abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68949320

Hoe te posten in dit topic
Simpel! Zet de titel van de zojuist gekeken film neer, al dan niet bold plus IMDb-linkje. Vervolgens een mooie filmposter of frappant screenshot (geen gele kikkers of Moviemeterplaatjes!) en daaronder een verhaaltje wat je nu zo gaaf of niet gaaf aan de film vindt. Let op: controversiële meningen worden ten zeerste gewaardeerd! Ter afsluiting geef je de film nog de waardering in of sterren of een cijfer van 1 tot en met 10. Of je doet toch iets heel anders, dat mag ook.

Meningen en vragen over het plot dienen gemarkeerd te worden met de spoiler-tag zodat je voor anderen de film niet verpest, als men ooit besluit de film nog eens te kijken .

Dat we elkaar mogen aansteken tot het kijken van elkaars filmkeuze

Vorige topics:
CXXXIX | CXXXVIII | CXXXVII | CXXXVI | CXXXV | CXXXIV | CXXXIII | CXXXII | CXXXI
CXXX | CXXIX | CXXVIII | CXXVII | CXXVI | CXXV | CXXIV | CXXIII | CXXII | CXXI
CXX | CXVIX | CXVIII | CXVII | CXVI | CXV | CXIV | CXIII | CXII | CXI
CX | CIX | CVIII | CVII | CVI | CV | CIV | CIII | CII | CI
C | XCIX | XCVIII | XCVII | XCVI | XCV | XCIV | XCIII | XCII | XCI
XC | LXXXIX | LXXXVIII | LXXXVII | LXXXVI | LXXXV | LXXXIV | LXXXIII | LXXXII | LXXXI
LXXX | LXXIX | LXXVIII | LXXVII | LXXVI | LXXV | LXXIV | LXXIII | LXXII | LXXI
LXX | LXIX | LXVIII | LXVII | LXVI | LXV | LXIV | LXIII | LXII | LXI
LX | LIX | LVIII | LVII | LVI | LV | LIV | LIII | LII | LI
L | IL | XLVIII | XLVII | XLVI | XLV | XLIV | XLIII | XLII | XLI
XL | XXXIX | XXXVIII | XXXVII | XXXVI | XXXV | XXXIV | XXXIII | XXXII | XXXI
XXX | XXIX | XXVIII | XXVII | XXVI | XXV | XXIV | XXIII | XXII | XXI
XX | XIX | XVIII | XVII | XVI | XV | XIV | XIII | XII | XI
X | IX | VIII | VII | VI | V | IV | III | II | I

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
  dinsdag 12 mei 2009 @ 18:52:01 #2
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_68949378
Crank 1&2
She might forget you, her pussy wont.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 18:54:52 #3
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_68949478

Hoe te posten in dit topic
Simpel! Zet de titel van de zojuist gekeken film neer, al dan niet bold plus IMDb-linkje. Vervolgens een mooie filmposter of frappant screenshot (geen gele kikkers of Moviemeterplaatjes!) en daaronder een verhaaltje wat je nu zo gaaf of niet gaaf aan de film vindt. Let op: controversiële meningen worden ten zeerste gewaardeerd! Ter afsluiting geef je de film nog de waardering in of sterren of een cijfer van 1 tot en met 10. Of je doet toch iets heel anders, dat mag ook.

Meningen en vragen over het plot dienen gemarkeerd te worden met de spoiler-tag zodat je voor anderen de film niet verpest, als men ooit besluit de film nog eens te kijken .

Dat we elkaar mogen aansteken tot het kijken van elkaars filmkeuze

Vorige topics:
CXXXIX | CXXXVIII | CXXXVII | CXXXVI | CXXXV | CXXXIV | CXXXIII | CXXXII | CXXXI
CXXX | CXXIX | CXXVIII | CXXVII | CXXVI | CXXV | CXXIV | CXXIII | CXXII | CXXI
CXX | CXVIX | CXVIII | CXVII | CXVI | CXV | CXIV | CXIII | CXII | CXI
CX | CIX | CVIII | CVII | CVI | CV | CIV | CIII | CII | CI
C | XCIX | XCVIII | XCVII | XCVI | XCV | XCIV | XCIII | XCII | XCI
XC | LXXXIX | LXXXVIII | LXXXVII | LXXXVI | LXXXV | LXXXIV | LXXXIII | LXXXII | LXXXI
LXXX | LXXIX | LXXVIII | LXXVII | LXXVI | LXXV | LXXIV | LXXIII | LXXII | LXXI
LXX | LXIX | LXVIII | LXVII | LXVI | LXV | LXIV | LXIII | LXII | LXI
LX | LIX | LVIII | LVII | LVI | LV | LIV | LIII | LII | LI
L | IL | XLVIII | XLVII | XLVI | XLV | XLIV | XLIII | XLII | XLI
XL | XXXIX | XXXVIII | XXXVII | XXXVI | XXXV | XXXIV | XXXIII | XXXII | XXXI
XXX | XXIX | XXVIII | XXVII | XXVI | XXV | XXIV | XXIII | XXII | XXI
XX | XIX | XVIII | XVII | XVI | XV | XIV | XIII | XII | XI
X | IX | VIII | VII | VI | V | IV | III | II | I

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
  dinsdag 12 mei 2009 @ 18:55:55 #4
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_68949505
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:50 schreef jpg97 het volgende:
Mijn favoriete 25 films tot nu toe, in willekeurige volgorde, omdat ik niet kan zeggen dat de ene film per definitie beter is dan de andere. Het ligt aan het genre en de stemming waarin je bent wanneer je een film kijkt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt wel op de lijst van Siniti.

Maar dit topic is alleen voor Top 10 per maand geschikt.
Persoonlijke top 10 lijkt me elders geschikter (wel interessant trouwens) .
pi_68949630
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:52 schreef Druktemaker het volgende:
Crank 1&2
  dinsdag 12 mei 2009 @ 19:03:31 #6
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_68949782
Oeh Crank 2 heb ik hier ook liggen, maar vanavond eerst National Treasure 2 kijken.

Onlangs ook nog "Knowing" gekeken http://www.imdb.com/title/tt0448011

aardige film, mooie rampscenes en dan komt dat einde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 12 mei 2009 @ 19:03:38 #7
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68949787
tvp

gisteren Taxi

eindelijk weer een keer gezien. het blijft voor mij een vermakelijke film.. soms leuke dialogen.. maar vooral het irriteren van duitsers

een 7
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_68949824
Marley and me!
Those who forget their past , are condemned to re-live it...
pi_68950062
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:03 schreef jpg97 het volgende:

SPOILER
Dan vind ik je nog mild

Wat een bagger film was dat zeg
pi_68950103
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:03 schreef jpg97 het volgende:

SPOILER
En wat vond je dan niet goed aan het einde?
SPOILER
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_68950178
2 films vandaag er op geweest.

CKY Landspeed 1 (1999)

Een film vol sketches gedaan door bam margera en zn' vrienden. Ze waren hier rond de leeftijd van 18/19. En het feit dat ze deze film meer dan een miljoen keer hebben weten te verkopen is oprecht een goed succes te noemen! Bam heeft dan ook de film zelf in elkaar gezet, en mede door het succes van de CKY films kon hij binnen no time een ferrari aanschaffen. En dat voor een film die bestaat uit slechts een aantal home video filmpjes

De sketches volgen elkaar dan ook lekker op, je zit de film uit met 1 grote glimlach, de ondersteunende muziek is erg 90ies wat ook wel tof is.

Overigens mag genoemd worden dat Brandon Dicamillo echt een top acteur is haha. Die kerel kan zo 'overdreven' overkomen en is een master in impersionations.

Op IMDB krijgt hij nog een 7.2 wat me verbaasd voor deze film, je moet er toch wel van houden dacht ik.
Ik zelf geef hem dan ook en 8.0

Nothing but the Truth (2008)

Deze film gaat over een moeke die journalist is en bij d'r baby op school een andere moeder verdacht van dat ze CIA agente is. Ze brengt het nieuws naar buiten en wordt daarna in het gevang gegooid want je mag geen nieuws over CIA mokkels naar buiten brengen. De harde strijd tussen Kate en Mat dillon die volgt is erg tof gespeeld en beide leveren dan ook een stukje goed acteer werk af! ( david schwimmer was weer op zn' friends modus : < ). En Kate Beckinsale is gruwelijk heerschend lekker

IMDB 7.6
Mijn cijfer8.0
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68950190
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_68950263
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef Siniti het volgende:

[..]
SPOILER
haha ok dan. Vroeg het me alleen af

Vond de film in zijn geheel ook erg tegenvallen. Bovendien kan Cage zoveel beter
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  dinsdag 12 mei 2009 @ 19:45:35 #14
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_68951136
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
PieAir
  dinsdag 12 mei 2009 @ 19:48:00 #15
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_68951210
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef Siniti het volgende:

[..]

Dan vind ik je nog mild

Wat een bagger film was dat zeg
Een 5 voor de leuke rampscenes
SPOILER
PieAir
pi_68956253

Star Trek

Ok ok... hij is gaaf. Tof verhaal, frisse cast en prachtige special effects. Een echte blockbuster die de formule nergens fout uitvoert. Goed tempo, goede introductie van de karakters, toffe interactie en heerlijke actie. Daarnaast natuurlijk nog wat comic relief dankzij Simon Pegg's Scotty (John 'Harold' Cho's Sulu moest helaas serieus blijven ).

8 (IMDb: 8,6 )

Ik kijk uit naar een volgend deel (komt die?).
  dinsdag 12 mei 2009 @ 22:01:59 #17
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_68956622
Ik kom net terug van Star Trek.
Eens met hierboven, en hopelijk komt er geen 2e deel!
Ze moeten het hierbij laten
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_68957013
El laberinto del fauno/Pan's Labyrinth (2006)

Samenvatting van IMDB: In the fascist Spain of 1944, the bookish young stepdaughter of a sadistic army officer escapes into an eerie but captivating fantasy world. Ik zou het omschrijven als een sprookje voor oudere kinderen/volwassenen . Er zit toch nog best wat geweld in, ik had meer een kinderfilm verwacht. Toch viel de film allesbehalve tegen, ik heb hem met veel plezier zitten kijken en vind het zeker een prachtige film, zowel qua fantasie (hoe dit is vormgegeven) als qua plot.

IMDB geeft een 8,5 en hier sluit ik me bij aan.
pi_68957327
quote:
Prachtige film.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 22:15:05 #20
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_68957403
Hairspray
Heel vermakelijke en aanstekelijke musical waarbij het felle kleuren pallet en de kitscherigheid regelmatig pijn doen aan je ogen. De liedjes zijn leuk in jaren `60 stijl, met vooral veel heerlijke twist en rock-n-roll muziek.
Nikky Blonsky is erg tof in de hoofdrol en draagt de film zonder problemen. Het verhaal is natuurlijk ontzettend voorspelbaar maar in dit geval maakt dat helemaal niets uit, je verwacht eigenlijk ook niet anders. Een erg goed en opbeurend geheel dus. Het is daarom ook zo jammer dat het op een gegeven moment zo ontzettend politiek correct probeert te zijn. Dat doet afbreuk aan de rest van de film en aan de sfeer van het geheel. Erg jammer. Gelukkig duurt dat niet te lang en is het naar het einde toe weer vrolijkheid troef.

IMDB Cijfer: 7,3/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
  dinsdag 12 mei 2009 @ 22:55:21 #21
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_68959554

Caché
Michael Haneke's film over een gezin dat lastig gevallen wordt met video opnames van hun huis. Schitterend geacteerd door onder meer Juliette Binoche en absoluut fraaie aankleding. Einde viel echter wel wat tegen.

IMDB 7,3
Zelf 8
Overal verstand van.
  woensdag 13 mei 2009 @ 00:57:12 #22
19284 B
van benbenieuwd
pi_68964301
Net naar The International geweest leuke spionage/actie film geen meester werk maar ook geen flop (6.8 imdb) ik geef hem toch wel een 7+
  woensdag 13 mei 2009 @ 01:02:59 #23
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_68964444
Star Trek (2009, VS, J.J. Abrams)

Dit had alles wat ik van een goede blockbuster verwacht.
Een geloofwaardig verhaal, waarin ik in mee gezogen werd. Coole karakters waarmee ik kon meeleven. Gave actie met mooie special effects. En af en toe een grapje om het ijs te breken.
Dan nog even over de karakters. Chris Pine is erg cool als Kirk, veel cooler dan Shatner ooit was. Zachary Quinto heeft totaal geen last van het "bekend gezicht uit een serie"-syndroom. Vanaf de eerste minuut had ik het idee naar Spock en niet Sylar te kijken. Al helpt de make-up ook een handje hierbij. Karl Urban is leuk als de norse dokter McCoy. Zoe Saldana is lekkere eye-candy., die wat tegenwicht biedt aan Kirk in het begin. Simon Pegg is grappig als Scotty. Anton Yelchin steelt elke scene als de jonge Chekov.
Wat een manier om een uitgedoofte kaars nieuw leven in te blazen. Live long and prosper Star Trek franchise.
cijfer: 8
pi_68964557
Touch Of Evil: prachtige film-noir, 9/10 .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_68964948
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:01 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik kom net terug van Star Trek.
Eens met hierboven, en hopelijk komt er geen 2e deel!
Ze moeten het hierbij laten
Laat er alsjeblieft wel een tweede deel komen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')