Aha, die romeinen moet ook altijd moeilijk doen he.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:10 schreef dolle_hond het volgende:
42
ik wilde net openen en dan in gewone cijfers doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
begin jij?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:36 schreef twiFight het volgende:
ontopic graag
Ook geen ondertiteling gevonden?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:00 schreef sweek het volgende:
Double Idemnity (1944, USA)
Erg mooie fiilm-noir. Boeiend verhaal, leuke en best intelligente dialogen, en uiteindelijk lukte het toch wel om de film te volgen, ookal verstond ik af en toe eens iets niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, alleen een Franse of Spaanse... en daar heb ik niet zo veel aan.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Ook geen ondertiteling gevonden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had ik ook, zeker in het begin was het ff inkomen. Maar uiteindelijk idd een leuke filmom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb de dvd. zonder subsquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Ook geen ondertiteling gevonden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had ik ook, zeker in het begin was het ff inkomen. Maar uiteindelijk idd een leuke filmom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat was wel mijn plan ja, maar ik moest uiteraard eerst een film kijken. En dat is geworden..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:40 schreef Hare het volgende:
[..]
begin jij?
Heb hem ook net gezien, en ben het helemaal met je eens. Een soort van docu achtige vertelstijl. Heel dicht bij het echte leven. Kon ik wel zeer waarderen. Dat gozertje deed me trouwens soms denken aan Marlon Brando in On the Waterfrontquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Les Quatre cent coups
Kijk, zoiets vind ik dan weer goed, een film over volwassen worden, zonder al te veel pretentieus of surrealistisch gezeik. Het verhaal draait rond Antoine, een jongen die door z'n moeder en z'n stiefvader vooral genegeerd wordt en zo op het slechte pad raakt. Soms grappig, soms ontroerend. De Engelse titel (the 400 blows) slaat trouwens nergens op.
En waarom dan wel niet? Het is toch echt de vertaling ervan hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Engelse titel (the 400 blows) slaat trouwens nergens op
ahum.....imdb:quote:Op zondag 20 juni 2004 02:17 schreef twiFight het volgende:
[..]
En waarom dan wel niet? Het is toch echt de vertaling ervan hoor
Geen idee ook waarom deze film 400 blows is genoemdquote:The title of the film comes from the French idiom "faire les quatre cents coups", meaning "to raise hell".
En als je dan bedenkt dat die ene spin een Volkswagen is maakt dat de film alleen maar beterquote:Op zondag 20 juni 2004 08:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
The Giant Spider Invasionom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een 10-.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop