Ik vond het meer dan terecht eigenlijk. die 8quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:37 schreef Sokolsky het volgende:
The World's Fastest Indian (2005)
Heeft een 8,1 op IMDB, waarom is mij een raadsel. De aanwezigheid van Anthony Hopkins is de grote kracht van de film. Verder is het allemaal leuk en boeiend gebracht, maar nergens echt bijzonder. Of je moet kicken op motoren, waargebeurde verhalen of een combinatie daarvan. Eigenlijk een typische 6,5-film, maar ik geef 'm toch een 7-.
En waarom? Wat maakt 'm zo bijzonder? Een 8,1 is echt hoog.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik vond het meer dan terecht eigenlijk. die 8
Zie je welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:22 schreef kinky_queen het volgende:
Niet zo leuk als TOKYO DRIFTER deze geheel in zwart/wit geschoten gangsterfilm. Wat zo leuk is aan TOKYO DRIFTER is de kitscherige en campy stijl. En hij was volgbaar.
quote:
Vond het wel grappig dat de eerste keer na mijn opmerking over jouw scores, je de film een tiende lager gaf dan het IMDb gemiddelde.quote:
ohquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:28 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Vond het wel grappig dat de eerste keer na mijn opmerking over jouw scores, je de film een tiende lager gaf dan het IMDb gemiddelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |