abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 4 januari 2005 @ 23:26:10 #1
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_24400882
Op volgt.

Vorige deel: Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LVIII

Net gezien Hero

Ik had verwacht wel genoeg te hebben onderhand van die Oosterse films over 'eer' en vliegende gevechten, maar Hero is een erg mooie film. Visueel een van de sterkste films die ik ooit gezien heb. Ook het script zuigt je steeds meer in de film, iets wat me meestal niet overkomt bij dit soort films.

[ Bericht 79% gewijzigd door Mike op 04-01-2005 23:36:48 ]
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 23:29:01 #2
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_24400956
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 23:26 schreef Mike het volgende:
Op volgt.
Zo kan ik het ook.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_24401096
Butterfly Effect vanochtend gezien.. was toch beter als ik had verwacht
-
  Moderator dinsdag 4 januari 2005 @ 23:38:41 #4
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_24401140
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 23:29 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Zo kan ik het ook.
Idd: Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LVII
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_24401195
King Arthur

Wel ok.. niet meer en niet minder
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
  dinsdag 4 januari 2005 @ 23:42:46 #6
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_24401226
Gister Donny Drako gezien, goede film, wist me van begin to eind te boeien en ik heb ADHD dus dat zegt behoorlijk veel.
Alleen het plot is me nog een beetje vaag, maar dat hoort nu eenmaal bij de film
pi_24401299
Ik heb gisteren Full Frontal gekeken.. Ik ben er kapot van, hoe kan iemand zo'n wazige film maken? Het pijnlijke is, het gaat nergens over, maar toch trekt het je genoeg om de film uit te kijken. De hoes is erg veelbelovend, leuke cast, maar Brad Pitt op je cover noemen, terwijl hij ongeveer evenlang verschijnt als bij een eerdere schnabbel bij Jackass? Beetje jammer.. nee, als je nog 2 uur te leven hebt, kijk dan liever niet deze film. En anders, veel sterkte..
Oh ja, als je er bezwaar tegen hebt om David Duchovny naakt te zien (ik wou dat ik gewaarschuwd was!!), kijk deze film dan sowieso niet!!!
Me, I always tell the truth, even when I lie..
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2005 @ 23:51:47 #8
47213 ArmaniMania
pi_24401384

Voor die tijd was het best een vermakelijke film, nu in dit verwende tijdperk is het een lachertje.
pi_24401419
net gezien: Finding Neverland
met Johnny Depp & Kate Winslet

Imdb link: http://www.imdb.com/title/tt0308644/
Imdb rating: 8.3/10, top 250: #217

Erg goede film, mooi verhaal eigenlijk & zeer mooi geacteerd. Camera werk is ook erg mooi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_24401587
Daarnet Rio Bravo klassieke western met o.a john wayne , ricky nelson, en dean martin.
gisteren de harry potter reeks. , dag daarvoor Harry and kumar goes to white castle , en the Grudge
en van het weekend nog een klassieker heksen en bezemstelen.
  woensdag 5 januari 2005 @ 00:06:30 #11
15453 oorlog
The one and only
pi_24401673
Pas gezien: The incredibles: heb echt in een deuk gelegen.

Hetzelfde geldt voor de film die ik net heb gezien, namelijk Eurotrip. Vol met clichés, maar toch erg grappig.
Ik neem niet de verantwoording voor de hierboven gemaakte opmerking.
  woensdag 5 januari 2005 @ 00:06:38 #12
4180 Hare
Come fly with me!
pi_24401675
Ik al een paar dagen, wat zeg ik, zeker een week, helemaal niks
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  woensdag 5 januari 2005 @ 01:06:33 #13
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_24402993
Friday Night Lights
Een film over american football met billy bob thornton als coach. De film verschilt niet veel van andere football films, ook hier worden de onderlinge relaties in beeld gebracht. Wat hem anders maakt is de aandacht aan de stad en hoe de bewoners er mee omgaan. Billy bob thornton is als van ouds goed op dreef, de muziek is zeer goed en de film weet zelfs nog te verrassen.
Ik denk dat ik de film niet snel nog een tweede keer zou kijken, dus een 7, maar daar kom ik misschien nog op terug en dan wordt het zeker een 8.
pi_24403140
resident evil apocalypse, ernstig slecht
Jewish Humanitarian Man of the Year
1998 Epiphany award
Texas Ranger Hall of Fame
pi_24403373
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 23:51 schreef ArmaniMania het volgende:

Voor die tijd was het best een vermakelijke film, nu in dit verwende tijdperk is het een lachertje.
O pleeeeeeaaaaaaassssee explain!!!???

ANCHORMAN: THE LEGEND OF RON BURGUNDY

Man wat heb ik me de kelere gelachen en dat als Will Ferrell hater

woensdag 5 januari 2005 @ 01:26:03 #16
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_24403391
Net weer Oldboy gezien.

Blijft geweldig.
The Light Is Leaving Us All
  woensdag 5 januari 2005 @ 01:28:07 #17
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_24403423
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 01:12 schreef Bertie het volgende:
resident evil apocalypse, ernstig slecht
Omdat mijn vorige recensie aan het einde zat van dat andere topic en ik dit topic toch nog in mijn active topics lijst wil, plaats ik lekker nog een keer mijn afwijkende recensie.

Resident Evil Apocalpyse

Net zoals met deel 1 had ik er door de negatieve recensies weinig van verwacht, maar hij viel me toch weer erg mee. Alice, die in deel 1 uit 'The Hive' wist te ontsnappen moet zich in dit deel een weg door Raccoon city banen. Onderweg krijgt ze gelukkig wat hulp in de vorm van wat special forces en een appetelijke dame in een blauw pakje, waarmee de film meteen (nog meer) een comic feel krijgt.
Deze film heeft uiteraard zombies, maar het is geen horror bloodfest zoals de remake van Dawn of the Dead. Deze film heeft ook niet de humor en knipogen van Shaun of the Dead. In plaats daarvan manifesteert deze film zich vooral als een actiefilm en daarmee komt de film heel aardig weg.
Waar de film wel probeert om 'eng' te zijn, faalt de film erbarmelijk. De zogenaamde suspense momenten zie je van verre aankomen.
Na 3 kwartier begon de film wat saai te worden, maar de 2e helft is weer wat afwisselender. Al met al geef ik de film een 6,5. Leuke popcornflick. Ik zie een derde deel wel zitten.

xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  woensdag 5 januari 2005 @ 01:28:39 #18
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_24403436
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 01:26 schreef Zeitgeist het volgende:
Net weer Oldboy gezien.

Blijft geweldig.
Ik ben hem aan het downloaden. Ben zeer benieuwd.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  woensdag 5 januari 2005 @ 03:36:00 #19
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_24405004
mooie zieke film
Maar ik kan leedvermaak en sadisme op zijn tijd waarderen.

Op een gezonde manier offcourse. ik voel medeleven.

[ Bericht 22% gewijzigd door Zeitgeist op 05-01-2005 03:42:16 ]
The Light Is Leaving Us All
  woensdag 5 januari 2005 @ 09:50:12 #20
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_24406685
(#644) Scener ur ett äktenskap (Scenes from a Marriage) (Ingmar Bergman, 1972)
Origineel was dit een zesdelige televisieserie gemaakt voor de Zweedse tv, welke 5 uur duurde. Voor een bioscooprelease is dit natuurlijk te lang, dus werd hij ingekort tot 167 minuten. En dat is waarschijnlijk ook het minpunt van de korte versie. Het is een aaneenschakeling van de dramatische hoogtepunten uit de serie (naar het schijnt), waardoor de film te lang aanvoelt. In de serie hebben naar verluid bijrolspelers ook een iets grotere rol, zodat je wat ruimte geboden wordt om adem te halen. Ondanks dit minpunt van deze versie is het nog steeds een geweldige film. Bergman laat vooral in deze film zien hoeveel je kunt vertellen met gezichten, mits je goede acteurs hebt om deze expressies te visualiseren. Liv Ullman en Erland Johansson zijn hier fantastisch in en brengen elke emotie pijnlijk over op het scherm. In de dialogen worden thema's als liefde en huwelijk op een sterk wijze ontbonden en aan de kaak gesteld. De korte versie is in elk geval niet Bergman's sterkste film, maar nog altijd dichter bij een meesterwerk dan veel andere regisseurs kunnen zeggen dat ze ooit geweest zijn. ****

Rokugatsu no hebi (A Snake of June)[/b] (Shinya Tsukamoto, 2002)
Van Tsukamoto, de regisseur van Tetsuo, hoef je geen normale film te verwachten en dit is dan ook verre van dat. Het uiterlijk van de film is prachtig. De immer neerslaande regen, de mooie zwart/wit shots en de krachtige montage zorgen voor een intense sfeer. Het stomende liefdesdrama wordt, ondanks de orgastische scenes, nergens ordinair of banaal, waaruit blijkt dat Tsukamoto lering getrokken heeft uit z'n losgeslagen projectiel Tetsuo. Toch werkt de film niet helemaal en dat komt met name door de surrealistische trekjes die de film heeft. Normaal ben ik daar wel voor te porren, maar hier vond ik het niet zo op z'n plaats. Ik had dit verhaal liever zonder al die verwarring zaaiende scenes gehad, de film had al sfeer genoeg zonder. ***½

Dodsworth (William Wyler, 1936)
Degelijke Hollywood-klassieker van William Wyler, maar niet echt bijzonder. Het acteerwerk en regie is allemaal dik in orde, maar het verhaal heeft niet veel te bieden. Hier en daar een leuke gevatte opmerking houdt dit huwelijksdrama levend. ***
  woensdag 5 januari 2005 @ 09:52:02 #21
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_24406709
iemand al the grudge gezien? ik ga vanavond naar de voorpremiere, maar mischien is tie wel helemaal bout....
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  woensdag 5 januari 2005 @ 09:55:39 #22
103931 Blackness
Master of Disharmony
pi_24406749
Cinema Paradiso

Mooi "tijdsdocument" en zeker weer eens wat anders dan al die flinterdunnen hollywoodproducties.

IMDB: 8,4 #95
  woensdag 5 januari 2005 @ 09:57:10 #23
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_24406763
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 09:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
iemand al the grudge gezien? ik ga vanavond naar de voorpremiere, maar mischien is tie wel helemaal bout....
Ik wil je niet van je voorpremiere weghouden, maar ik vond hem in elk geval (bijna) helemaal bout.
  woensdag 5 januari 2005 @ 09:58:44 #24
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_24406785
ghé ik lees net t the gruge topic!
de meningen zijn verdeeld ( en die voor de kerst gekregen bioscoopbonnen moeten toch op )
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  woensdag 5 januari 2005 @ 10:31:35 #25
59761 Salmonella
Wat niet weet, dat weet niet
pi_24407231
The Ladykillers..
Veruit de slechtste film van Tom Hanks ever!
I want that one!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')