Minstens voor de 12e keer, met het geluid ver voorbij de normaal toegestane norm Jammer voor de buren maar zalig om naar te luisteren.
Tja ik had vrij vandaag en geen zin om iets nuttigs te gaan doen (wat moet je anders met dit weer..... )
quote:Een stukje van de (gekochte) DVD "The Game"
Op dinsdag 10 september 2002 17:54 schreef Gorro het volgende:
Deeltje 13 al weer...Heb nog nix gezien vandaag... dus het is aan jullie...
Oh ja en gisteren North by Northwest, en afgelopen weekend Eraserhead, Un Chien Andalou (beiden: wazig) en The Salton Sea.
De sneak van deze week in de lokale bios. Hij was wel OK. Erg irritant was dat de film 10 seconde bezig was en er toen al een Amerikaanse vlag in slow-motion werd getoond. Voor de rest was een standaard oorlogsfilm zonder al te veel opzienbarende gebeurtenissen. Hou je van oorlogsfilm, dan is dit een film voor jou. Geen tijd of geen zin om naar deze film te gaan, maak je niet druk, je mist er niet veel aan...
Ga vanavond het origineel nog eens kijken en volgende week het boek nog eens lezen..
Dentist
En ja, hij is nog niet uit, ik weet het
Geweldige film, is gebaseerd op een waargebeurd verhaal\experiment. Hij is alleen niet voor de tere zieltjes, hij is nogal hard .
En ik ga vanavond maar eens XXX met vin diesel kijken.
Ik vond de film erg tegenvallen, in iedergeval moet je van zombiefilms houden wil je dit leuk vinden. Stomme plot met een stom eind.
quote:Ik vond het einde juist cool
Op woensdag 11 september 2002 11:03 schreef Flexer het volgende:
Heb gisteravond Resident Evil gezien (langleve Kazaa).
Ik vond de film erg tegenvallen, in iedergeval moet je van zombiefilms houden wil je dit leuk vinden. Stomme plot met een stom eind.
quote:Ik heb het einde niet eens gezien, zo kut vond ik um.
Op woensdag 11 september 2002 12:32 schreef Gorro het volgende:[..]
Ik vond het einde juist cool
quote:Kazaa?? jezus dat je daar films mee gaat downloaden.. Try Mirc. trouwens resident evil is al uit op DVD r1, das een stuk beter.
Op woensdag 11 september 2002 11:03 schreef Flexer het volgende:
Heb gisteravond Resident Evil gezien (langleve Kazaa).
quote:Nou gister nog meet the parents binnengehaald hoor. Gaat best goed met Kazaa.
Op woensdag 11 september 2002 13:20 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Kazaa?? jezus dat je daar films mee gaat downloaden.. Try Mirc. trouwens resident evil is al uit op DVD r1, das een stuk beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |