abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:17:37 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_23766585
Dus.

Welke film heb je vandaag/pas gezien?

Lijkt me simpel.

En zeg er meteen even bij wat je er van vond. Of niet. Ik lig er niet meer van wakker.

Dus.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:25:39 #2
67640 SaintOfKillers
pi_23766824
Ik ben tot inkeer gekomen. Zeg toch maar hoe je film vond. Anders wordt het maar een warboel.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_23766980
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_23767414
White chicks, was met momenten wel grappig (eergisteren)
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
  Moderator zaterdag 4 december 2004 @ 22:54:04 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_23767492
Turks Fruit
Nog steeds een van de betere Nederlandse films. Met Rutger Hauer en Monique van de Ven in hun jonge jaren. Ontroerend en grappig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:09:05 #6
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_23767856
Dracula 3000

En wat een enorme kutfilm zeg Die film mag wat mij betreft helemaal in de vergetelheid raken enzo en ook nooit cultstatus krijgen omdattie zo kut is. Het verhaal is niet aanwezig en heeft totaal niets met de originele Dracula te maken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige wat er nog over is van originele verhaal is Van Helsing (die in deze versie een afstammeling is van de originele Van Helsing) en het schip waar Dracula op zat heette Demeter. Verder niets te maken met het origineel (of wil je Mina ook meetellen?) Compleet bagger en zou als ik er een cijfer voorm oet geven een 2 krijgen.
En dat van iemand die enorm van slechte films houdt is dit echt een vernietigend oordeel...
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_23768176
Kill Bill vol. 2, opzich wel een aardige film dit keer meer verhaal, bij de eerste deel waren ze alleen maar aan t vechten..(wel tof natuurlijk ) in die tussentijd kon je gerust een kopje thee gaan zetten... en als je klaar was waren ze dan nog bezig, maar bij de 2e deel is dat niet zo.. meer gericht op t verhaallijn

[ Bericht 37% gewijzigd door GrupoBalanca op 04-12-2004 23:29:03 ]
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_23768429
Ekirmes vol 1
niet iets voor de gewone kijkers
046
Dank aan Yeahinho
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:39:23 #9
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_23768522
Around the World in 80 Days

Jackie Chan

weer een leuke film van hem waar die z'n 'kunstjes' vertoont (gebasseerd op een boek van Jules Verne
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_23768715
Ik ben net klaar met Spartan. Was best een goede film al zeg ik het zelf.
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:55:42 #11
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_23768876
Kom net terug van Bad Santa, en ik vond er geen fuck aan.
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
  zondag 5 december 2004 @ 00:00:10 #12
18783 JanDenSmeerpoets
You... are an ostrich
pi_23768989
lotr3 net gekeken. beetje gay aan het end, verder wel ok
.
pi_23769097
vandaag: King Arthur .. beetje moeilijk in te komen, weinig vermakelijk
gisteren: I, Robot, was wel aardig, verstand op 0 en kijken maar
vorige week: Spider man 2, vond hem persoonlijk iets beter dan 1, heel goed vol te houden
pi_23769127
The Last Samurai

Viel me erg mee
pi_23769219
Collateral ; leuk maar beetje langzaam ..
Degene die niets weet, maar wel weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niets weet en niet weet dat hij niets weet.
pi_23769265
Cold Mountain.

HIj was wel goed. Nicole Kidman speelt erg goed, net als Renee Zellweger, die een leuke rol had. Het verhaal was mooi, goed verteld ook. Al met al heeft hij een 7,5.
pi_23769382
I Robot.
Wel aardig, de 'codering was wat 'schokkering', maar wel aardig filmpje.
Tis maar een email adres. :-)
pi_23769738
the incredibles

had hem van een maatje gekregen, d8 dat het een of andere actie film was .. was het animatie .. anyway, begon beetje raar, maar laatste uur vond ik het super .. veel lachen
-
  zondag 5 december 2004 @ 00:55:29 #19
67640 SaintOfKillers
pi_23770163
The Dead Hate The Living
Een groepje vrienden besluit een zombiefilm te draaien in een verlaten ziekenhuis. Het lot wil dat ze per ongeluk stuiten op enkele echte zombies. De meningen lijken verdeeld, maar ik vond het persoonlijk een van de betere zombiefilms die ik al gezien heb. Duidelijk een film met een klein budget, maar de gore en de make-up is goed, alleen jammer dat men het nodig achtte om er ook wat slechte CGI tussen te gooien. En een film waarin de held zich afvraagt "Mmmm... what would Bruce Campbell do?" kan natuurlijk niet slecht zijn.
  zondag 5 december 2004 @ 03:21:59 #20
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_23772506
Anime avond

Millennium Actress
http://www.imdb.com/title/tt0291350/

Goeie/mooie/emotionele film. een journalist/fan interviewed een actrice die al jaren als kluizenaar leeft.
tijdens het interview vermengt het heden/geschiedenis/fantasie zich met elkaar.
enigszins verwarrend bij de eerste keer kijken maar als je hem nog een keer kijkt vallen de stukjes op zijn plaats. Persoonlijke ervaring.

BTW iemand de Nightmare on Elmstreet 4 rip gezien?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Classic Freddy die Kincaid killed in het autokerkhof

verder een leuke Seven Samurai reference eerder in de film.

Voices Of A Distant Star
http://www.imdb.com/title/tt0370754/

een short gemaakt door 1 man. Ik herhaal 1 man.
Een jongen en een meisje. Ze zijn verliefd. Het meisje word gekozen tot astronaute om de buitenaardse vijand te onderzoeken.
Hun enige communicatie: SMS
Hoe verder ze van de aarde afraakt hoe langer het duurd voor haar berichten aankomen...
Interresante film. Animatie vind ik niet zo maar hij is erg indrukwekkend.
Geef de man een groter budget en laat hem de film 4x zo lang maken

She And Her Cat
http://www.imdb.com/title/tt0373960/

zelfde regisseur als hierboven.

Kort filmpje van 5 minuten over een meisje die een katje vind en hem in huis neemt. Het verhaal word uit het perspectief van de kat verteld en hij word verliefd op haar. apart maar goed.

Grave Of The Fireflies
http://www.imdb.com/title/tt0095327/

tja... wat kan ik nog zeggen over dit meesterwerkje...
nu een stuk of 6x gezien maar nog steeds ben ik emotioneel uitgeput na deze film. zeer akelig...

[ Bericht 4% gewijzigd door Zeitgeist op 05-12-2004 03:48:01 ]
The Light Is Leaving Us All
pi_23772555
Net lekker thuis Man on Fire & vervolgens Der Untergang gekeken.
Na één teleurstelling toch nog een leuke film!
Marianne Faithfull - Crazy Love
  zondag 5 december 2004 @ 03:41:24 #22
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_23772759
L'Emmerdeur

Prachtige film met Lino Ventura en Jaques Brel. Een huurmoordenaar wordt tijdens zijn voorbereiding dwars gezeten door een sullige goedzak met zelfmoordneigingen.
Dankzij de rollen van beide heren (i.t.t. de film waren ze in het echte leven zeer goede vrienden) is de film enigszins de moeite waard. Het verhaal zit goed in elkaar, maar is over het algemeen te oppervlakkig.
Het centraal gegeven in de film wordt goed verwoord door de Engelse titel: "A Pain In The Ass" En dat is Brel. Ik liep me constant op te vreten. "Wanneer zijn we van die vent verlost?"
Om dat gevoel over te brengen, is de film meer dan geslaagd.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
pi_23775981
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:00 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
lotr3 net gekeken. beetje gay aan het end, verder wel ok
Hehe hoezo , ik moet die 2e NOG steeds zien
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  zondag 5 december 2004 @ 16:35:17 #24
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_23780301
Le Voyageur sans bagage

oorlogsslachtoffer met geheugenverlies gaat op zoek naar familie vanuit inrichting. kandidaatfamilie schotelt hem een wreed verleden voor.

heel aardig, eigenlijk wel leuk en goed
  zondag 5 december 2004 @ 16:45:25 #25
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_23780501
ptv
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')