Ik vond het meer dan terecht eigenlijk. die 8quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:37 schreef Sokolsky het volgende:
The World's Fastest Indian (2005)
Heeft een 8,1 op IMDB, waarom is mij een raadsel. De aanwezigheid van Anthony Hopkins is de grote kracht van de film. Verder is het allemaal leuk en boeiend gebracht, maar nergens echt bijzonder. Of je moet kicken op motoren, waargebeurde verhalen of een combinatie daarvan. Eigenlijk een typische 6,5-film, maar ik geef 'm toch een 7-.
En waarom? Wat maakt 'm zo bijzonder? Een 8,1 is echt hoog.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik vond het meer dan terecht eigenlijk. die 8
Zie je welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:22 schreef kinky_queen het volgende:
Niet zo leuk als TOKYO DRIFTER deze geheel in zwart/wit geschoten gangsterfilm. Wat zo leuk is aan TOKYO DRIFTER is de kitscherige en campy stijl. En hij was volgbaar.
quote:
Vond het wel grappig dat de eerste keer na mijn opmerking over jouw scores, je de film een tiende lager gaf dan het IMDb gemiddelde.quote:
ohquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:28 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Vond het wel grappig dat de eerste keer na mijn opmerking over jouw scores, je de film een tiende lager gaf dan het IMDb gemiddelde.
Hele mooie film inderdaad. Ik vond het sterktste punt dat sommige shots ook net schilderijen van hem zelf leken puur door de belichting e.d.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:10 schreef SoA-Holic het volgende:
Girl with a Pearl Earring (2003)
Gister gezien, en ben echt onder de indruk geraakt van de film. De hele entourage eromheen, de goeie acteerkunsten van Scarlett en Colin Firth. Ik wil binnekort ook dan echt het schilderij zien in het Mauritshuis, je krijgt toch dan een hele andere perceptie bij het zien van zo'n schilderij.
Iig een topfilm die mij zeer heeft kunnen boeien! Hulde.
Ik vond 't maar een clowneske film. Nauwelijks actie, alleen maar wat semilollige onzin.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:21 schreef pascalheister het volgende:
Shichinin no Samurai (Seven Samurai)
[afbeelding]
Genieten over de volle 206 minuten, ondanks de lengte verliest de film helemaal niks aan kracht, mooie gevechtscenes, dito dialogen en magnefieke muziek. Met recht een meesterwerk.
[afbeelding]
Weet niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:21 schreef Mike het volgende:
KQ, je weet nu toch onderhand wel dat jouw plaatjes vaak in kikkers eindigen?
Ik heb 'm ook gezien, vorig jaar ofzo, en kan me er werkelijk niks meer van herinneren...quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:33 schreef Kolkus het volgende:
Offret
[afbeelding]
Laatste film van Tarkovsky over het maken van een ultiem offer voor je dierbaren ten koste van jezelf.
Begin en eindstuk zijn typisch Tarkovsky, maar het grote middengedeelte van de film is vooral Bergman-achtig, wat betreft de uitwerking van de gedachtengangen en drijfveren van de hoofdrolspelers.
Traag en weinig toegankelijk, maar achteraf toch de moeite waard.
ook weer opgezet en volledig van genoten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:21 schreef pascalheister het volgende:
Shichinin no Samurai (Seven Samurai)
[afbeelding]
Genieten over de volle 206 minuten, ondanks de lengte verliest de film helemaal niks aan kracht, mooie gevechtscenes, dito dialogen en magnefieke muziek. Met recht een meesterwerk.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |