Second that, verschrikkelijke filmquote:Op woensdag 9 maart 2005 01:47 schreef The_Foxz het volgende:
Constantine; veel van verwacht bleek een boutfilm, weinig actie en een vergezocht verhaal
Versta jij Japans?quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:50 schreef Hare het volgende:
The Playhouse
On Your Mark
Deze keer een Ghibli short. Eigenlijk gewoon een lange videoclip. De animatie is zeer mooi, het nummer is goed, maar vond de twee nou niet echt super bij elkaar passen. Kon de tekst niet helemaal bij het beeld plaatsen.
Nee, maar je hebt zoiets als subtitles hequote:
Angela's AshesSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En? Wat vond je ervan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:11 schreef Sylvana het volgende:
What Women Want (2000)
Verenigde Staten
Komedie
127 minuten
geregisseerd door Nancy Meyers
met Mel Gibson, Helen Hunt en Marisa Tomei
Na een ongeluk is de playboy Nick Marshall ineens in staat om alles te horen wat vrouwen denken. Hij besluit deze gave te gebruiken op de vrouw die de positie binnen hun bedrijf krijgt die Marshall graag had willen hebben, om zo de baan van haar af te kunnen pikken. Hij wordt echter verliefd op haar.
Ze probeert of wij haar gedachten ook kunnen lezen.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:11 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ze probeert of wij haar gedachten ook kunnen lezen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop