Vond het een zeer goede film, enigste wat ik te klagen heb (en dat lag 'm niet eens aan de film, maar meer aan de bioscoopinstallatie zelf volgens mij...) is dat het geluid voor de laatste 10 min. niet meer synchroon liep met het beeld...
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 00:45 schreef Aced het volgende:
Vandaag naar Evolution geweestVond het een zeer goede film, enigste wat ik te klagen heb (en dat lag 'm niet eens aan de film, maar meer aan de bioscoopinstallatie zelf volgens mij...) is dat het geluid voor de laatste 10 min. niet meer synchroon liep met het beeld...
quote:Zo ziet men maar weer: niets zo subjectief als humor....
Op vrijdag 13 juli 2001 21:15 schreef Duiveltja het volgende:[..]
![]()
Heb jij poep in je hoofd zitten ofzo?? ik ben gister naar die film geweest en staat bij mijj in me top drien slechtste films die ik ooit heb gezien. De grappen waren niet grappig om maar over het acteerwerk te zwijgen kheb in de hele film volgens mij maar 1 keer gelachen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:heppie wel gelijk in maar tijdens de zogenaamde grappen bleeft het in de zaal akelig stil
Op vrijdag 13 juli 2001 21:20 schreef Smots het volgende:[..]
Zo ziet men maar weer: niets zo subjectief als humor....
quote:AUW....
Op vrijdag 13 juli 2001 21:29 schreef Duiveltja het volgende:[..]
heppie wel gelijk in maar tijdens de zogenaamde grappen bleeft het in de zaal akelig stil
quote:Vandaag gedaan
Op woensdag 11 juli om 11.26 schreef Theeboon het volgende:
Dan moet je 'Gattaca' eens huren. Een prachtige film met Ethan Hawke in de hoofdrol.
Vanavond heb ik als "voorgerecht" de film "10 things I hate about you" gekeken en ik moet zeggen dat ik 'm erg leuk vond. Goed acteerwerk van de jonge acteurs, leuke grappen Ik geef 'm een 8
En daarna heb ik dus Gattaca gekeken, met Ethan Hawke, Uma Thurman en Jude Law.
Gewéldige film!!! Absoluut een aanrader. Ik kan me niet heugen dat het een grote klapper is geweest maar dat is echt onterecht. Zeer goede opbouw van de spanning, prima acteerwerk van de drie hoofdrolspelers (met naar mijn mening vooral Jude Law die er uit sprong) en een erg doordacht verhaal.
* Fannetje geeft 'm vooralsnog een 9+ en gaat m deze week zeker nog eens bekijken
quote:Nee, laatste keer dat ik controleerde niet...
Op vrijdag 13 juli 2001 21:15 schreef Duiveltja het volgende:![]()
Heb jij poep in je hoofd zitten ofzo??
quote:Mijn nederige excuses voor het feit dat ik genoten heb van deze film...
ik ben gister naar die film geweest en staat bij mijj in me top drien slechtste films die ik ooit heb gezien. De grappen waren niet grappig om maar over het acteerwerk te zwijgen kheb in de hele film volgens mij maar 1 keer gelachen.![]()
![]()
![]()
![]()
DVD Rocks
Een soort gemoderniseerde versie van 'It's a wonderful life'. Ondanks dat hij het niveau van die film nergens haalt, is het zeker geen onvermakelijke film.
Eindelijk weer eens zo'n ouderwetse ontroerende no-nonsens film.
* Lamon vindt Pulp Fiction enzo best goed, maar je kan een formule ook dood draaien
quote:The Truman Show is ook door dezelfde schrijver (Andrew Niccol) geschreven, maar ik gok dat je die al gezien hebt
Op vrijdag 13 juli 2001 23:21 schreef Fannetje dat ze Gattaca goed vond.
Zo niet, ook doen!
quote:Tommy is cool! Alleen verhuren ze 'm niet bij de videotheken hier in de buurt. Waar heb jij 'm vandaan gehaald? En was de beeld- en geluidskwaliteit nog een beetje te doen?
Op vrijdag 13 juli 2001 23:06 schreef waspman het volgende:
- Tommy
quote:ik heb 'm gekocht bij www.cd-direkt.nl duurde wel erg lang voordat ik 'm had... kwaliteit van het beeld is goed, maar de muziek klinkt wel stoffig...
Op zaterdag 14 juli 2001 02:40 schreef w.o.r. het volgende:[..]
Tommy is cool! Alleen verhuren ze 'm niet bij de videotheken hier in de buurt. Waar heb jij 'm vandaan gehaald? En was de beeld- en geluidskwaliteit nog een beetje te doen?
deze zomer komt de geremasterde DVD uit...
Vanavond naar Tomb Raider
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |