay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...Of ik het nou zo doe, of dat ik nou voor 50 Baht ( een euro) naar de openlucht markt ga hier om de hoek en daar een CD ga halen, dan maar makkelijk doen ;-) weet nie eens waar ik een film op legale wijze moet halen hier
Mai pben rai~!
WAAAT!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 18:23 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat zijn zo'n beetje de slechtste films van zijn lijstje, kijk ze gewoon allemaal, oordeel zelf.
De 10 geboden blijft een mooie film.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:38 schreef Obama het volgende:
Ik ben opzoek naar een verfilming van een verhaal uit de bijbel, een goede film want de meeste zijn bagger.
Geen passion of the christ, die heb ik pas gezien.
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt! Tnxquote:Op woensdag 22 december 2010 23:44 schreef casper019 het volgende:
Max Manus
ik had eigenlijk zin in om een echte oorlogs film te kijken, lekker knallen en alles. maar dat is deze film niet. Maar toch ben ik ontzettend blij dat ik deze ben gaan kijken. Tis eenhele sterke oorlogs/drama film. Echt een aanrader om te zien
7.5*!
Geen rechtstreekse verfilming van een verhaal uit de Bijbel, maar het speel wel in die tijd en Jezus komt er ook in voor: Ben Hurquote:Op woensdag 22 december 2010 23:38 schreef Obama het volgende:
Ik ben opzoek naar een verfilming van een verhaal uit de bijbel, een goede film want de meeste zijn bagger.
Geen passion of the christ, die heb ik pas gezien.
The town en Law abbiding citizen zijn mooie films alleen niet bepaald kerst films haha.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die vond ik ook verrassend goed destijds in le Cinemaquote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
WAUW net gezien.
Ik ben al een fan van rampenfilms.
Dit vind ik echt de beste rampenfilm ooit gezien![]()
![]()
Echt 1 woord: GEWELDIG![]()
Met hand cameraatje filmen was een goed succes, het voelde velen malen realistischer aan dan normaal.
Echt gevoel dat je er midden in zat, helemaal op een mooi groot scherm en hard geluid
laat me weten hoe je em vond!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:01 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt! Tnx
dank voor de tip,gevangenisfilms zijn bij mij altijd wel goed besteed. Onlangs nog Celda 211 gezien en die was ook niet verkeerdquote:Op donderdag 23 december 2010 10:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk hebben we dit allemaal wel eens eerder gezien: het gevangenisleven met drugshandel, corrupte bewakers, de gevechten, etc.. en een aantal gevangen die proberen te ontsnappen. En toch, toch had deze film iets bijzonders. De film schakelt regelmatig heen en weer tussen de ontsnappingspoging en het 'gewone' gevangenisleven, met vaak zeer subtiele overgangen. De film is regelmatig behoorlijk spannend, en het mooiste (zoals ook op de filmposter vermeld); een zeer onverwacht einde, wat de film helemaal afmaakt.![]()
8.2
The Prestige!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
En met Nolan bedoel je Christian Bale?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
The Prestige!!
WAT een geweldig geniale film! Met topacteurs. En het verhaal. En de beelden. Nolan zijn beste imo (beter dan Inception).
Christopher Nolan, de regisseur. En Bale is een van mijn favoriete acteurs. Vandaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:03 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
En met Nolan bedoel je Christian Bale?mooi man..
Vaker over gehoord, net de trailer gekeken en straks als ik thuiskom wordt ie binnengehaald
Edit: wat een domme opmerking van me... De broertjes Nolan blijkbaar
Ik kruip naar de hoek en ga me schamen
Christian Bale is ook een van mijn favorieten, maar ik denk niet dat er een film is die ik kan aanraden die je nog niet van hem hebt gezien. En de schrijvers waren voor mij ook nog onbekend...quote:Op donderdag 23 december 2010 11:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Christopher Nolan, de regisseur. En Bale is een van mijn favoriete acteurs. Vandaar.
Ah, zie nu de edit. No worries, no shame.
Heb je tips m.b.t. bovenstaande?
Na Predator in mijn ogen de beste film van de franchise. AvP was triest en om over de vervolgen maar niet eens te spreken. Zelfde voor Predator 2quote:Op donderdag 23 december 2010 11:22 schreef Robar het volgende:
Predators
[ afbeelding ]
Misschien leuk voor tussendoor en voor als je fan bent van de reeks predator films. Verder is het een niet bijster diepgaand verhaal met matige acteerprestaties. Ook de special effects laten soms wat te wensen over. De film haalt het in ieder geval bij lange na niet bij de eerdere delen.
Het gaat over een groep mensen die ergens op een andere planeet gedropt worden, zonder dat ze weten hoe en waarom. Ze blijken later wel allemaal wat met elkaar gemeen te hebben. De plek waar ze gedropt zijn blijkt een reservaat voor Predators om te oefenen op het jagen. De gedropte mensen dienen uiteraard als prooi. De enige twee doelen die ze hebben zijn overleven en een manier vinden om weg te komen van de planeet.
Dit zou mijn keuze zijn om wel te doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:02 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb het volgende lijstje staan en wil graag weer wat nieuws gaan aanschaffen, welke 5 MOET ik eerst doen van deze lijst en welke 5 kan ik echt vergeten (moet een beetje selecteren)?
De onderstreepte films heb ik al gezien, maar wil ik toch nog hebben.
[sub]
- Inception
- Platoon
- The Departed
- The Social Network
Echt waar? Ik vond het zo tegenvallen. Misschien dat mijn verwachtingen wat hooggespannen waren en het daarom wat tegenviel. Predator 1, 2 en Alien vs Predator vond ik in ieder geval beter te pruimen. Zo zie je maar . . .quote:Op donderdag 23 december 2010 11:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Na Predator in mijn ogen de beste film van de franchise. AvP was triest en om over de vervolgen maar niet eens te spreken. Zelfde voor Predator 2
Top, dank je! Inception ken ik dus al, maar verdient een 2e kans. Avatar wordt nu aangeschaft en The Social Network ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Dit zou mijn keuze zijn om wel te doen.
Zijn we het iig over eens dat Predator de beste wasquote:Op donderdag 23 december 2010 11:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Echt waar? Ik vond het zo tegenvallen. Misschien dat mijn verwachtingen wat hooggespannen waren en het daarom wat tegenviel. Predator 1, 2 en Alien vs Predator vond ik in ieder geval beter te pruimen. Zo zie je maar . . .
Is die al verkrijgbaar? 3 feb in de bios! Die wil ik zeeeeker zien. Aronofsky is een held en Clint Mansell ook!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
Vanavond ga ik denk ik Black Swan kijken, heb er alleen maar positieve dingen over gehoord. Plus dat ik alle Aronofsky films gewoon geweldig vindt. Mede dankzij Clint Mansell. Ik ben benieuwd.
Toy Story was leuk, Shrek veul beter (maar da's persoonlijk). Christmas Carol lijkt me ook een vette animatie. De rest ken ik niet en Get Him to the Greek zou ik niet nuchter kijken denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef Robar het volgende:
Ik heb voor het weekend twee van de volgende films klaarliggen om te kijken. Welke raden jullie aan?
• Get him to the Greek
• She's out of my League
• When in Rome
• Date Night
• Green zone
• Toy Story 3
• Shrek forever after
• A christmas carol
LA Confidential is een briljante film. The Chase(met Charlie Sheen) vind ik ook prachtig, maar er zijn genoeg mensen die het niets vinden. The Departed is ook een goede film.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:02 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb het volgende lijstje staan en wil graag weer wat nieuws gaan aanschaffen, welke 5 MOET ik eerst doen van deze lijst en welke 5 kan ik echt vergeten (moet een beetje selecteren)?
De onderstreepte films heb ik al gezien, maar wil ik toch nog hebben.
• Get him to the Greek - Vond ik behoorlijk leuk, voor dit soort comedies wel een aanraderquote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef Robar het volgende:
Ik heb voor het weekend twee van de volgende films klaarliggen om te kijken. Welke raden jullie aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
Inception gisteren voor de tweede keer opgezet, maar na 20 minuten toch maar weer afgezet. De teleurstelling van de eerst keer kijken werd dubbel dik herhaald. Vooral die beginscene is echt dramatisch slecht waarin ze gaan uitleggen hoe het werkt. Daarna dus ook maar weer afgezet.
Leuke CGI maar verhaal is dramatisch slecht uitgewerkt.
Cijfer: 4je snapt het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Inception gisteren voor de tweede keer opgezet, maar na 20 minuten toch maar weer afgezet. De teleurstelling van de eerst keer kijken werd dubbel dik herhaald. Vooral die beginscene is echt dramatisch slecht waarin ze gaan uitleggen hoe het werkt. Daarna dus ook maar weer afgezet.
Cijfer: 4je snap het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee serieus, de verhaallijn is juist erg sterk... als je 'm kunt volgen.![]()
Cijfer: 4Ik vind het een briljante film eigenlijk . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Animatiefilms zijn budquote:Op donderdag 23 december 2010 12:07 schreef casper019 het volgende:
met elk van deze zit je goed>>
She's out of my League
Green zone
Toy Story 3
Shrek forever after
Ik niet, maar meningen mogen verschillenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind het een briljante film eigenlijk . .
Ik vond TS3 eigenlijk ook tegenvallen. How to train your dragon was daarin tegen wel erg leuk.quote:
Je snapt het niet, het zijn droomniveaus, Frodo is gewoon de droom van Sauron binnengedrongen om zijn idee van de ring te stelen, maar in die droom zit nog een droom en dat is the fellowship en hun dromen lopen samen met de droom van saruman, zeg maar op het einde met die ring, je ziet hem vallen maar eigenlijk bleek het dus anders te zijn snap je!@$?!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Lord of the Rings, net boek uit, film valt tegen, wat een stel homo's zeg.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Lord of the Rings, net boek uit, film valt tegen, wat een stel homo's zeg.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Je snapt het niet, het zijn droomniveaus, Frodo is gewoon de droom van Sauron binnengedrongen om zijn idee van de ring te stelen, maar in die droom zit nog een droom en dat is the fellowship en hun dromen lopen samen met de droom van saruman, zeg maar op het einde met die ring, je ziet hem vallen maar eigenlijk bleek het dus anders te zijn snap je!@$?!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Je snapt het niet, het zijn droomniveaus, Frodo is gewoon de droom van Sauron binnengedrongen om zijn idee van de ring te stelen, maar in die droom zit nog een droom en dat is the fellowship en hun dromen lopen samen met de droom van saruman, zeg maar op het einde met die ring, je ziet hem vallen maar eigenlijk bleek het dus anders te zijn snap je!@$?!
[ afbeelding ]
/agreequote:Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef Karina het volgende:
Gattaca
SF
In de toekomst wil iedereen alleen nog maar een genetisch perfect kind. Vincent is de oudste zoon van twee en voordat hij werd geboren, kozen zijn ouders ervoor om dit NIET te doen. Vincent is een in-valid. Zijn broer is wel genetisch perfect.
Omdat Vincent een in-valid is (hij heeft bijvoorbeeld hele slechte ogen en iets aan zijn hart), kan hij geen goede baan krijgen. Zijn droom is ooit de ruimte in te gaan en hij neemt de identiteit van een ander (een genetisch perfect persoon) aan, zodat hij zijn droom toch kan waarmaken en hij krijgt een baan bij Gattaca, een spacelab.
Goede film, geen aliens en ruimteschepen dit keer, maar een heel ander soort SF, met een boodschap. Aanrader.
[ afbeelding ]
Prachtige film! Beste kerstfilm sowieso!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef Klipnap het volgende:
Jingle All The Way(1996) [ afbeelding ]
Verhaal: Arnold Schwarzenegger belooft zijn zoon om een Turboman-pop te kopen voor Kerst, om goed te maken dat hij te laat was bij zijn karate-examen. Maar de dag voor Kerst beseft hij dat hij vergeten is die pop te kopen! Hij zoekt alle winkels af, maar niemand heeft hem. Ondertussen neemt de buurman van Arnie langzaam plaats in in het gezin van Arnie.
Beoordeling: Deze film is een meesterwerk! Vooral de onvoorspelbare plottwist in het eind is magnifiek gedaan. De irritante postbode die ook op zoek is naar een Turboman pop, is zo irritant en niet-grappig dat het kwaad geloofwaardig in beeld wordt gebracht. Bij de diefstal van de pop bij de buurman spat de spanning letterlijk van het scherm af. De vechtscene met de kerstmannen is ook super qua special effects en Arnie trekt soms zo'n kwaadaardig gezicht, dat je van schrik achter de bank schuilt.
[ afbeelding ]
Cijfer: 10
Imdb:5
Ik vond het einde juist erg tofquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:50 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
The Mist
Wat een verschrikkelijke kutfilm. Ik zat me continu te ergeren aan hoe achterlijk de hoofdpersonen waren. En dat eind is al helemaal om te janken zo slecht.
Krijgt op IMDb nog een goed cijfer ook.
3/10
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond het einde juist erg tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, weg met die Romeinse cijfercrap.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:14 schreef RacerDKB het volgende:
Overigens, ik snap het ''deel'' ding niet meer.
Vorige topic was CLXVI, maar ik keek even verder terug, en het topic dáárvoor was:
Welke film heb jij (pas) gezien? Deel CLXVII?
Moet dit CLXIX zijn?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]Ik vond het juist een hele toffe film, hou wel van films als deze, net zoals Skyline, je weet niet wat er precies komt enzo. Alleen het einde laat je met een beetje raar gevoel zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat een tien is ligt de lat wel heel laag bij jou. In mijn boekje is dat meer een 6.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef Klipnap het volgende:
Jingle All The Way(1996) [ afbeelding ]
Verhaal: Arnold Schwarzenegger belooft zijn zoon om een Turboman-pop te kopen voor
Cijfer: 10
Imdb:5
Exact.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef Karstman het volgende:
Death Proof
Echte Tarantino. Spannend, met mooie vrouwen, een erg coole Kurt Russel, trademark Tarantino dialogen
Bij dat einde moest ik keihard lachenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:50 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
The Mist
Wat een verschrikkelijke kutfilm. Ik zat me continu te ergeren aan hoe achterlijk de hoofdpersonen waren. En dat eind is al helemaal om te janken zo slecht.
Krijgt op IMDb nog een goed cijfer ook.
3/10
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Best een heel aardige film. Begint eigenlijk als een echte 'feel-good'-film.quote:Based on the true story of college professor and part-time inventor Robert Kearns' long battle with the U.S. automobile industry, Flash of Genius tells the tale of one man whose fight to receive recognition for his ingenuity would come at a heavy price. But this determined engineer refused to be silenced, and he took on the corporate titans in a battle that nobody thought he could win.
The Kearns were a typical 1960s Detroit family, trying to live their version of the American Dream. Local university professor Bob married teacher Phyllis and, by their mid-thirties, had six kids who brought them a hectic but satisfying Midwestern existence. When Bob invents a device that would eventually be used by every car in the world, the Kearns think they have struck gold. But their aspirations are dashed after the auto giants who embraced Bob's creation unceremoniously shunned the man who invented it...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Máár... persoonlijk had ik het karakter van Robert Kearns wat verder uitgediept willen zien. De film gaat wat betreft karakterontwikkeling dan ook wat te snel, slaat te veel over.
7.0
Oh, sorryquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je kunt geen afbeeldingen van Moviemeter gebruiken.
Vreemd genoeg zien veel QT-fans Death Proof juist niet als zo'n typische film.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, laten we hopen dat alle regisseurs voor de rest van hun carriere hun debuutfilm blijven herhalen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
die wijven hebben echt niets te melden.
Ik zie mezelf wel als QT-fan en vond Death Proof toch wel een van de mindere, de echte QT-kenmerken kwamen er weinig in voor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zien veel QT-fans Death Proof juist niet als zo'n typische film.
Ik wel, dus vandaar ook even mijn reactie op Karstman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ben ik ook aan het binnenhalen. Eigenlijk alleen voor het hoge cijfer dat die overal krijgt. Ik ben benieuwd hoe een balletfilm zo geweldig kan zijn. Ik kan me er niets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
Black Swan
Kan er nog niet over uit hoe fucking goed deze film is. Had er veel van verwacht maar heb nog meer gekregen. Oscarwaardige performance van Portman, Kunis positieve verrassing en eigenlijk waren alle vrouwen in deze film ongelofelijk goed. Ik heb in een lange tijd ook niet zo'n casting gezien die zó spot on is. Vooral het einde van de film was meesterlijk. Wow.
9/10
Dat dacht ik dus ook, ik vind ballet echt geen zak aan. Maar het is ongelofelijk hoe interessant ze het gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ben ik ook aan het binnenhalen. Eigenlijk alleen voor het hoge cijfer dat die overal krijgt. Ik ben benieuwd hoe een balletfilm zo geweldig kan zijn. Ik kan me er niets bij voorstellen.
vond hem best aardig, maar die acterende stuntvrouw was tenenkrommendquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, de gebruikelijke mix van conversaties met sporadisch eens een explosie van geweld. Alleen vond ik de gesprekjes in Death Proof vreselijk saai en oninteressant, die wijven hebben echt niets te melden.
Qua uiterlijk wel. Maar qua actie niet. Daar was de film voor gemaakt; om jonge stuntacteurs voor het voetlicht te brengen bij het grotere publiek.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
vond hem best aardig, maar die acterende stuntvrouw was tenenkrommend
Zometeen The Prestige kijken (op m'n werk)quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Qua uiterlijk wel. Maar qua actie niet. Daar was de film voor gemaakt; om jonge stuntacteurs voor het voetlicht te brengen bij het grotere publiek.
Opzet geslaagd. Een heerlijk geile film.![]()
Goeeeeed plan man!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:46 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Zometeen The Prestige kijken (op m'n werk)
Ook die lapdance, en gewoon dat gepraat over niets buiten enzo... en visueel, misschien zou ik hem op DVD op een 52cm stereo tv niet zo leuk vinden, maar in HD, 50inch, 5.1 DTS met knijtervette speakers... damn dat kan echt een film maken!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Qua uiterlijk wel. Maar qua actie niet. Daar was de film voor gemaakt; om jonge stuntacteurs voor het voetlicht te brengen bij het grotere publiek.
Opzet geslaagd. Een heerlijk geile film.![]()
Wij hebben ook 50inch plasma schermquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef JDx het volgende:
[..]
Ook die lapdance, en gewoon dat gepraat over niets buiten enzo... en visueel, misschien zou ik hem op DVD op een 52cm stereo tv niet zo leuk vinden, maar in HD, 50inch, 5.1 DTS met knijtervette speakers... damn dat kan echt een film maken!
Heb net Somewhere in HD (2010) binnen van Sofia Coppola (Writer and Director van Lost in Translation), heb eerste 15 minuten gezien en ik vind m nu al heerlijk, beetje David Lynch achtig, maar dan toegankelijker en logisch en heerlijk dromerig. Erg apart ik ga verder genieten.
NIet ZO mooi, maar vergelijkbaar heb ik hem gekeken. Heerlijk issie dan, kan ik je verzekeren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef JDx het volgende:
[..]
Ook die lapdance, en gewoon dat gepraat over niets buiten enzo... en visueel, misschien zou ik hem op DVD op een 52cm stereo tv niet zo leuk vinden, maar in HD, 50inch, 5.1 DTS met knijtervette speakers... damn dat kan echt een film maken!
Heb net Somewhere in HD (2010) binnen van Sofia Coppola (Writer and Director van Lost in Translation), heb eerste 15 minuten gezien en ik vind m nu al heerlijk, beetje David Lynch achtig, maar dan toegankelijker en logisch en heerlijk dromerig. Erg apart ik ga verder genieten.
Goede review, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:03 schreef Toad het volgende:
Easy A
Easy A is een erg leuke komedie over een meisje dat zegt met jongens naar bed te zijn geweest in ruil voor geld van die jongens. Geestige film en een scherp script. Met nog wat verwijzingen naar The Scarlet Letter. Verder is alles niet zo serieus en dat is prima. Sony heeft besloten dat deze film niet in de Nederlandse bioscopen verschijnt en dat begrijp ik niet zo goed, want de film dus is erg tof. Daarnaast speelt Emma Stone de hoofdrol in de film en dat is toch een steeds belangrijkere actrice, zeker met het oog op de komende Spider-Man reboot. ****
Ik vond haar eigenlijk een pak leuker dan Ellen Page/Juno, bij Stone klonk dat allemaal veel minder geforceerd.quote:[b] Op vrijdag 24 december 2010 18:03 schreef T Daarnaast speelt Emma Stone de hoofdrol in de film en dat is toch een steeds belangrijkere actrice, zeker met het oog op de komende Spider-Man reboot. ****
Zoekresultaten: somewhere in HD Geen resultaten. Probeer een sterretje toe te voegen in je zoekopdracht.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef JDx het volgende:
...
Heb net Somewhere in HD (2010) binnen ...
Waarom geef je hem een 9?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
Black Swan
Kan er nog niet over uit hoe fucking goed deze film is. Had er veel van verwacht maar heb nog meer gekregen. Oscarwaardige performance van Portman, Kunis positieve verrassing en eigenlijk waren alle vrouwen in deze film ongelofelijk goed. Ik heb in een lange tijd ook niet zo'n casting gezien die zó spot on is. Vooral het einde van de film was meesterlijk. Wow.
9/10
Maar jij bent ook een jongen , dus het onderwerp vind je waarschijnlijk al zwaar kut. En ook al hoor je een film op muziek,cast,story,plot e.d. te beoordelen dan valt het toch lager uitquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom geef je hem een 9?
Ik vond hem erg slecht.
omdat ze hem zwaar kut vondquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vond hem erg slecht.
heb hem net ook gekeken en vond het alles behalve langdradig ik vond juist dat de spanning goed werd opgebouwd. misschien wel een beetje standaard verhaal maar toch. ik geef een 8 min.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:11 schreef GuitarJJ het volgende:
The Town
Begon wel leuk, maar de film was uiteindelijk te langdradig! Matig verhaal.
Had beter verwacht nadat ik de trailer zag.
Ik: 7.0
IMDb: 7.8
*** dit mag volgens mij niet, heb je PB gestuurd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoekresultaten: somewhere in HD Geen resultaten. Probeer een sterretje toe te voegen in je zoekopdracht.
Dat zeg ik in de postquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vond hem erg slecht.
ook een aflevering van gezien, maar ik vond de family-guy satire toch leukerquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Robot Chicken Star Wars Episode III - The Force Unleashed
Voorproefje:
[ afbeelding ]
Ik kende dit nog niet!!! Een stop-motion tv-serie genaamd Robot Chicken maakte een Parodie op Star Wars.. Nu zijn er al 3 delen van elk een half uur als ik het goed heb. Star Wars fans dit moet je zien
en is het wat? is het ook een leuke film voor mannen?quote:
jezus man, heb de trailer gezien en na 1 minuut weer uitgezet. Dat hoef ik toch echt niet te zienquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Earthlings (2005)
Documentaire
Regisseur: Shaun Monson
Vertelling: Joaquin Phoenix
Een behoorlijk indrukwekkende en heftige documentaire over hoe wij, de mens, met onze natuur omgaan; hoe wij als het ware naziprakrijken (met een factor 1000) uitvoeren op de dierenwereld om onze industrieën (van voeding tot medicatie) maar draaiende te kunnen houden. In zijn geheel te zien op de officiële website (http://www.earthlings.com/). Let wel: zeer schokkende beelden!
IMDb: 8.5/10
Mijn cijfer: 8.8/10
Idd....quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
jezus man, heb de trailer gezien en na 1 minuut weer uitgezet. Dat hoef ik toch echt niet te zien
[ Bericht 21% gewijzigd door Freddeh op 25-12-2010 11:26:22 ]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:31 schreef Freddeh het volgende:
hoezo spoilertje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mike op 25-12-2010 11:40:38 ]
"Kan er nog niet over uit hoe fucking goed deze film is. Had er veel van verwacht maar heb nog meer gekregen. Oscarwaardige performance van Portman, Kunis positieve verrassing en eigenlijk waren alle vrouwen in deze film ongelofelijk goed. Ik heb in een lange tijd ook niet zo'n casting gezien die zó spot on is. Vooral het einde van de film was meesterlijk. Wow."quote:
Jij ook een goeie kerst jongen...quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef Mainport het volgende:
Dit topic is echt verneukt !@#$% sinds wanneer komen al die idioten hier met hun gezwets
Zelfs die promiscue moderator doet eraan mee, als middelpunt van deze kneuzenkermis, kunnen jullie dat niet even laten
wat is er allemaal aan de hand jongetje?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef Mainport het volgende:
Dit topic is echt verneukt !@#$% sinds wanneer komen al die idioten hier met hun gezwets
Zelfs die promiscue moderator doet eraan mee, als middelpunt van deze kneuzenkermis, kunnen jullie dat niet even laten
Wat een arrogant balletjequote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef Mainport het volgende:
De rol van Robert De Niro is schitterendquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:31 schreef UltraR het volgende:
Schaamteloze copy/paste van ander forum if you can forgive me.
Stardust
Deze film iets van twee jaar geleden, toen ik nog thuis woonde, opgenomen, maar nooit gekeken omdat m'n broer zei dat hij echt ontzettend slecht was en hem een 4 had gegeven op IMDB.
Nu ben ik met kerst bij m'n ouders en ik had zin om een film te kijken, en aangezien hier niet zoveel keus is ging ik maar ff de harddisk-recorder door en daar zag ik dat deze film er nog op stond, dus toch maar gaan kijken met hele lage verwachtingen.
Nou, die verwachtingen kwamen dus niet bepaald uit.
Het verhaal gaat over een sprookje. Jongen uit 'gewoon' Engeland gaat op avontuur met een gevallen ster, wat een mooi meisje genaamd Yvaine blijkt te zijn, in een sprookjeswereld die achter een muur naast zijn dorp ligt.
De hele sfeer sprak me enorm aan. Maar wat deze film voor mij boven de middelmaat uit doet stijgen is, zonder volgens mij al te erg te spoileren, het 'schijnen/schitteren/lichtgeven' van Yvaine de ster als ze blij is.![]()
Kijk dit nu toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar smelt je toch spontaan van weg?
![]()
Normaal gesproken zou ik deze film een 7.5 geven, prima vermakelijke film.
Maar dat schijnen/schitteren van Yvaine gaf me elke keer zo'n warm gevoel. Dat verdient van mij een bonuspunt!
8.5
Wat zit je nu allemaal te zeiken man, als je een goede review wil mét spoilers ga je maar naar IMDB.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
"Kan er nog niet over uit hoe fucking goed deze film is. Had er veel van verwacht maar heb nog meer gekregen. Oscarwaardige performance van Portman, Kunis positieve verrassing en eigenlijk waren alle vrouwen in deze film ongelofelijk goed. Ik heb in een lange tijd ook niet zo'n casting gezien die zó spot on is. Vooral het einde van de film was meesterlijk. Wow."
Ja, dat zegt veel over de film...
vertel, wat is er mis met hoe het topic (nu) is?quote:
En de twintig slowchatreacties daarop waar andere blije homo's weer op reageren. Niemand is in je gekwebbel geïnteresseerd en het is vaak genoeg vriendelijk aangegeven door de moderators hier dat dat dit topic daarvoor niet de plaats is. Kennelijk heb je stront in je oren dus het wordt tijd dat iemand je eens op je plaats zetquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef BrandX het volgende:
*meld
Ik heb ruim 20 films en de serie Merlin klaar liggen om te bekijken met de kerstdagen, ga ik zeker weten niet allemaal redden, maar een aantal natuurlijk wel!
Ik stel een vraag en er zijn hooguit paar reacties geweest. Beetje chillen magquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:24 schreef Mainport het volgende:
Dat wanneer ik het topic open ik dit zie
[..]
En de twintig slowchatreacties daarop waar andere blije homo's weer op reageren. Niemand is in je gekwebbel geïnteresseerd en het is vaak genoeg vriendelijk aangegeven door de moderators hier dat dat dit topic daarvoor niet de plaats is. Kennelijk heb je stront in je oren dus het wordt tijd dat iemand je eens op je plaats zet
1 woord: WOW. Zeer indrukwekkende film. En dan vooral dat einde, de laatste 10 minuten. Ik heb daarna volgens mij nog even voor me uit zitten staren met als enige gedachte: "what... the... fuck...".
Cijfer: 9.2![]()
Eveneens bagger. De film zit zó vol met fouten.
Maar vooruit, omdat de CGI / special effects er nog heel aardig uitzien: Cijfer: 4.8
Omdat 'ie 1; geen 5 waard is, en 2; beter was dan Devil.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:55 schreef Roces18 het volgende:
Hoezo bij skyline een 4.8 en geen 5 of 4.5?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:27 schreef hexje het volgende:
Requiem for a Dream gezien. Kon er niet echt in komen. Had hem ook bijna na 50 min. afgezet. Maar gelukkig werd het daarna boeiender. Vooral de filmtechnieken zijn een genot om te zien. Soms vond ik de personages neigen naar een karikatuur van droevige, verslaafde mensen. De film krijgt van mij een magere 7. Heb indrukwekkender films gezien.
vroeger waren het alleen maar posts van mensen over een film die ze gezien hadden met daarbij een lapje tekst, foto en een imdb link. Nu is het meerquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik stel een vraag en er zijn hooguit paar reacties geweest. Beetje chillen mag
Vooralsnog begin jij offtopic hier. Ga je beklag maar doen in FB ofzo
Spot onquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:21 schreef vault_tec het volgende:
[..]
vroeger waren het alleen maar posts van mensen over een film die ze gezien hadden met daarbij een lapje tekst, foto en een imdb link. Nu is het meer
"Film x gezien en best leuk" met daarop reacties van mensen die die film ook hebben gezien en het wel of niet eens zijn met het cijfer. Vind dit erg naar want ik haalde uit deze topic reeks altijd wel goede films binnen. Nu haal ik uit 1 topic (12 pages dus) 1 goede film waar het vroeger 15+ was. En heeft niks te maken met de hoeveelheid films die ik heb gezien.
Vind dat de regels wel wat strenger na geleefd kunnen worden zodat het weer een beetje zoals vroeger was en dat er anders 2 topics worden aangemaakt.
Groetjes, een lurker
En het gevraagd of film a of b beter is mag ook wel achterwege gelaten worden.
Dan zou ik de engelse "Ghostwriter" niet kijken echt een afrader. 'k hou ook niet van geestdodende trage films.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:21 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat in het kort gezegd over een gepensioneerde marinier die in een achterbuurt woont en na de dood van zijn schaakpartner alles even onder handen gaat nemen.
Trage film weer, ikzelf hou echt niet van trage films. Komt weinig actie in voor maar als die er in voor komt is het wel goed. Leuk om een keertje te kijken maar verwacht er niet teveel van.
6,5
Neu kan ik wel inkomen opzich, maar het zat voor de rest wel goed in elkaar, zag er leuk uit, was spannend, dus geef hem toch wel iets hoger hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap de heisa rondom deze film niet zo. Hij was aardig, ja, en redelijk origineel (al moest ik sneu genoeg bij het hele inception-gebeuren denken aan de lessen van Snape aan Harry.), maar het duurde me te lang voordat ik echt in het verhaal zat, en vervolgens heb ik 'm eigenlijk alleen maar afgekeken omdat ik niets beters te doen had. Het acteerwerk vond ik eerlijk gezegd maar matig, met uitzondering van Leo DiCaprio. Ellen Page was me te vroeg-wijs, en nam wel erg veel gewoon aan. 'Oh, ok, we kunnen in andermans dromen, no biggie, ik vouw Parijs in elkaar, en blijf er strak bij kijken, omdat het kan'. Bij Joseph Gordon-Levitt zag ik alleen maar Tommie Solomon voor me, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Cijfer: 6.7
Dude.. een 9,5?!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:09 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, wat een film; spannend, heftig, ontroerend... en tragisch.![]()
Ryan Reynolds had ik nooit eerder in een serieuze rol gezien naar ik meen, maar hij doet 't geweldig.
Deze verdient zeker een 9,5.
Nou, ik heb 'm net gezien om de filmavond mee af te sluiten. Een 9,5 is nogal overdreven, maar een kleine 8 is echt op z'n plek. Als je anderhalf uur lang naar een acteur in een kist kan kijken, verdient de film veel lof. Het einde was écht spannend, wat ik niet verwacht had, aangezien het verhaal redelijk voorspelbaar lijkt (en stiekem ook wel is).quote:Op zondag 26 december 2010 01:45 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dude.. een 9,5?!
Wat is dit voor meesterwerk dan... Nota bene met Ryan Reynolds, daar kun je toch nooit veel van verwachten.. ga 'm desondanks maar eens kijken dan, maar oh wee als ie zuigt jongen!!!
Op IMDB had ie ook al een 7,6 wat toch best hoog is... Ik laat me verrassen en vraag me tegelijkertijd af hoe je geboeid kunt blijven kijken naar iemand in een kist.quote:Op zondag 26 december 2010 02:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou, ik heb 'm net gezien om de filmavond mee af te sluiten. Een 9,5 is nogal overdreven, maar een kleine 8 is echt op z'n plek. Als je anderhalf uur lang naar een acteur in een kist kan kijken, verdient de film veel lof. Het einde was écht spannend, wat ik niet verwacht had, aangezien het verhaal redelijk voorspelbaar lijkt (en stiekem ook wel is).
Je hebt 'em zeker gekeken vanwege mijn review op pagina 7 van dit topic.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:09 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Ryan Reynolds had ik nooit eerder in een serieuze rol gezien naar ik meen, maar hij doet 't geweldig.
Agossie... we hebben een homofoobje in ons midden. Ga lekker anderen lastig vallen met je vooroordelen of kom anders gewoon uit de kast. Arrogant balletje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:24 schreef Mainport het volgende:
Dat wanneer ik het topic open ik dit zie
[..]
En de twintig slowchatreacties daarop waar andere blije homo's weer op reageren. Niemand is in je gekwebbel geïnteresseerd en het is vaak genoeg vriendelijk aangegeven door de moderators hier dat dat dit topic daarvoor niet de plaats is. Kennelijk heb je stront in je oren dus het wordt tijd dat iemand je eens op je plaats zet
Ik vond het een magere zes. Zoveel domme gesprekken. "Put it on vibrate instead of sound so it'll drain less battery"quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:09 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was inderdaad een mooie film. Ben zelf ook bezig met de IMDB top 250 en van de week 2001: A Space Odyssey gezien. Sci-fi is niet echt mijn genre dus vond het al knap dat ik de film uberhaubt opgezet heb maar damn wat was deze film saai zeg. Een paar dansende apen en een ruimteschip 15 min te zien landen, nee niet echt mijn ding.quote:Op zondag 26 december 2010 10:25 schreef wieksel het volgende:
LEON, dat ik die niet eerder heb gezien, schaam me diep, wat een topper, net als de andere films van Luc Besson overigensOp imdb een meer dan verdiende 8,6!!!
Ben bezig met de hele IMDB 250 - en deze hoorde er uiteraard biJ!
Haha, ik kijk Home Alone altijd met kerst en hij verveelt eigenlijk nooit. En dat stukje van Angels with Filthy Souls ken ik ondertussen wel uit mijn hoofd.quote:Op zondag 26 december 2010 09:49 schreef Viking84 het volgende:
Home Alone maar weer eens. Als je weet wat er gebeurt voordat het gebeurt en je weet wat de personages gaan zeggen, dan heb je een film te vaak gezien.
quote:Op zondag 26 december 2010 01:45 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dude.. een 9,5?!
Wat is dit voor meesterwerk dan... Nota bene met Ryan Reynolds, daar kun je toch nooit veel van verwachten.. ga 'm desondanks maar eens kijken dan, maar oh wee als ie zuigt jongen!!!
Neuh, stond al langer op mijn verlanglijstje.quote:Op zondag 26 december 2010 03:11 schreef catwaezle het volgende:
Je hebt 'em zeker gekeken vanwege mijn review op pagina 7 2 van dit topic.
quote:Op zondag 26 december 2010 11:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Haha, ik kijk Home Alone altijd met kerst en hij verveelt eigenlijk nooit. En dat stukje van Angels with Filthy Souls ken ik ondertussen wel uit mijn hoofd.
keep the change, you filthy animal
Die hoort bij je opvoedingquote:Op zondag 26 december 2010 10:25 schreef wieksel het volgende:
LEON, dat ik die niet eerder heb gezien, schaam me diep, wat een topper, net als de andere films van Luc Besson overigensOp imdb een meer dan verdiende 8,6!!!
Ben bezig met de hele IMDB 250 - en deze hoorde er uiteraard biJ!
Sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:21 schreef vault_tec het volgende:
[..]
vroeger waren het alleen maar posts van mensen over een film die ze gezien hadden met daarbij een lapje tekst, foto en een imdb link. Nu is het meer
"Film x gezien en best leuk" met daarop reacties van mensen die die film ook hebben gezien en het wel of niet eens zijn met het cijfer. Vind dit erg naar want ik haalde uit deze topic reeks altijd wel goede films binnen. Nu haal ik uit 1 topic (12 pages dus) 1 goede film waar het vroeger 15+ was. En heeft niks te maken met de hoeveelheid films die ik heb gezien.
Vind dat de regels wel wat strenger na geleefd kunnen worden zodat het weer een beetje zoals vroeger was en dat er anders 2 topics worden aangemaakt.
Groetjes, een lurker
En het gevraagd of film a of b beter is mag ook wel achterwege gelaten worden.
Hoog cijfer dan nog.quote:Op zondag 26 december 2010 13:07 schreef Roces18 het volgende:Vond de actie niet echt bijzonder en daar heb ik de veel eigenlijk voor gekeken. Verhaal is ook slecht uitgewerkt, het moet allemaal snel snel snel zijn. Dus ik geef het een 6.
Vin Diesel zorgt daarvoor. Een 5.3 vind ik te laag, het kijkt namelijk redelijk lekker weg maar ze hadden van het verhaal zoveel meer kunnen maken.quote:
gister ook gezien. je moet er wel van houden hoor wat een domme humor soms. 8.1 vind ik ook wel erg hoog voor deze filmquote:Op zondag 26 december 2010 14:53 schreef El_Matador het volgende:
Idiocracy
Suppergrappige distopie (comedy + sci-fi); orgineel genre en gewoon goed (kaas)filmpje.
Daarom: 8.1/10
Supper de pupper. Denk dat je genoeg hebt gehad voordat je deze keek. Ondanks dat ie best lachen isquote:Op zondag 26 december 2010 14:53 schreef El_Matador het volgende:
Idiocracy
Suppergrappige distopie (comedy + sci-fi); orgineel genre en gewoon goed (kaas)filmpje.
Zijn van IMDb, werkt dat niet? Ik zie ze wel namelijk (maar kan ook zijn omdat ze in m'n cache zitten)..quote:
Die zag ik laatst ook.quote:Op zondag 26 december 2010 14:53 schreef El_Matador het volgende:
Idiocracy
je moet de IMG TAGS er wel bij zettenquote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Zijn van IMDb, werkt dat niet? Ik zie ze wel namelijk (maar kan ook zijn omdat ze in m'n cache zitten)..
Nou, ik heb 'm net ook gekeken, maar wat vind je er zo speciaal aan dan? Doet veel hetzelfde wat er in andere gevangenisfilms ook wordt gedaan en voegt er weinig aan toe. En ik geloof echt voor geen seconde dat het er echt zo aan toe gaat in jeugdgevangenissen. Waardeloos geschreven.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
1 woord: WOW. Zeer indrukwekkende film. En dan vooral dat einde, de laatste 10 minuten. Ik heb daarna volgens mij nog even voor me uit zitten staren met als enige gedachte: "what... the... fuck...".
Cijfer: 9.2![]()
als je daar op gaat letten bij deze film is die natuurlijk wel slecht ja. maar dit is zo een film waar dat geen ene donder uitmaakt. als het maar grappig is. maar zoals ik al zei: je moet er van houden en dus ook om dingen heen kunnen kijken, anders ga je je zwaar irriteren.quote:Op zondag 26 december 2010 17:09 schreef UltraR het volgende:
[..]
Die zag ik laatst ook.
Wat een vreselijk slechte film is dat zeg.
Kan iemand me uitleggen hoe het kan dat een mensheid met een gem. IQ van 15 toch een extreem geniaal scansysteem kan hebben dat misdadigers overal kan opsporen en auto's van afstand kan laten stoppen?
3.5
Ik denk dat je de film eerder moet zien als een moment opname, het kan er heus wel een keer zo aan toe gaan in een jeugdgevangenis. En dat moment is in deze film naar mijn gevoel vrij realistisch neergezet, althans zo kwam het op mij wel over, hierdoor kon ik me echt inleven in de hoofdpersoon(nen). Maarja zo te zien heeft heeft het jou totaal niet geraakt, dat kan. Of dat aan de film ligt of aan jou, dat laat ik in het midden.quote:Op zondag 26 december 2010 18:23 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Nou, ik heb 'm net ook gekeken, maar wat vind je er zo speciaal aan dan? Doet veel hetzelfde wat er in andere gevangenisfilms ook wordt gedaan en voegt er weinig aan toe. En ik geloof echt voor geen seconde dat het er echt zo aan toe gaat in jeugdgevangenissen. Waardeloos geschreven.
Ik geef het 'n 4.
die heb ik ook nog liggen, het leek me al niks, en deze review zeg miss wel genoeg...quote:Op maandag 27 december 2010 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
The Last Exorcism 2010
[ afbeelding ]
Zogenaamd een docu waarbij we een priester in Amerika volgen die aan duiveluitdrijving doet.
Je zit steeds maar te wachten tot er iets engs gaat gebeuren, en net als je denkt dat het gaat beginnen is de film afgelopen.
Dit is toch wel 1 van de allerslechtste films die ik ooit heb gezien.
1/10
ik heb em toevallig ook gezien laatst, helemaal eens met je cijfer!quote:Op maandag 27 december 2010 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
The Last Exorcism 2010
[ afbeelding ]
Zogenaamd een docu waarbij we een priester in Amerika volgen die aan duiveluitdrijving doet.
Je zit steeds maar te wachten tot er iets engs gaat gebeuren, en net als je denkt dat het gaat beginnen is de film afgelopen.
1/10
Vannacht gezien, zeker een aanraderquote:Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef Butterfly91 het volgende:
Buried
Paul is a U.S. contractor working in Iraq. After an attack by a group of Iraqis he wakes to find he is buried alive inside a coffin. With only a lighter and a cell phone it's a race against time to escape this claustrophobic death trap.
Men neme Ryan Reynolds in een kist, een mobiele telefoon en een aansteker/zaklamp. Het recept voor een zeer boeiende thriller. Ondanks dat de film zich in slecht één kleine ruimte afspeelt, met maar één (zichtbaar) persoon, houdt deze film je aandacht tot het einde vast.
IMDb: 7,6
Mijn cijfer: 8.3
Die lijkt mij goed!quote:Op maandag 27 december 2010 13:36 schreef YellowBlacks het volgende:
Tron: Legacy
[ afbeelding ]
Wanneer Sam Flynn (Garrett Hedlund) nog jong is, verdwijnt zijn vader Kevin (Jeff Bridges), een computerprogrammeur. Zo'n 20 jaar later krijgt Sam bezoek van Alan Bradley, een oud-collega van zijn vader. Alan beweert dat de vader van Sam nog leeft en vermoedt dat hij terug te vinden is in diens vroegere arcadehal. Sam hecht niet veel geloof aan dat gegeven, maar gaat toch op onderzoek uit. Wanneer hij een verborgen kamer vindt, wordt hij opgezogen in een virtual realitywereld. Samen met Kevins vertrouweling Quorra (Olivia Wilde) komen vader en zoon in een gevecht terecht van leven en dood. Ze moeten zien te ontsnappen uit een visueel prachtige cyberwereld die niet alleen heel geavanceerd blijkt te zijn, maar ook heel erg gevaarlijk.
Een must see.
IMDB: 7.5
Mijn Cijfer: 8.5
eh.. hoe heb jij deze film al gezien ?quote:Op maandag 27 december 2010 13:36 schreef YellowBlacks het volgende:
Tron: Legacy
[ afbeelding ]
Wanneer Sam Flynn (Garrett Hedlund) nog jong is, verdwijnt zijn vader Kevin (Jeff Bridges), een computerprogrammeur. Zo'n 20 jaar later krijgt Sam bezoek van Alan Bradley, een oud-collega van zijn vader. Alan beweert dat de vader van Sam nog leeft en vermoedt dat hij terug te vinden is in diens vroegere arcadehal. Sam hecht niet veel geloof aan dat gegeven, maar gaat toch op onderzoek uit. Wanneer hij een verborgen kamer vindt, wordt hij opgezogen in een virtual realitywereld. Samen met Kevins vertrouweling Quorra (Olivia Wilde) komen vader en zoon in een gevecht terecht van leven en dood. Ze moeten zien te ontsnappen uit een visueel prachtige cyberwereld die niet alleen heel geavanceerd blijkt te zijn, maar ook heel erg gevaarlijk.
Een must see.
IMDB: 7.5
Mijn Cijfer: 8.5
Het plaatje (de cover) is wel heerlijk moet ik zeggen!quote:Op maandag 27 december 2010 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
The Last Exorcism 2010
[ afbeelding ]
1/10
Zeer goede film idd. Zelf afgelopen weekend Clean, Shaven gezien. Een indrukwekkende film die op goede wijze inzicht geeft in de bizarre beleefwereld van een schizofrene man:quote:Op maandag 27 december 2010 12:17 schreef Karina het volgende:
Pi
Psychologisch drama
Op IMDB staat thriller/SF, maar dat vond ik het totaal niet.
De film gaat over een wetenschapper die helemaal bezeten is van getallen en dan vooral patronen van getallen. Hij is ervan overtuigd dat de aandelenbeurs te "kraken" is, als je maar achter het patroon komt. Verder is hij nogal paranoide en krijgt hij af en toe een soort van aanval.
Een grote Wallstreet firma zit hem ondertussen achterna omdat ze hem in dienst willen nemen en ook een Joodse rabbi is in hem geinteresseerd, dit weer vanwege het getal 216, wat iets met de joodse Talmoed te maken heeft.
Ik had deze film eigenlijk opgezet omdat ik dacht dat het een SF film was, maar dat bleek het niet te zijn. Hele aparte film, ook helemaal in zwart/wit en nogal vreemd gefilmd allemaal. Vreemd genoeg vond ik hem toch wel goed, dat gegoochel met die cijfers was best interessant. Voor de cult-film liefhebbers.
[ afbeelding ]
Mainport jongen, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef Mainport het volgende:
Iets met veel sekspartners hebben of zo, wat dat met films kijken te maken heeftquote:Op maandag 27 december 2010 21:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Mainport jongen, je hebt gelijk.
Maar wat is 'promiscue'?
Ja DUH!!!!!!!!! Wat een keuzequote:Op maandag 27 december 2010 20:10 schreef Klipnap het volgende:
Ik wilde eerst Home Alone 2 kijken maar achteraf is deze film veel beter.
Zou Tim Krabbé hier qua copyright ook nog wat geld voor kunnen krijgen ?quote:Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef Butterfly91 het volgende:
Buried
Paul is a U.S. contractor working in Iraq. After an attack by a group of Iraqis he wakes to find he is buried alive inside a coffin. With only a lighter and a cell phone it's a race against time to escape this claustrophobic death trap.
Men neme Ryan Reynolds in een kist, een mobiele telefoon en een aansteker/zaklamp. Het recept voor een zeer boeiende thriller. Ondanks dat de film zich in slecht één kleine ruimte afspeelt, met maar één (zichtbaar) persoon, houdt deze film je aandacht tot het einde vast.
IMDb: 7,6
Mijn cijfer: 8.3
Hoezo origineel concept, het lijkt me een beetje hetzelfde als bij de Killing Room... wat trouwens een niet al te beste film is voor diegene die het niet gezien hebben.quote:Op maandag 27 december 2010 18:27 schreef Kw4Kje het volgende:
Exam
[ afbeelding ]
In Exam worden acht verschillende personen bij elkaar geplaatst, die solliciteren op een hoge functie. Het examen voor de job is echter een stuk anders dan ze hadden verwacht.
Vrij goede psygologische thriller met een orgineel concept. Ondanks dat de film zich afspeelt op 1 plek, heeft het me goed vast kunnen houden, de sfeer is goed. De acteerprestaties wat minder, maar wel voldoende. Het einde had naar mijn idee wel wat beter uitgewerkt kunnen worden, maar al met al een prima film.![]()
Imdb: 6.8
Me: 7.0
quote:Op dinsdag 28 december 2010 06:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Zou Tim Krabbé hier qua copyright ook nog wat geld voor kunnen krijgen ?![]()
Alleen de muziek al in die film, prachtig gewoon. Het verhaal is wellicht wat voorspelbaar en misschien ook niet echt vernieuwend, maar ik vind de locaties, het acteerwerk en de muziek echt wel memorabel. Ik vind deze film een lust voor ogen en oren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:24 schreef Falco het volgende:
The Last of the Mohicans
Nauwelijks memorabel. In het begin wordt een oorlogsfilm ingezet met diverse strijdende partijen: Fransen, Engelsen en verschillende Indianenstammen. Het is nogal warrig allemaal, maar de vechtscenes zijn zoals je van Mann gewend mag zijn, desondanks oke. Maar dan maakt de film plots een ommezwaai die je al vanaf de eerste minuten aan zag komen: Daniel Day-Lewis, een blanke die bij de Indianen is opgegroeid raakt verliefd op zowat het enige Engelse meisje dat zich in de mooi gefilmde bosrijke omgeving bevindt. Uiteindelijk vond ik deze film een nogal suf gedoe. Cijfer: 6
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:48 schreef catwaezle het volgende:
[ afbeelding ]
Saw VII - the final chapter
Dit schijnt de laatste 'Saw' te zijn. Nou, laten we dat maar hopen dan want het is nu toch wel genoeg. In deze zevende film opnieuw een flink aantal gruwelijke 'games', een flink aantal gruwelijke doden en een einde dat - wat mij betreft - behoorlijk vaag is.
Dit keer gaat het een beetje tussen de assistent van Jigsaw en de vrouw van Jigsaw. De vrouw helpt de politie om Hoffman (de assistent) te vinden en Hoffman zelf is druk bezig de vrouw te vinden. Ondertussen wordt een man bestraft die de wereld heeft voorgelogen dat hij een Jigsaw game heeft overleeft.
Cijfer: 6
psssst dat is dezelfdequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:38 schreef JDx het volgende:
[..]
Nee hoorbinnenkort in de bioscoop... SAW3D
Ik ben gelukkig afgehaakt bij deel 3 destijds.
Als je Harry Potter en Twilight aan kan, dan zal je het wel trekken. Heb je een hekel aan dat soort films, dan zou ik me er niet snel aan wagen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:28 schreef casper019 het volgende:
is Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief een beetje een leuke film of heel kinderachtig??
Leuke film idd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:30 schreef El_Matador het volgende:
Celda 211
Ongelooflijk vette gevangenisactie en een mooi verhaal in een Spaans jasje. Top, aanrader!
8.4/10
Oeps...quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef JDx het volgende:
Dat plaatje klopt niet hoor, je hebt denk ik Fast & Furious gezien, deeltje 4
Deel 5 komt pas in April uit en heet Fast Five.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |