abonnement Unibet Coolblue
pi_170970988
Punten zijn bijgewerkt en de DVD's voor FireFox1 en Persefoneia liggen klaar om op de bus te doen. Morgen maar even langs het postkantoor.

quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:24 schreef tombolafan het volgende:
*O* *O* *O* OMG OMG OMG *O* *O* *O*

Okee okee, ik wil uiteraard een paar mensen bedanken _O_
Hornage voor het ontwikkelen en in stand houden van deze reeks, Gorro voor het bedenken van FMT, sasquatsch voor het beschikbaar stellen van de prijzen, mijn vriend en oudste dochter voor de onvoorwaardelijke steun en liefde de afgelopen tijd, en jongste dochter voor het verlof waardoor ik overdag uuuuren de tijd had om films te kijken B-)

Het ware zware, zware dagen, maar ik ben blij met het eindresultaat O+
Wil je nog even je adres doorgeven (in een PM) zodat ik je de DVD kan toesturen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 16 mei 2017 @ 07:36:25 #27
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_170974443
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 22:24 schreef sasquatsch het volgende:
Punten zijn bijgewerkt en de DVD's voor FireFox1 en Persefoneia liggen klaar om op de bus te doen. Morgen maar even langs het postkantoor.

[..]

Wil je nog even je adres doorgeven (in een PM) zodat ik je de DVD kan toesturen.
Goed bezig _O_

Niemand trouwens die voor mei prijzen uit wil delen? Is er nog wel behoefte aan prijzen? Ik heb nog een redelijk stapel DVD's liggen met toppers ertussen ^O^
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_171003920
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 11:47 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zal van het weekend wel even de punten bijwerken. Eerder heb ik geen tijd.

En als tombolafan en FireFox1 hun adresgegevens willen doorgeven in een PM, kan ik dan ook de DVD's versturen.
Wauw, 2 film boxen met in totaal 8 films! En ik heb ze alle 8 nog niet gezien!

Dank je wel sas!! _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_171015203
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wauw, 2 film boxen met in totaal 8 films! En ik heb ze alle 8 nog niet gezien!

Dank je wel sas!! _O_
Graag gedaan.

De box voor tombolafan is vandaag op de bus gedaan. Die zal morgen wel binnenkomen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')