quote:Op donderdag 15 april 2004 19:11 schreef Bioman_1 het volgende:
Maandag was "Als je begrijpt wat ik bedoel"![]()
Ik heb er ook over gedacht om de titel van de reeks te veranderen, maar waarinquote:Op donderdag 15 april 2004 20:08 schreef dolle_hond het volgende:
hallo allemaal, vertel ff iets over de film, of je het leuk ofvond en zo. niet alleen titels posten
Dat is zekere een geweldige film, beter dan Finding Nemo vind ik. Wil 'm eigenlijk wel op DVD hebbenquote:Op donderdag 15 april 2004 20:29 schreef victorinox het volgende:
Les Triplettes de Belleville
Prachtige animatiefilm.
Vrijwel alle karakters en achtergronden zijn als karikatuur getekend, waardoor er alleen daardoor al erg veel humor in zit.
Er is trouwens vrijwel geen dialoog in de film, het verhaal wordt goed duidelijk gemaakt door gezichtsuitdrukkingen/houdingen van de karakters.
Nu ik hem gezien heb, gun ik hem de oscar die hij is misgelopen.
post hier commentaar op de film die je onlangs heb gezien (?)quote:Op donderdag 15 april 2004 20:29 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik heb er ook over gedacht om de titel van de reeks te veranderen, maar waarin
Iemand ideeën?
Het film-review topicquote:Op donderdag 15 april 2004 20:29 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik heb er ook over gedacht om de titel van de reeks te veranderen, maar waarin
Iemand ideeën?
maar dat klinkt weer zo groots, dat hoeft ook weer niet.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het film-review topic
Het film-review topicjequote:Op donderdag 15 april 2004 22:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar dat klinkt weer zo groots, dat hoeft ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |