abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2004 @ 22:52:52 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_19602424
Vertel hier dus even welke films je onlangs gezien hebt en wat je ervan vond.

Ik wil het weten.

Heus.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_19602828
eergister boondock saints weer es bekeken.. leuke film..
  woensdag 2 juni 2004 @ 23:05:16 #3
4180 Hare
Come fly with me!
pi_19602859
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vertel hier dus even welke films je onlangs gezien hebt en wat je ervan vond.

Ik wil het weten.

Heus.
Kan je vandaag helaas niet blij maken, had er niet zo'n zin an vandaag
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_19603101
Geen gezien vandaag.
We're from the Bronx, New York.
Shit happens.
pi_19603182
ben net terug uit de bios.
heb harry potter 3 gezien !!
vetje coooool
Gentlemen, My Lady... you'll always remember this as the day that you almost caught.. Captain.. Jack.. Sparrow
pi_19603298
Fist of Legend van Jet Li.

Toch wel een hele goeie film van hem. Goeie actie, mooie vechtscenes, toch wel redelijk geacteerd enzo. Toppie! =)
That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
pi_19603481
Canibal Holocaust
Had hem al een hele tijd liggen maar geen zin/tijd om te kijken... dus net maar gedaan... briljante zooi
Er kan er maar 1 de beste zijn.
pi_19603635
Gisteravond Spun gezien, leuke, vage film over een groepje jongeren die niks anders doen dan de hele dag COKE snuiven

Vanavond nog 2 films gekeken: Miller's Crossing van de Coen Brothers, blijft een goede film!
Bubba Ho-Tepp geen commentaar nodig dacht ik
  donderdag 3 juni 2004 @ 00:10:59 #9
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_19604836
The Wind

saaie kutfilm, verhaal gaat nergens over. het begin doet wat psychologische thriller achtig aan, maar het mondt uit in een inspiratieloze B-film (kinky_queen gaat 'm gelijk downloaden ). acteerwerk is echt beroerd. het had nog nut kunnen hebben als er tieten in voor waren gekomen maar zelfs dat zat er niet eens in enkeltje shift del
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 3 juni 2004 @ 00:24:51 #10
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_19605166
Net gezien in n uitverkochte bioscoop:

Harry Potter And The Prisoner Of Azakaban
Het is inmiddels Harry`s (Daniel Radcliffe) 3e jaar aan Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Samen met z`n vrienden Hermione Granger (Emma Watson) en Ron Weasley (Rupert Grint) komt hij erachter dat de gevaarlijke moordenaar Sirius Black (Gary Oldman) is ontsnapt uit Azkaban Prison. Hij wilt Harry vermoorden, want alleen hij staat nog in de weg om Lord Voldemort, Harry`s aardvijand nr.1, weer terug aan de macht te brengen...
De derde Potter film is veruit de beste van de 3 tot nu toe uitgebrachte films. Engelse reporters noemden t "de beste film van t jaar". Zover wil ik waarschijnlijk niet gaan, maar hij is zeer zeker net zo goed als Deel 1 & Deel 2 samen.
De kinderen zijn gegroeid in hun rollen. Het leuke aan de rollen van de kinderen, is dat ze ook "gewone" kleren aan hebben. Ze dragen meer gewone spijkbroeken en truien dan in de vorige delen, waarin ze (bijna) alleen maar gewaden droegen. Dat ze nu andere kleren dragen, maakt t leuk. Zo zien we dus dat ze eik. ook maar "gewoon" kinderen zijn. Nou ja, gewoon...
Verder over de film zelf: 2 minpuntjes:
-: Het is jammer dat t enge en donkere begin van de film niet wordt doorgezet in de rest van film. T midden is niet erg donker en eng, terwijl tegen t einde de donkere sfeer weer terug wordt gebracht.
-: IMHO wordt t plot te snel uit de boeken gedaan. Had t gevoel dat t n beetje werd overhaast. Als ze 5 minuutjes de tijd hadden genomen om t verhaal nog verder uit te diepen, was dat beter geweest.
Buiten deze 2 puntjes om, niets dan lof over deze film. Het verhaal is sterk, de special effects zijn uitermate mooi, de regie van Alfonso Cuaron is erg goed en zelfs op de soundtrack valt niets aan te merken!!
Absoluut subliem, ga dat zien!!!

IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 9,3/10
  donderdag 3 juni 2004 @ 00:38:54 #11
74644 Troetel
Just trust me...!!
pi_19605468
Hitler, the rise of evil....Very impressive..

Scary movie 3 Erg gelachen
  donderdag 3 juni 2004 @ 00:46:38 #12
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_19605623
Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban

Ik vond het een teleurstellende film. In het begin had het de pretentie de betere HP-film te worden. Ik heb het boek niet gelezen, dus ik had waarschijnlijk ook te veel verwacht van Gary Oldman.

Cijfer: 6,7
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
  donderdag 3 juni 2004 @ 00:49:26 #13
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_19605676
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 00:46 schreef Price het volgende:
Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban

Ik heb het boek niet gelezen, dus ik had waarschijnlijk ook te veel verwacht van Gary Oldman.
daar zit je dus fout

donderdag 3 juni 2004 @ 00:53:19 #14
41286 Price
pi_19605751
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 00:49 schreef Timo20 het volgende:

[..]

daar zit je dus fout

Waar zit ik fout?
pi_19605901
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 00:53 schreef Price het volgende:

Waar zit ik fout?
Het boek niet gelezen

donderdag 3 juni 2004 @ 01:11:34 #16
41286 Price
pi_19606079
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 01:01 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Het boek niet gelezen

Bullshit!
pi_19606211
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 01:11 schreef Price het volgende:

Bullshit!
  donderdag 3 juni 2004 @ 01:46:51 #18
4180 Hare
Come fly with me!
pi_19606604
Heb toch nog ff een film gekeken.

Had hem al gezien, maar had er weer eens zin in: Singin in the Rain

Wat is dat toch een geweldige film
De vrolijkheidheid spat gewoon van het scherm!! Als je je daar niet vrolijk door gaat voelen Wat een heerlijke liedjes, Donald O'Connor is fantastisch met zijn nummer Make 'm Laugh, Good Mornin'met zijn drieen is schitterend en Moses bij de spraakarts is fenomenaal.
Dat mensen zo kunnen dansen!! Echt geweldig!!

10! 10! 10!!
pi_19606623
Goodbye Lenin op DVD,

Beetje vage film , maar iig leuk om naar te kijken.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_19608171
The Last Samurai

Leuke film.

8
  donderdag 3 juni 2004 @ 09:12:32 #21
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_19608439
La Haine

Film over haat en racisme in een voorstad van Parijs. Gewoon een erg goede film die ik beter vind dan de meeste andere films over hetzelfde thema. Sterk geacteerd, vooral door Vincent Cassel. De film werd geregisserd door Mathieu Kassovitz (Nino Quincampoix uit Amélie) die er terecht de prijs voor beste regie mee won in Cannes. Erg goed. Aanrader. Topper. Sterk dus. Goed hoor.

The Garden of Allah

Uhm... tja. Nogal matige film met Marlene Dietrich. Dietrich zelf viel me goed mee (ze is helemaal anders dan ik had verwacht), maar het verhaal zei me niet echt veel. Een rijke erfgename die is opgegroeid in een klooster wordt verliefd op een monnik die uit z'n abdij gevlucht is. Cue romantisch geneuzel.

My Favorite Brunette

Best leuke detective-komedie met Bob Hope, Dorothy Lamour en Peter Lorre. De film en dan vooral het komedie-gedeelte moet volledig gedragen worden door Bob Hope, maar die slaagt wel in z'n opdracht al zit er soms wel veel tijd tussen 2 grappen. Verder doet ook Bing Crosby mee. Gedurende de laatste 5 seconden van de film.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 3 juni 2004 @ 09:32:44 #22
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_19608771
Miracle (2004)
Een van de beste sportfilms van de laatste jaren over het Amerikaanse ijshockey team wat op de Olympische Spelen voor het eerst sinds 20 jaar de Sovjet-Unie van het goed afhield. Het is niet toevallig dat deze film nu gemaakt is. Net als toen zit de economie in een dip (niet zo erg als toen) en heeft Amerika een scheut hoop nodig. Dat biedt deze film voor ze. Een flinke scheut Amerikaanse zelfverheerlijking dus. Als je je daar niet aan kan ergeren, zie je een goede sportfilm met een geweldige acteerprestatie van Kurt Russell. Oscar(nominatie) voor Kurt Russell? Het zou mij niet verbazen. ***½

Shurayukihime (Lady Snowblood) (1973)
Best aardige samuraifilm die als inspiratiebron voor Kill Bill goldt. Na het hoge IMDb gemiddelde (8.5) en de lovende woorden van kinky_queen vond ik hem wat tegenvallen, maar nog steeds een aangename zit. De film komt erg gedateerd over met name in de gevechten, voor zover je het al gevechten kunt noemen, want het is voorbij voor je er erg in hebt. De opbouw van het verhaal is wel sterk. Met de hakken over de sloot: ***½

Open Range (2003)
De nieuwste van en met Kevin Costner is eindelijk weer eens een goede. Er wordt uitgebreid de tijd genomen om het verhaal op te bouwen. Kevin Costner en Robert Duvall zal twee "free-grazers" die langs een stadje komen. Ze zijn daar niet egt welkom en komen dan ook snel in de problemen. De shoot-out is erg goed. Beste western sinds Unforgiven. ***½

(#119) Ángel exterminador, El (Exterminating Angel, The) (1962)
Absurdisme, humor, spanning, mysterie. De film heeft het allemaal. Na een feestje kunnen de gasten om onverklaarbare reden de kamer niet meer verlaten. De deur staat immers gewoon open, maar niemand lijkt genoeg wil te hebben er doorheen te stappen. Zelfs niet wanneer ze na dagen zonder eten zitten. Bijzondere film van de altijd verrrassende Buñuel. ****
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:55:35 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_19611850
De kinderen hebben gisteren gezien:

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban

De hele bioscoop en wachtruimtes waren ingericht a la Harry Potter. Ze vonden het een prachtige film in ieder geval... en alles er omheen ook
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:11:29 #24
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_19612289
El Espinazo del diablo

Goede film van Guillermo Del Toro over een weeshuis aan het eind van de Spaanse Burgeroorlog, waar een jongen aan zijn eind komt tijdens een bombardement.
Het geheel is niet eens zo spannend, maar wel sterk gespeeld, maar wat wil je met enkele van de hedendaagse Spaanse toppers in de cast.
ook hier de foto's nog eens plaatsen:

donderdag 3 juni 2004 @ 13:15:02 #25
4180 Hare
Come fly with me!
pi_19613749
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:11 schreef dolle_hond het volgende:
El Espinazo del diablo

Goede film van Guillermo Del Toro over een weeshuis aan het eind van de Spaanse Burgeroorlog, waar een jongen aan zijn eind komt tijdens een bombardement.
Het geheel is niet eens zo spannend, maar wel sterk gespeeld, maar wat wil je met enkele van de hedendaagse Spaanse toppers in de cast.
ook hier de foto's nog eens plaatsen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is die gast misschien op een of andere manier related to Benicio??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')