abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90347926
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:28 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Je snapt het niet, het zijn droomniveaus, Frodo is gewoon de droom van Sauron binnengedrongen om zijn idee van de ring te stelen, maar in die droom zit nog een droom en dat is the fellowship en hun dromen lopen samen met de droom van saruman, zeg maar op het einde met die ring, je ziet hem vallen maar eigenlijk bleek het dus anders te zijn snap je!@$?!

[ afbeelding ]
_O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90348033
Kijk het is een droom.

Met daarin nog een droom naast een droom achter 2 dromen met daarin 10 dromen tussen een droom.

Zo moeilijk is t allemaal niet...

:D
  donderdag 23 december 2010 @ 16:45:17 #103
286575 Roces18
Chef de party
pi_90348711
okeee.....
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_90349117
Schemer

http://www.imdb.com/title/tt1467061/

Zat er al lang op te wachten. Feiten zijn verdraaid maar het geeft wel een inzicht over jalousie en nijd tussen pubers. http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Maja_Bradaric

Ik geef het een 8

[ Bericht 10% gewijzigd door Soury op 23-12-2010 17:02:39 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_90354730
Skyline

Op zich aardig gedaan. Leuke aliens met mooie blauwe lampjes die in Amerika landen en weinig goeds in de zin hebben. Lekker vlot gemonteerd ook. Ik vind alleen wel dat dit soort films met alleen maar onbekende acteurs zou moeten zijn, daar wordt de impact groter van. Omdat er nu een paar halve B-sterren inzitten ga ik me een beetje zitten ergeren. Einde was wel sterk en ook redelijk origineel. 7-tje

Grindhouse

Death Proof
Echte Tarantino. Spannend, met mooie vrouwen, een erg coole Kurt Russel, trademark Tarantino dialogen en echte Amerikaanse muscle cars. 8

Planet Terror
Wat een gore bende, iets met virussen en zombies maar dan op z'n Robert Rodriguez. Er zitten zeker een paar coole dingen in, de openingsdans is super en die minibike, ROFL, om er paar te noemen. Al met al vind ik hem wel iets te goor dus een 7.

[ Bericht 1% gewijzigd door Karstman op 23-12-2010 21:11:38 ]
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 23 december 2010 @ 19:39:20 #106
286575 Roces18
Chef de party
pi_90356126
Als je hem nog niet hebt gezien kijk Repo Men met Jude Law even. Echt een topper!
  Moderator donderdag 23 december 2010 @ 20:21:56 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_90358192
Gattaca
SF

In de toekomst wil iedereen alleen nog maar een genetisch perfect kind. Vincent is de oudste zoon van twee en voordat hij werd geboren, kozen zijn ouders ervoor om dit NIET te doen. Vincent is een in-valid. Zijn broer is wel genetisch perfect.

Omdat Vincent een in-valid is (hij heeft bijvoorbeeld hele slechte ogen en iets aan zijn hart), kan hij geen goede baan krijgen. Zijn droom is ooit de ruimte in te gaan en hij neemt de identiteit van een ander (een genetisch perfect persoon) aan, zodat hij zijn droom toch kan waarmaken en hij krijgt een baan bij Gattaca, een spacelab.

Goede film, geen aliens en ruimteschepen dit keer, maar een heel ander soort SF, met een boodschap. Aanrader.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_90358711
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef Karina het volgende:
Gattaca
SF

In de toekomst wil iedereen alleen nog maar een genetisch perfect kind. Vincent is de oudste zoon van twee en voordat hij werd geboren, kozen zijn ouders ervoor om dit NIET te doen. Vincent is een in-valid. Zijn broer is wel genetisch perfect.

Omdat Vincent een in-valid is (hij heeft bijvoorbeeld hele slechte ogen en iets aan zijn hart), kan hij geen goede baan krijgen. Zijn droom is ooit de ruimte in te gaan en hij neemt de identiteit van een ander (een genetisch perfect persoon) aan, zodat hij zijn droom toch kan waarmaken en hij krijgt een baan bij Gattaca, een spacelab.

Goede film, geen aliens en ruimteschepen dit keer, maar een heel ander soort SF, met een boodschap. Aanrader.
[ afbeelding ]
/agree

Een prachtfilm _O_
<hr>
pi_90374994
Dog Pound

Harde en rauwe film over een jeugdgevangenis. Geen moment verveelt.
Heel mooi en aangrijpend. Voor de mensen die ''gevangenis'' films interessant vinden, aanrader. :)

IMDB: 6.9
Mijn cijfer: dikke 8
pi_90388710
Jingle All The Way(1996)
Verhaal: Arnold Schwarzenegger belooft zijn zoon om een Turboman-pop te kopen voor Kerst, om goed te maken dat hij te laat was bij zijn karate-examen. Maar de dag voor Kerst beseft hij dat hij vergeten is die pop te kopen! Hij zoekt alle winkels af, maar niemand heeft hem. Ondertussen neemt de buurman van Arnie (Phil Hartman) langzaam plaats in in het gezin van Arnie. Als Arnie de pop niet vindt, is zijn kans om het goed te maken met het gezin definitief voorbij.
Beoordeling: Deze film is een meesterwerk! Vooral de onvoorspelbare plottwist in het eind is magnifiek gedaan. De irritante postbode die ook op zoek is naar een Turboman pop (Sinbad), is zo irritant en niet-grappig dat het kwaad geloofwaardig in beeld wordt gebracht. Bij de diefstal van de pop bij de buurman spat de spanning letterlijk van het scherm af. De vechtscene met de kerstmannen is ook super qua special effects en Arnie trekt soms zo'n kwaadaardig gezicht, dat je van schrik achter de bank schuilt.

Cijfer: 10
Imdb:5
pi_90388771
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef Klipnap het volgende:
Jingle All The Way(1996) [ afbeelding ]
Verhaal: Arnold Schwarzenegger belooft zijn zoon om een Turboman-pop te kopen voor Kerst, om goed te maken dat hij te laat was bij zijn karate-examen. Maar de dag voor Kerst beseft hij dat hij vergeten is die pop te kopen! Hij zoekt alle winkels af, maar niemand heeft hem. Ondertussen neemt de buurman van Arnie langzaam plaats in in het gezin van Arnie.
Beoordeling: Deze film is een meesterwerk! Vooral de onvoorspelbare plottwist in het eind is magnifiek gedaan. De irritante postbode die ook op zoek is naar een Turboman pop, is zo irritant en niet-grappig dat het kwaad geloofwaardig in beeld wordt gebracht. Bij de diefstal van de pop bij de buurman spat de spanning letterlijk van het scherm af. De vechtscene met de kerstmannen is ook super qua special effects en Arnie trekt soms zo'n kwaadaardig gezicht, dat je van schrik achter de bank schuilt.
[ afbeelding ]

Prachtige film! Beste kerstfilm sowieso! ^O^
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:13:33 #112
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_90388982
Ik ben Jackie Chan films aan het binnenhalen om met de kerst te gaan kijken:

Rumble in the Bronx

Als toerist uit Hong Kong gaat Ah Kueng naar New York om aanwezig te zijn op de trouwpartij van zijn oom. Hij is van plan het eens rustig aan te doen. Een beetje de toerist uithangen, wat bezienswaardigheden bekijken en een beetje meehelpen in de supermarkt van de familie. Maar iemand vergat hem te zeggen dat deze supermarkt in het hartje van de South Bronx ligt, ofwel een buurt waar criminaliteit hoogtij viert. Nu komt het goed uit dat hij van beroep politieagent is. Al gauw maakt hij de diverse straatbendes, die met elkaar nog wat uit te vechten hebben, duidelijk dat er met iemand van zijn kaliber niet te spotten valt en dat zelfs de maffia geen partij voor hem is...

The Shinjuku Incident

De Chinese mechanicus "Steelhead" (Jackie Chan) komt Japan illegaal binnen om daar zijn vriendin Xiu Xiu te zoeken. Samen met zijn kameraad Jie verricht hij zwaar werk om aan de kost te komen. Als hij erachter komt dat Xiu Xiu met de Japanse yakuzabaas Eguchi is getrouwd, besluit hij als huurmoordenaar voor de yakuza te gaan werken. Hij neemt werk aan van Eguchi maar al snel raakt hij steeds dieper en dieper in het mafianetwerk verstrengeld...

Police Story

Jackie Chan is een agent uit Hong-Kong, die een grote drugbaas weet op te pakken. De drugsbaas schuift Jackie de schuld in de schoenen van een moord op een agent. Nu moet hij proberen om niet te worden gearresteerd of vermoord te worden en er voor te zorgen dat zijn vriendin hem niet verlaat.

En natuurlijk
Drunken master

De jonge Wong Fei-Hong (Chan) gaat in de leer bij een kung-fu meester om de geheimen van de Drunken Fist te leren. De kung-fu meester blijkt echter nogal onconventionele methodes te hebben, waardoor Fei-Hong het regelmatig niet meer ziet zitten. Uiteindelijk moet hij toch doorzetten om op te kunnen tegen een slechte kung-fu meester.

en drunken master 2 en 3 ook maar gelijk aan de verzameling toegevoegd.

[ Bericht 13% gewijzigd door mazaru op 24-12-2010 15:18:40 ]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_90390639

The Mist

Wat een verschrikkelijke kutfilm. Ik zat me continu te ergeren aan hoe achterlijk de hoofdpersonen waren. En dat eind is al helemaal om te janken zo slecht.
Krijgt op IMDb nog een goed cijfer ook.

3/10
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2010 @ 13:51:52 #114
264940 8108139dpths
pi_90390699
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:13 schreef mazaru het volgende:
-knip-
Je kunt geen afbeeldingen van Moviemeter gebruiken. :N
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:54:07 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90390795
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:50 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]

The Mist

Wat een verschrikkelijke kutfilm. Ik zat me continu te ergeren aan hoe achterlijk de hoofdpersonen waren. En dat eind is al helemaal om te janken zo slecht.

3/10
Ik vond het einde juist erg tof :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_90390948
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vond het einde juist erg tof :@.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90391038
Een dezer dagen Death Race 2 maar eens kijken..wist niet eens dat er een deel 2 was. Zal wel brak zijn..straight to dvd, geen Jason Statham, maar wel Danny Trejo, Ving Rhames en Sean Bean.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 december 2010 @ 14:00:37 #118
862 Arcee
Look closer
pi_90391099
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:14 schreef RacerDKB het volgende:
Overigens, ik snap het ''deel'' ding niet meer.

Vorige topic was CLXVI, maar ik keek even verder terug, en het topic dáárvoor was:
Welke film heb jij (pas) gezien? Deel CLXVII

:')?

Moet dit CLXIX zijn?
Ja, weg met die Romeinse cijfercrap. :P
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_90391648
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het juist een hele toffe film, hou wel van films als deze, net zoals Skyline, je weet niet wat er precies komt enzo. Alleen het einde laat je met een beetje raar gevoel zitten.
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:26:35 #120
286575 Roces18
Chef de party
pi_90392242
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef Klipnap het volgende:
Jingle All The Way(1996) [ afbeelding ]
Verhaal: Arnold Schwarzenegger belooft zijn zoon om een Turboman-pop te kopen voor

Als dat een tien is ligt de lat wel heel laag bij jou. In mijn boekje is dat meer een 6.

Trouwens net RED gezien,
Trage actie-film met goede karakters. Er zit soms een leuk momentje tussen maar een beetje te traag. 7.
pi_90392393
Laatst Jonah Hex gekeken. Nou, dat zijn 81 minuten van mijn leven die ik nooit meer terug krijg. Zelfs het acteerwerk van John Malkovich was matig op zijn best.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 december 2010 @ 14:30:54 #122
862 Arcee
Look closer
pi_90392440
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef Karstman het volgende:
Death Proof
Echte Tarantino. Spannend, met mooie vrouwen, een erg coole Kurt Russel, trademark Tarantino dialogen
Exact. ^O^ Death Proof. _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_90392532
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:50 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]

The Mist

3/10
Bij dat einde moest ik keihard lachen :')
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:36:23 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90392658
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_90393511
Legend of the guardians.
Wat een geweldige film is dit :D

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')