GothikaMatige "horrorfilm" met Halle Berry van de Franse regisseur Mathieu Kassovitz, bij een klein groepje bekend van de erg goede film
La Haine. Op zich wel een goede sfeer neergezet, maar het verhaal vond ik dun en slap, om over het vreselijke einde nog maar te zwijgen.
6,0
Once Upon A Time In MexicoHet "vervolg" op El Mariachi en Desperado van Robert Rodriguez met opnieuw Antonio Banderas in de rol van El Mariachi. Het vuurwerk kwam mijn inziens alleen van Johnny Depp als de totaal geflipte FBI agent Sands. Gave rol neergezet. Verder zat er wat meer verhaal in de film t.o.v. zijn voorgangers, al blijft het natuurlijk een flinterdun modern sprookje. Al met al heb ik me prima vermaakt met deze film.
7,5
Beetlejuice![]()
Na Batman, Batman Returns en Mars Attacks! mijn favoriete Tim Burton film met een compleet gestoorde rol van Michael Keaton als Betelgeuse de bio-exorcist. Zwaar over-the-top acteerwerk van de gehele cast en krakkemikkige special effects van Burton, maar nooit ongeloofwaardig. Daarnaast wordt ook nog eens een simpel, maar wel origineel verhaal verteld. Jeugdsentiment lieve Fok!kertjes!
![]()
8,0