Ik ben MikeyMo niet.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:04 schreef Duiveltja het volgende:
Heb je die nu pas gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze vind ik egt geweldig. De clip Tonight, Tonight van de Smashing Pumpkins is daar nog een leuke ode aan.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:39 schreef sweek het volgende:
Voyage dans la lune, Le (1902) 7 8.2 Add note
Ja, nu je het zegt, ik zie de gelijkenissen wel.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:57 schreef Gorro het volgende:
[..]
Deze vind ik egt geweldig. De clip Tonight, Tonight van de Smashing Pumpkins is daar nog een leuke ode aan.
Ieder mens die in een enigzins normale sociale omgeving opgroeit ontkomt er toch niet aan om op enig ogenblik in zijn jeugd met Police Academy geconfronteerd te worden?quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:15 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik ben MikeyMo niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
of met MikeyMoquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:22 schreef Wepeel2 het volgende:
Ieder mens die in een enigzins normale sociale omgeving opgroeit ontkomt er toch niet aan om op enig ogenblik in zijn jeugd met Police Academy geconfronteerd te worden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar daar zit gelukkig nog een firewall tussen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
of met MikeyMo
bij mij zelfs 3, voor de zekerheidquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:41 schreef Wepeel2 het volgende:
Maar daar zit gelukkig nog een firewall tussen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop