God, hoe heette die kutfilm met Salma Hayek en hem dan ook alweer?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:16 schreef Sokolsky het volgende:
Sai, waarom kan ik geen Nothing To Lose vinden met Matthew Perry erin?
quote:Wow, je vindt deel 2 beter dan deel 1?
Ik heb de trilogie onlangs bekeken, maar ik vond inderdaad ook deel 2 vermakelijker dan het eerste deel. Maar dat is wellicht ook omdat aan deel 2 meer jeugdherinneringen kleven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heb ik altijd gevonden eigenlijk. Vind t altijd tof als ie t vliegtuig op blaastJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vond Alan Rickman in deel 1 wel superom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Was erg lang geleden dat ik deel 1 heb gezienJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:33 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik heb de trilogie onlangs bekeken, maar ik vond inderdaad ook deel 2 vermakelijker dan het eerste deel. Maar dat is wellicht ook omdat aan deel 2 meer jeugdherinneringen kleven.
Vooral het einde is indrukwekkend.quote:
Heb ik pas geleden alle delen van gezien. Leuke films zijn dat!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:08 schreef Morrigun99 het volgende:
Ginger Snaps
Weerwolffilm in een teenager jasje. Vrij pretentieloos en daarom gewoon een hele toffe film geworden eigenlijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop