Zo kan ik het ook.quote:
Idd: Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LVIIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
O pleeeeeeaaaaaaassssee explain!!!???quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:51 schreef ArmaniMania het volgende:
Voor die tijd was het best een vermakelijke film, nu in dit verwende tijdperk is het een lachertje.
Omdat mijn vorige recensie aan het einde zat van dat andere topic en ik dit topic toch nog in mijn active topics lijst wil, plaats ik lekker nog een keer mijn afwijkende recensie.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:12 schreef Bertie het volgende:
resident evil apocalypse, ernstig slecht
Ik ben hem aan het downloaden. Ben zeer benieuwd.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:26 schreef Zeitgeist het volgende:
Net weer Oldboy gezien.
Blijft geweldig.
Ik wil je niet van je voorpremiere weghouden, maar ik vond hem in elk geval (bijna) helemaal bout.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
iemand al the grudge gezien? ik ga vanavond naar de voorpremiere, maar mischien is tie wel helemaal bout....
Ook het origineel gezien?quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:39 schreef hornage het volgende:
Thir13en Ghosts
Vermakelijke horrorfilm. Lekker psychedelische effecten en wat verkeerde humor en alle 13 de geesten waren wel gaaf. Uiterlijk van de film was ook gewoon ok.
Daar hoort matchstickmen ook bij maargoed das mijn meningquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:31 schreef Salmonella het volgende:
The Ladykillers..
Veruit de slechtste film van Tom Hanks ever!
Euh? Hanks heeft helemaal niets te maken met Matchstick Menquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:36 schreef alki het volgende:
[..]
Daar hoort matchstickmen ook bij maargoed das mijn mening
Wist je niet dat het een en dezelfde persoon is? Bij volle maan verandert Tom Hanks namelijk in Nicolas Cage. Daarom kijkt Nicolas Cage ook altijd zo droevig want Tom Hanks zijn is veel lucratiever.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Euh? Hanks heeft helemaal niets te maken met Matchstick Men.
origineel nooit gezien nee, ik had wel gelezen in het topic over de film hier op fok dat die film wel gaaf moet wezen, misschien ga ik hem binnenkort nog wel eens zien.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:06 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ook het origineel gezien?
Is een van de sterkste films van William (the greatest showman alive) Castle
Wat ik nooit zo goed begrepen heb aan deze film is waarom die klas in het begin zo vreemd reageert. Het Battle Royale project loopt al een tijdje en er is, getuige de beginbeelden van de film, ook wel ruchtbaarheid aan gegeven. Maar de kinderen uit de klas reageren alsof ze totaal niet weten waar het over gaat.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:48 schreef Timo20 het volgende:
Vanmiddag gezien:
Batoru rowaiaru (Battle Royale)
Een klas met middelbare scholieren wordt gedropt op een onbewoond eiland. Ze moeten elkaar uitmoorden en de persoon die tot t laatste overblijft heeft gewonnen. Ze hebben 3 dagen, daarna is t "spel" afgelopen en gaat iedereen zowiezo dood...
Echt niets wordt gespaard in deze film. Lekker recht-toe-recht-aan gefilmd. Het idee is erg cool en tis ook goed uitgewerkt. De race tegen de klok en tegen elkaar is leuk, en staat goed tegenover de soms wat overdreven scenes waarin klassieke muziek te horen is. Tijdens die scenes had ik echt zoiets van:" duh, dit is wellicht wat overdreven". En toch was t wel leuk gedaan.
Ook laat de film heel goed zien wat mensen allemaal wel niet doen om in leven te kunnen blijven, en wie eigenlijk je echte vrienden zijn...
Erg goed dus, zeker een aanrader.
IMDB Cijfer: 7,8/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
nou tis niet dat ze reageren alsof ze niet weten waar het over gaat. In het boek word het beter uitgelegd. Het is meer een soort van ongeloof/shock. Dat zij juist worden uitgeloot. Je moet je voorstellen dan er ontzettend veel mensen in de staat Japan wonen(als ik me goed herinner is China bijvoorbeeld ook grondgebied van Japan.) en om de zoveel tijd worden een paar mensen uitgeloot om dit te doen. Verwaarloosbaar percentage.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:14 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Wat ik nooit zo goed begrepen heb aan deze film is waarom die klas in het begin zo vreemd reageert. Het Battle Royale project loopt al een tijdje en er is, getuige de beginbeelden van de film, ook wel ruchtbaarheid aan gegeven. Maar de kinderen uit de klas reageren alsof ze totaal niet weten waar het over gaat.
Dat viel me op.
Verder een toffe film ja.![]()
ik vond het einde echt lachwekkend.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:41 schreef RCHY het volgende:
King Arthur
Wel ok.. niet meer en niet minder![]()
moet jequote:Op donderdag 6 januari 2005 00:47 schreef Hymn het volgende:
Rules of Attraction
Heerlijk, eindelikj een film die slecht afloopt \o/
Iedereen is gewoon fucked, prachtig
Grappige film, en vrij origineel met sommige scene's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook slecht. heel slecht... qua afloop that is. Ze zijn wel erg goedThe Light Is Leaving Us All
quote:Op donderdag 6 januari 2005 02:21 schreef Saviola het volgende:
Fucking Åmål [Lukas Moodysson, 1998]
Wat een ongelofelijke mooie film is dit .. Zweedse productie overigens, een goeie afwisseling van alle Amerikaanse rotzooi die we tegenwoordig te zien krijgen...
Fucking Åmål is een topper op elk vlak. Het verhaal staat ijzersterk, en dat wordt gevolgd door de acteurs die stuk voor stuk uitstekend werk leveren.. Het camerawerk is tot in de details goed uitgewerkt (bewijs daarvan de vele close-ups , die vaak bepalend zijn) , maar het mooiste vond ik toch wel de sfeer ..
Net als bijvoorbeeld "Eternal Sunshine o/t Spotless Mind" is dit een bijzonder gevoelige film .. beide films tonen aan (en dit op een prachtige manier) hoe mooi en kwetsbaar liefde kan zijn... Dit is helemaal mijn soort film
imdb: 8
eigen: 8.7
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |