Superbad is echt briljantquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gisteravond Night at the Museum gekeken, leuke film. Ben Stiller speelt het erg goed, vooral de 'chemie' tussen het aapje Dexter en hijzelf. Toch een dikke 7,5 waard.
Superbad, Ace Ventura 1 en 2 liggen nog te wachten.
Wat ik me afvraag, hoeveel films heeft men eigenlijk nog liggen wat nog bekeken dient te worden.?!!?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Superbad, Ace Ventura 1 en 2 liggen nog te wachten.
Ik heb een lichting besteld via Bol.com, en om het een beetje te spreiden laat ik die films nog liggen en bekijk 1 per avond.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, hoeveel films heeft men eigenlijk nog liggen wat nog bekeken dient te worden.?!!?
Tot mijn schrik zag ik op mijn ToSee-list op imdb dat het al over de 300 titels is. Op een of andere manier ga je toch eerst weer andere films kijken, die voorrang krijgen op films die al weken, maanden liggen te wachten...
klinkt goed!quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:43 schreef Lambiekje het volgende:
Zero : An investigation into 9-11 (2008)
Dé 911 docu wat vertoond is aan europarlementariers.
Alles wordt behandeld, onmogelijke door-brand-instortingen, geen vliegtuig pentagon, standdown NORAD, vals vertaalde (fake)osama-tapes. NIST dat knoeit met gegevens en raar gedoe van de kapers. Er is maar één conclussie mogelijk CIA, militairy complex en Gov't hebben het zelf uitgevoerd. Het officiele complot is zó onwaarschijnlijk en gewoon een onmogelijkheid.
En nog steeds komen er nieuwe documentaires uit. Het officiele complot wordt onwaarschijnlijker en onwaarschijnlijker. Maar ondanks alles wat er aan het licht komt en meer en meer mensen wakker worden, wordt (nagenoeg) elke dag meer en meer van onze rechten afgepakt en wordt Europa, net als Amerika, langzamerhand omgetoverd in een politiestaat. Uiteraard is Nederland koploper als braafste jongetje van klas.
cijfer 8
Mijn lijst is ook echt iets van 400 titelsquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, hoeveel films heeft men eigenlijk nog liggen wat nog bekeken dient te worden.?!!?
Tot mijn schrik zag ik op mijn ToSee-list op imdb dat het al over de 300 titels is. Op een of andere manier ga je toch eerst weer andere films kijken, die voorrang krijgen op films die al weken, maanden liggen te wachten...
Ja alleen dan dus wat minder popiejopie. Maar als je geïntresseerd bent staan hier een aardig overzicht van 911 docus die naar VideoGoogle wijst ...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:52 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
klinkt goed!
vergelijkbaar iets met Loose Change?
Schitterende filmquote:Op maandag 7 juli 2008 15:58 schreef trebremmit het volgende:
Perfume: The story of a murderer 2006
Op een markt in het 18de eeuwse Parijs wordt een baby geboren, deze blijkt een bijzondere gave te hebben namelijk een enorm goed gevoel voor geuren. Deze obsessie gaat steeds verder voor hem en op een dag ontdekt hij de ultieme geur, die van een jonge maagd.
Geweldige film, zeer mooi neergezet Parijs in de 18de eeuw met al zijn ranzigheden. De hoofdpersoon krijg je alleen niet echt medelijden mee, alleen maar met zichzelf bezig en zijn ultieme droom het maken van de lekkerste geur ooit, alleen op het einde bleek er nog gevoel in hem te zitten.
Genoten van de film met mooie beelden en een apart verhaal. 8,5/10
[ afbeelding ]
Integendeel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:18 schreef Falco het volgende:
Jongens, zo vervelend is Meryl Streep niet.
Fool's Goldquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:03 schreef trebremmit het volgende:
Hoe kun je dat plaatje vinden terwijl je niet weet hoe de film heet?
Heb Hairspray niet gezienquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vraag het Mike en Timo. Als die ze niet al kwijt waren toen ze bij Hairspray de bioscoop verlieten.
Dat zit ook in het orgineel ... En heb je niet gemerkt dat de hoofd badguy tegen het publiek praat middels de vierde muur doorbreken?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:13 schreef Kw4Kje het volgende:
Funny Games U.S.
In het begin was er nog wel enigszins wat spanning te vinden, maar dat zakt op den duur totaal weg. Begon me ook snel te irriteren aan het shot-by-shot manier van filmen, zo krijg je zulke zaaddodend-saaie scénes te zien. Sommige dingen snap ik nog steeds niet....afstandbediening, wat sloeg dat op?![]()
Zware tegenvaller.
Cijfer: 4.5
Ja klopt, toen had ik ook al iets van 'huh'?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zit ook in het orgineel ... En heb je niet gemerkt dat de hoofd badguy tegen het publiek praat middels de vierde muur doorbreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |