Veel engelstalig zeg, echt eng gewoon...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:16 schreef Gorro het volgende:
Eergisteren:
Super Size Me (2004)
(#422) Mon Oncle (1958)
Tesis (1996)
Gisteren:
Snow Walker, The (2003)
My Best Girl (1927)
13 Going on 30 (2004)
Deze heb ik vorige week gezien en ik ben het met je eens dat het einde niet bijster goed was. Vond het ook erg ver gezocht. Begin vond ik overigens wel de moeite waard, jammer van het einde.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:48 schreef kinky_queen het volgende:
TAKING LIVES
Niet bijster interessante thriller uit de Hollywood koker. De eerste 5 kwartier gaat het nog wel maar daarna ontspoort de film en wordt alleen nog maar voorspelbaarder
Sorry, ik ga nu wel weer wat Hongaars kijken danquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:24 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Veel engelstalig zeg, echt eng gewoon...
Je kunt ook gewoon eenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:46 schreef dolle_hond het volgende:
The Third Man
ik pas straks deze post wel aan voor een mening
is dit een vervolg op I Spit On Your Grave? Die vond ik best goed. Erg gaaf dat ze om het echter te maken geen background muziek gebruiktenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:25 schreef kinky_queen het volgende:
I'LL KILL YOU... I'LL BURY YOU... I'LL SPIT ON YOUR GRAVE TOO!
ja, ja is een linkje naar IMDB ja
Een vrij origineel uitgangspunt voor een slasher: Een groepje 'jongelui' wordt afgeslacht op een 'camp' waarvan men zegt dat er jaren geleden een aantal bloedige moorden plaats hebben gevonden.
[afbeelding]
Maar het ziet er beter uit dan je denkt, iedereen doet erg z'n best en vooral het acteerwerk is ver boven gemiddeld, jammer dat ze geen budget hadden, maar het is een talentvol groepje! serieus!
[afbeelding]
* Het wordt trouwens wel iets minder saai dan dit...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weh hehquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:50 schreef Durbin het volgende:
BattleQueen 2020
Zeer goede film idd, vond het alleen wat jammer dat er wat geloof in moest worden geproptquote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:06 schreef kinky_queen het volgende:
COOL HAND LUKE
Goede prisonflick met een uitstekende (zoals vaker het geval is) Paul Newman, het word voorgeschoteld als drama maar ik vond het meer een comedy, met als hoogtepunt de weddenschap met die 50 eierenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop