Je verveelt je en je moet toch wat..quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:34 schreef kinky_queen het volgende:
Anders maak je je daar ff druk over, mijn god
Maar welke voice-over had je? De Franse of de Amerikaanse (Morgan Freeman)? Want de Amerikaanse schijnt minder te zijn dan de originele. Ik heb zelf de Franse gezien en vond hem helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:32 schreef kinky_queen het volgende:
MARCH OF THE PENGUINS
Leuk voor de eerste 20 minuten of zo, maar we kennen het allemaal al van de Duitse zenders. Prachtige natuuropnames. Dat dan weer wel.
Ik heb de versie met Morgan Freeman gezien en dat is nu niet de meest relaxte stem voor een documentaire... de Franse kon ik niet vinden zo snel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:46 schreef Morrigun99 het volgende:
Maar welke voice-over had je? De Franse of de Amerikaanse (Morgan Freeman)? Want de Amerikaanse schijnt minder te zijn dan de originele. Ik heb zelf de Franse gezien en vond hem helemaal geweldig.
"Is that gasoline I smell?"quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:46 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
The Crow
Gewoon m'n lievelingsfilm nog eens opgezet.![]()
You're a fucking t-shirt, at best.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:46 schreef Morrigun99 het volgende:
Maar welke voice-over had je? De Franse of de Amerikaanse?
Sorry KQ, ik volg je niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
You're a fucking t-shirt, at best.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |