Ik las het op imdb. Net zo vaag. Bij de meeste extended editions zijn er gewoon wat langere of nieuwe scenes, maar hier is gewoon keiveel echt veranderd. Lijkt me raar om te zien als je eerst de biosversie hebt gezienquote:hehe okay sorry tis laat en het nodige bier is op.
De bios versie is ook niet slecht om eerlijk te zijn. Weinig kills maar niet slecht. Erg bleak maar dat is de extended versie ook. Verder is hij zoals ik zei nogal anders.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahum...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:49 schreef Gorro het volgende:
(#46) Conformista, Il (Bernardo Bertolucci, 1970)
Fantastisch meesterwerk van Bernardo Bertolucci. De zwepende camerabewegingen, kenmerkend voor films van Bertolucci, brengen de memorabele scenes waar de film bol van staat prachtig in beeld. Met name de dans van Dominique Sanda en Stefania Sandrelli, de scene in de radiostudio en de scene in het bos zijn een genot om naar te kijken. De surrealistische droomsfeer deed me bij tijden aan Fellini's 8½ denken. Eén van de beste films die ik heb gezien. Een schande dat hij nog niet op DVD is verschenen. *****
Gaan we nou hier ook al beginnen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:52 schreef Sai het volgende:
Leuke topictitel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop