Meesterlijke film...
"The fact that u have replica printed on the side of your gun, and i have desert eagle .50 on the side of mine should facilitate in the shrinking of your balls"
[Dit bericht is gewijzigd door TheGuru op 31-05-2003 23:18]
Men In Black (Net5)
Blijft best grappig, maar meer niet
National security
The recruit
28 days later
analyze that
animatrix(heb ik al gekeken)
the pianist
En kheb nog meer liggen wat ik nog niet gekeken heb, maar dit is het recentst
quote:De orginele, Ringu moet je zien dies spannender ookal zijn de special fx in The Ring beter zijn
Op zaterdag 31 mei 2003 23:21 schreef timostanovic het volgende:
Ik heb vandaag The Ring gezien. Beste film ooit naar mijn meningecht super eng! Ik ga hem echt kopen als hij uit komt op primitieve VHS.
quote:Add The Recruit
Op zaterdag 31 mei 2003 23:19 schreef Manono het volgende:
Equilibrium, Matrix Reloaded (halverwege in slaap gevallen), Phonebooth, Strawdogs, Kangaroo Jack, Dog Day Afternoon
quote:dit laat zien waarom films als de ring en final destination 2 toch nog geld opleveren
Op zaterdag 31 mei 2003 23:21 schreef timostanovic het volgende:
Ik heb vandaag The Ring gezien. Beste film ooit naar mijn meningecht super eng! Ik ga hem echt kopen als hij uit komt op primitieve VHS.
quote:the ring... okay n kan ermee door maar Final Destination II is gewoon misselijkmakende slapstickhorror... troep van de onderste plank.
Op zondag 1 juni 2003 00:08 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
dit laat zien waarom films als de ring en final destination 2 toch nog geld opleveren
The Recruit, slecht, echte tegenvaller. Spy Game is in dit genre echt vele malen beter.
Equilibrium, tja, niet eens zo slecht. Best vermakelijke actiefilm en de thematiek erachter (zie "1984", "Brave New World", etc.) is gewoon interessant.
Vandaag:
Confessions of a Dangerous Mind, best goed, interessante film, is het een drama, een thriller? Erg mooie beelden ook, niet slecht voor een regiedebuut. (George Clooney)
Verder afgelopen dinsdag voor 2e keer naar the Matrix: Reloaded geweest. Deze keer was-ie wél leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |