Best een heel aardige film. Begint eigenlijk als een echte 'feel-good'-film.quote:Based on the true story of college professor and part-time inventor Robert Kearns' long battle with the U.S. automobile industry, Flash of Genius tells the tale of one man whose fight to receive recognition for his ingenuity would come at a heavy price. But this determined engineer refused to be silenced, and he took on the corporate titans in a battle that nobody thought he could win.
The Kearns were a typical 1960s Detroit family, trying to live their version of the American Dream. Local university professor Bob married teacher Phyllis and, by their mid-thirties, had six kids who brought them a hectic but satisfying Midwestern existence. When Bob invents a device that would eventually be used by every car in the world, the Kearns think they have struck gold. But their aspirations are dashed after the auto giants who embraced Bob's creation unceremoniously shunned the man who invented it...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Máár... persoonlijk had ik het karakter van Robert Kearns wat verder uitgediept willen zien. De film gaat wat betreft karakterontwikkeling dan ook wat te snel, slaat te veel over.
7.0
Oh, sorryquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je kunt geen afbeeldingen van Moviemeter gebruiken.
Vreemd genoeg zien veel QT-fans Death Proof juist niet als zo'n typische film.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, laten we hopen dat alle regisseurs voor de rest van hun carriere hun debuutfilm blijven herhalen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
die wijven hebben echt niets te melden.
Ik zie mezelf wel als QT-fan en vond Death Proof toch wel een van de mindere, de echte QT-kenmerken kwamen er weinig in voor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zien veel QT-fans Death Proof juist niet als zo'n typische film.
Ik wel, dus vandaar ook even mijn reactie op Karstman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ben ik ook aan het binnenhalen. Eigenlijk alleen voor het hoge cijfer dat die overal krijgt. Ik ben benieuwd hoe een balletfilm zo geweldig kan zijn. Ik kan me er niets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
Black Swan
Kan er nog niet over uit hoe fucking goed deze film is. Had er veel van verwacht maar heb nog meer gekregen. Oscarwaardige performance van Portman, Kunis positieve verrassing en eigenlijk waren alle vrouwen in deze film ongelofelijk goed. Ik heb in een lange tijd ook niet zo'n casting gezien die zó spot on is. Vooral het einde van de film was meesterlijk. Wow.
9/10
Dat dacht ik dus ook, ik vind ballet echt geen zak aan. Maar het is ongelofelijk hoe interessant ze het gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ben ik ook aan het binnenhalen. Eigenlijk alleen voor het hoge cijfer dat die overal krijgt. Ik ben benieuwd hoe een balletfilm zo geweldig kan zijn. Ik kan me er niets bij voorstellen.
vond hem best aardig, maar die acterende stuntvrouw was tenenkrommendquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, de gebruikelijke mix van conversaties met sporadisch eens een explosie van geweld. Alleen vond ik de gesprekjes in Death Proof vreselijk saai en oninteressant, die wijven hebben echt niets te melden.
Qua uiterlijk wel. Maar qua actie niet. Daar was de film voor gemaakt; om jonge stuntacteurs voor het voetlicht te brengen bij het grotere publiek.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
vond hem best aardig, maar die acterende stuntvrouw was tenenkrommend
Zometeen The Prestige kijken (op m'n werk)quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Qua uiterlijk wel. Maar qua actie niet. Daar was de film voor gemaakt; om jonge stuntacteurs voor het voetlicht te brengen bij het grotere publiek.
Opzet geslaagd. Een heerlijk geile film.![]()
Goeeeeed plan man!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:46 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Zometeen The Prestige kijken (op m'n werk)
Ook die lapdance, en gewoon dat gepraat over niets buiten enzo... en visueel, misschien zou ik hem op DVD op een 52cm stereo tv niet zo leuk vinden, maar in HD, 50inch, 5.1 DTS met knijtervette speakers... damn dat kan echt een film maken!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Qua uiterlijk wel. Maar qua actie niet. Daar was de film voor gemaakt; om jonge stuntacteurs voor het voetlicht te brengen bij het grotere publiek.
Opzet geslaagd. Een heerlijk geile film.![]()
Wij hebben ook 50inch plasma schermquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef JDx het volgende:
[..]
Ook die lapdance, en gewoon dat gepraat over niets buiten enzo... en visueel, misschien zou ik hem op DVD op een 52cm stereo tv niet zo leuk vinden, maar in HD, 50inch, 5.1 DTS met knijtervette speakers... damn dat kan echt een film maken!
Heb net Somewhere in HD (2010) binnen van Sofia Coppola (Writer and Director van Lost in Translation), heb eerste 15 minuten gezien en ik vind m nu al heerlijk, beetje David Lynch achtig, maar dan toegankelijker en logisch en heerlijk dromerig. Erg apart ik ga verder genieten.
NIet ZO mooi, maar vergelijkbaar heb ik hem gekeken. Heerlijk issie dan, kan ik je verzekeren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef JDx het volgende:
[..]
Ook die lapdance, en gewoon dat gepraat over niets buiten enzo... en visueel, misschien zou ik hem op DVD op een 52cm stereo tv niet zo leuk vinden, maar in HD, 50inch, 5.1 DTS met knijtervette speakers... damn dat kan echt een film maken!
Heb net Somewhere in HD (2010) binnen van Sofia Coppola (Writer and Director van Lost in Translation), heb eerste 15 minuten gezien en ik vind m nu al heerlijk, beetje David Lynch achtig, maar dan toegankelijker en logisch en heerlijk dromerig. Erg apart ik ga verder genieten.
Goede review, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:03 schreef Toad het volgende:
Easy A
Easy A is een erg leuke komedie over een meisje dat zegt met jongens naar bed te zijn geweest in ruil voor geld van die jongens. Geestige film en een scherp script. Met nog wat verwijzingen naar The Scarlet Letter. Verder is alles niet zo serieus en dat is prima. Sony heeft besloten dat deze film niet in de Nederlandse bioscopen verschijnt en dat begrijp ik niet zo goed, want de film dus is erg tof. Daarnaast speelt Emma Stone de hoofdrol in de film en dat is toch een steeds belangrijkere actrice, zeker met het oog op de komende Spider-Man reboot. ****
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |