Second that, verschrikkelijke filmquote:Op woensdag 9 maart 2005 01:47 schreef The_Foxz het volgende:
Constantine; veel van verwacht bleek een boutfilm, weinig actie en een vergezocht verhaal
Versta jij Japans?quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:50 schreef Hare het volgende:
The Playhouse
On Your Mark
Deze keer een Ghibli short. Eigenlijk gewoon een lange videoclip. De animatie is zeer mooi, het nummer is goed, maar vond de twee nou niet echt super bij elkaar passen. Kon de tekst niet helemaal bij het beeld plaatsen.
Nee, maar je hebt zoiets als subtitles hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angela's Ashes
Alan Parker heeft in deze film het lot van een ierse familie ergens aan het begin van de 20e eeuw als thema. het verhaal wordt vertelt vanuit de oudste zoon, Frank.
we zien dat ze vanuit USA weer terug naar ierland gaan, we zien de nodige kinderen overlijden, we zien vader voortdurend werkloos en dronken en onbetrouwbaar zijn, we zien moeder telkens weer zichzelf verloochenen, we zien Frank steeds in andere problemen komen.
veel ellende dus, maar alles ingetogen gebracht.
Emily Watson speelt moeder Angela en is weer sterk. Robert Carlyle als vader is ook behoorlijk goed. maar ook de kinder-cast is heel goed.
gewoon een behoorlijk goede film.
En? Wat vond je ervan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:11 schreef Sylvana het volgende:
What Women Want (2000)
Verenigde Staten
Komedie
127 minuten
geregisseerd door Nancy Meyers
met Mel Gibson, Helen Hunt en Marisa Tomei
Na een ongeluk is de playboy Nick Marshall ineens in staat om alles te horen wat vrouwen denken. Hij besluit deze gave te gebruiken op de vrouw die de positie binnen hun bedrijf krijgt die Marshall graag had willen hebben, om zo de baan van haar af te kunnen pikken. Hij wordt echter verliefd op haar.
Ze probeert of wij haar gedachten ook kunnen lezen.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:11 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ze probeert of wij haar gedachten ook kunnen lezen.![]()
Uwe Boll schijnt wel één van de minst begaafde mensen in Hollywood te zijn: http://www.somethingawful.com/articles.php?a=2649.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:43 schreef Sai het volgende:
[..]
Uwe Boll schijnt wel één van de minst begaafde mensen in Hollywood te zijn: http://www.somethingawful.com/articles.php?a=2649.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:26 schreef Gorro het volgende:
Alone in the Dark (Uwe Boll, 2005)
. ½ is eigenlijk al te veel.
Lolquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:11 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ze probeert of wij haar gedachten ook kunnen lezen.![]()
Wat heb je tegen pepermunt?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:51 schreef Sai het volgende:
Een best smakelijk pepermuntsnoepje dat je opeet, nog even een frisse nasmaak nalaat en dat je daarna totaal vergeet. 7-.
Niet mee eens. The Classic en Windstruck vond ik beiden ook absoluut erg goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:31 schreef Hare het volgende:
(z'n twee vervolgfilms zijn trouwens vele malen minder!)
The Classic was wel aardig, Windstruck was het eerste uur geweldig om daarna een richting op te gaan waarvan ik echt dacht:.....quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:34 schreef Durbin het volgende:
[..]
Niet mee eens. The Classic en Windstruck vond ik beiden ook absoluut erg goed.
De sentimentele crap was tenenkrommend cliché en uitgekauwd, maar de broeierige geilheid van Kirsty Dunst hield me overeind. Alleen door haar eenvoudige vrouwelijkheid zou ik deel 2 al wel willen zien.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:47 schreef Shogo het volgende:
Spiderman
Nooit eerder gezien omdat de film me niet zo interessant leek. Vond de tekenfilmserie's altijd wel gaaf als kind zijnde. Nou vanavond heb ik dus de kans gekregen om deze eens te bekijken en dat viel me niet tegen. Goeie verfilming die goed trouw blijft aan alles en goed spektakel, de sfx zijn helaas niet zo best en het ziet er nogal nep uit hoewel dit me weer niet echt stoorde verder. Uitstekend vermaak!
Niets hoor, het is best lekker, maar ik koester er gewoon niet al te veel herinneringen aan.quote:
Dat ben ik wel met je eens ja het sentimentele was iets te overdone, maar dat vergat ik nogal gauw door de actie.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:15 schreef Bombie het volgende:
[..]
De sentimentele crap was tenenkrommend cliché en uitgekauwd, maar de broeierige geilheid van Kirsty Dunst hield me overeind. Alleen door haar eenvoudige vrouwelijkheid zou ik deel 2 al wel willen zien.
Voor de rest is het een... kutifilm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |