ik geloof dat je aardig positief bent...quote:Op donderdag 16 september 2004 22:15 schreef Eluc het volgende:
Hey KQ strax mijn stukje over Evil Dead. Net gezien![]()
Correctquote:Op donderdag 16 september 2004 22:35 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik geloof dat je aardig positief bent...
![]()
Evil Ed is stiekem best cool.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:35 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik geloof dat je aardig positief bent...
![]()
ps ik ben nu EVIL ED aan het rippen, eerdaags te downloaden
![]()
Ben jij ook zo iemand die vroeger altijd beweerde dat jij niet te laat was, maar de bus of trein te vroeg?quote:Op donderdag 16 september 2004 22:33 schreef Eluc het volgende:
Gisteren:
Tokyo Monogatari (1953)
Kwam ik gisterenaan bij het filmhuis in Bussum, was de film 20 minuten te vroeg begonnen.
Vanavond gezien en inderdaad weer een mooie film.quote:Een paar dagen geleden schreef Hare het volgende:
Majo no takkyubin (Kiki's Delivery Service)
Niets dan lof voor deze alweer prachtige Ghibli film. Zeer vermakelijke, ongecompliceerde film die meer dan eens een glimlach op je gezicht zal toveren. Kan er niet veel meer over zeggen, maar dit is voor mij gewoon echt geweldig!!!
Vond het best een redelijke film.quote:sneakpoint
Al twaalf jaar lang is hij een doodgewone taxichauffeur, deze Max (Jamie Foxx). Of eigenlijk is hij bij nadere beschouwing toch niet zo gewoon. Max is namelijk een topper: zijn taxi is keurig netjes, hij is vriendelijk, beleefd en beschaafd, en hij kent Los Angeles en de omgeving, inclusief eventuele fileproblemen, als zijn broekzak. Kortom, bij Max wil je in de taxi zitten als je ergens naartoe moet in LA.
Max heeft duizenden mensen in zijn achteruitkijkspiegel voorbij zien komen. De meeste mensen vergeet hij snel, maar deze nacht heeft hij twee klanten die hem nog lang zullen bijblijven: een mooie vrouw, Annie (Jeda Pinkett-Smith), die zich als aanklager voorbereidt op een grote zaak, en Vincent (Tom Cruise) die langs verschillende adresjes moet om een onroerendgoedzaak rond te maken. Zegt hij. Vincent weet Max ertoe te bewegen hem naar al die adressen te brengen, zodat hij de volgende dag weer het vliegtuig naar huis kan nemen.
Al bij het eerste adres komt uit wat Vincent in werkelijkheid is; geen onroerendgoedhandelaar, maar een huurmoordenaar. Uiteraard wil Max helemaal niks met die Vincent te maken hebben, maar Vincent dwingt Max ertoe zijn medewerking te verlenen aan de rit des doods die Vincent die nacht in LA gaat afleggen. De politie van Los Angeles en de FBI ontdekken dat er iets gaande is, want naarmate de nacht vordert, worden er steeds meer getuigen in een belangrijke drugszaak afgeknald. Dan ontstaan er een paar macabere jachtpartijen. De politie en de FBI proberen de moordenaar voor te zijn en zijn taxi op te sporen, de taxichauffeur probeert het vege lijf te redden, en Vincent moet zijn lijstje doelwitten afwerken voor de nacht voorbij is. En Annie? Die blijkt op het lijstje van Vincent te staan…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/5
die 1 is alleen voor de eerste helft van de film, de rest was crap van de bovenste plank bij sinterklaas
is die al uit dan?quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:34 schreef Knife het volgende:
Gisteren gezien thuis..
dvd van Steven Seagal. Out of reach..
Ja wat moet je er van zeggen..een typisch steven seagal film..weinig verhaal..slechte acteer prestaties..
Maar voor anderhalf uur vermaak wel ok...
http://www.nixflix.com/reviews/outofreach.htm
En gewoon voor iedereen die van film en documentaires houdt.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:27 schreef VincentK het volgende:
Touching the Void.
Docudrama over 2 alpinisten en hun tocht naar een berg in de Andes.
Aanrader voor de liefhebbers van bergen en klimmen
IMDB http://www.imdb.com/title/tt0379557/
Sleepawaycamp ken ik niet..quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
is die al uit dan?
Ik heb hem ookgezien... mwoah-filmpje
gezien: sleepaway camp:
Goed einde!
Neequote:Op donderdag 16 september 2004 23:42 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die vroeger altijd beweerde dat jij niet te laat was, maar de bus of trein te vroeg?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |