Van de Amerikanen ja...quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:35 schreef Wepeel2 het volgende:
Mystic River
Erg erg sterk acteerwerk van Sean Penn. Nog niet veel films met hem gezien, maar hij acteert zo prachtig in deze film dat ik meteen begrijp waarom hij als een van de beste acteurs gezien wordt.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:22 schreef Sai het volgende:
Dit is een topic dat normaalgesproken wordt geopend door SaintOfKillers.
is jou nickname een film? want ik heb eergister ook een film gezien met saint er in. Was echt een goeie film. Ik zal het wel even opzoeken, heb em al weggegooit dus wordt nog moeilijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]![]()
![]()
Dèmoni
Mijn eerste Bava (eender welke Bava). En 't was wel okay. Verre van geniaal, maar ook niet kut. Gewoon, een fijn gore/horror filmpje met lekker matig acteerwerk, domme keuzes van het slachtvee en mensen die op kleurrijke manier een make-over krijgen en omgevormd worden tot demonen.
Hij is Zuid-Koreaans. En hij is goed. Maar ja, hij is dan ook Ki-duk Kim.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Japanse film? Die heb ik ook al een half jaar liggen, moet ik ook maar eens gaan kijken
Nee, mijn nickname is een personage uit een stripreeks genaamd Preacher.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:41 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
is jou nickname een film? want ik heb eergister ook een film gezien met saint er in. Was echt een goeie film. Ik zal het wel even opzoeken, heb em al weggegooit dus wordt nog moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik trouwens wel opvallend vond; in de opening credits zie je staan dat de muziek is gecomponeerd en gedirigeerd door Angelo Badelamenti. Maar het is me helemaal niet opgevallen dat er orkestrale muziek in de film zit, ik heb alleen synthesizers gehoord. Ik vraag me af wat er dan te dirigeren viel?
[ Bericht 3% gewijzigd door Tijn op 02-09-2005 16:54:52 ]
Bilderklauender dieb.quote:
EY SECRETARESSE BRENG ME EENS EEN PAKJE PEUKEN EN EEN GLAS WHISKEY! IK MOET GVD VOOR MORGEN DIE KLOTE COMPOSITIE AFHEBBEN.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:49 schreef Tijn het volgende:
Wat ik trouwens wel opvallend vond; in de opening credits zie je staan dat de muziek is gecomponeerd en gedirigeerd door Angelo Badelamenti. Maar het is me helemaal niet opgevallen dat er orkestrale muziek in de film zit, ik heb alleen synthesizers gehoord. Ik vraag me af wat er dan te dirigeren viel?
Wat is het idee achter die foto's van de hoesjes, met de datum erbij?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:01 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://x7.putfile.com/9/24416454542.jpg]afbeelding][/url]
deze net afgekeken en opzich een leuke onderhoudende actie-film met een
geloofwaardige Jennifer Garner in optima forma
[[url=http://x7.putfile.com/9/24416471025.jpg]afbeelding][/url]
deze nu aan het bekijken en eigenlijk niet spannender dan het origineel die ik vanmiddag even bekeek op Premiere
[[url=http://x7.putfile.com/9/24416483364.jpg]afbeelding][/url]
deze ga ik straks om 01:00 uur bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |