Jaja, geef die kinders maar weer het verkeerde voorbeeld.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXX was het vorige topic.
Fantasstik Foreom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Reverse psychology -> het werkt, want de twee eerste reacties bevatten zowaar meningen, normaal gezien zijn de eerste reacties altijd zoals mijn voorbeeld.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:05 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Jaja, geef die kinders maar weer het verkeerde voorbeeld.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat ligt geheel aan degene die posten, want ik heb altijd wel wat commentaar erbijquote:Op zondag 24 juli 2005 23:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad. Dat is voor mij ook de (enige) reden waarom deze film niet in mijn dvd-collectie zal komen.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom (Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring) (Ki-duk Kim, 2003)
Echt het enige minpunt van de film is dat ze echte dieren gebruikt (en gemarteld) hebben in enkele scenes, daar ben ik altijd op tegen.
Ik wil de film graag ook nog een keer zien, en ik kan best wel wat hebben en sta ook wel voor vanalles en nog wat open, maar zou je misschien even in spoiler tags kunnen zetten wat er met de dieren gebeurt. Als het nu echt een beetje té is dan waag ik me er misschien toch niet aan.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:32 schreef Durbin het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is voor mij ook de (enige) reden waarom deze film niet in mijn dvd-collectie zal komen.
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:37 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik wil de film graag ook nog een keer zien, en ik kan best wel wat hebben en sta ook wel voor vanalles en nog wat open, maar zou je misschien even in spoiler tags kunnen zetten wat er met de dieren gebeurt. Als het nu echt een beetje té is dan waag ik me er misschien toch niet aan.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop