Ik dacht altijd dat jij zo'n bikkelharde Zhivago-hater was? Of wilde je 'm gewoon per sé niet zien?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
10. Doctor Zhivago (David Lean - 1965)
Ik ben niet zo'n heel grote Lean-fan, vooral Lawrence of Arabia viel me ontzettend tegen (vond ik heel saai, lang, traag, saai, lang, saai, traag en lang. Saai ook). Ik vreesde dat Zhivago daarop ging lijken, maar uiteindelijk vond ik het meer een Gone with the Wind-achtig epos, dat kan ik best hebben.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij zo'n bikkelharde Zhivago-hater was? Of wilde je 'm gewoon per sé niet zien?
Hij kan zo mooi zijn.
Bubbleboyquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:42 schreef Gillingham het volgende:
Flopfilms:
1. Bubble Boy (2001)
2. Kingdom of Heaven (2005)
3. Spirit: Stallion of the Cimarron (2002)
Kansloos. Het begint al met dat belachelijke pak van hem.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Bubbleboydaar heb ik helemaal dubbel omgelegen toen ie een keer 's nachts op tv kwam
die dwergneger![]()
Dus vanavond voor de buis met popcorn voor Sweet Home Alabama.... of nietquote:Op woensdag 2 april 2008 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een zwak voor Reese Witherspoon, dus deze film moest ik ook zien. Het deed me heel erg denken aan 'Road trip' uit 2000. Paul Rudd denkt dat zijn vriendin vreemd gaat en schrijft haar een hele grove brief die de volgende dag bezorgd gaat worden. Als blijkt dat ze toch niet vreemd gaat, probeert hij te voorkomen dat de brief wordt bezorgd. Stripper Ivy (Reese Witherspoon) helpt hem daarmee. Leuke film, maar vooral door Reese heb ik me erg vermaakt. De film is in Europa niet op dvd verschenen volgens mij.
Cijfer: 7,5
dat pak iddquote:Op woensdag 2 april 2008 00:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Kansloos. Het begint al met dat belachelijke pak van hem.
En die 'freaks', dat is zó makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |