quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:50 schreef jpg97 het volgende:
Mijn favoriete 25 films tot nu toe, in willekeurige volgorde, omdat ik niet kan zeggen dat de ene film per definitie beter is dan de andere. Het ligt aan het genre en de stemming waarin je bent wanneer je een film kijktLijkt wel op de lijst van Siniti.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit topic is alleen voor Top 10 per maand geschikt.
Persoonlijke top 10 lijkt me elders geschikter (wel interessant trouwens).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:03 schreef jpg97 het volgende:
Onlangs ook nog "Knowing" gekeken http://www.imdb.com/title/tt0448011
aardige film, mooie rampscenes en dan komt dat eindeDan vind ik je nog mildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een bagger film was dat zeg![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:03 schreef jpg97 het volgende:
Onlangs ook nog "Knowing" gekeken http://www.imdb.com/title/tt0448011
aardige film, mooie rampscenes en dan komt dat eindeEn wat vond je dan niet goed aan het einde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En wat vond je dan niet goed aan het einde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef Siniti het volgende:
[..]haha ok dan. Vroeg het me alleen afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vond de film in zijn geheel ook erg tegenvallen. Bovendien kan Cage zoveel beterOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En wat vond je dan niet goed aan het einde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
PieAir
Een 5 voor de leuke rampscenesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan vind ik je nog mild
Wat een bagger film was dat zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
PieAir
Prachtige film.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:09 schreef -Trinity- het volgende:
El laberinto del fauno/Pan's Labyrinth (2006)
Laat er alsjeblieft wel een tweede deel komen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:01 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik kom net terug van Star Trek.
Eens met hierboven, en hopelijk komt er geen 2e deel!
Ze moeten het hierbij laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |