quote:Op donderdag 23 december 2010 16:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Je snapt het niet, het zijn droomniveaus, Frodo is gewoon de droom van Sauron binnengedrongen om zijn idee van de ring te stelen, maar in die droom zit nog een droom en dat is the fellowship en hun dromen lopen samen met de droom van saruman, zeg maar op het einde met die ring, je ziet hem vallen maar eigenlijk bleek het dus anders te zijn snap je!@$?!
[ afbeelding ]
/agreequote:Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef Karina het volgende:
Gattaca
SF
In de toekomst wil iedereen alleen nog maar een genetisch perfect kind. Vincent is de oudste zoon van twee en voordat hij werd geboren, kozen zijn ouders ervoor om dit NIET te doen. Vincent is een in-valid. Zijn broer is wel genetisch perfect.
Omdat Vincent een in-valid is (hij heeft bijvoorbeeld hele slechte ogen en iets aan zijn hart), kan hij geen goede baan krijgen. Zijn droom is ooit de ruimte in te gaan en hij neemt de identiteit van een ander (een genetisch perfect persoon) aan, zodat hij zijn droom toch kan waarmaken en hij krijgt een baan bij Gattaca, een spacelab.
Goede film, geen aliens en ruimteschepen dit keer, maar een heel ander soort SF, met een boodschap. Aanrader.
[ afbeelding ]
Prachtige film! Beste kerstfilm sowieso!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef Klipnap het volgende:
Jingle All The Way(1996) [ afbeelding ]
Verhaal: Arnold Schwarzenegger belooft zijn zoon om een Turboman-pop te kopen voor Kerst, om goed te maken dat hij te laat was bij zijn karate-examen. Maar de dag voor Kerst beseft hij dat hij vergeten is die pop te kopen! Hij zoekt alle winkels af, maar niemand heeft hem. Ondertussen neemt de buurman van Arnie langzaam plaats in in het gezin van Arnie.
Beoordeling: Deze film is een meesterwerk! Vooral de onvoorspelbare plottwist in het eind is magnifiek gedaan. De irritante postbode die ook op zoek is naar een Turboman pop, is zo irritant en niet-grappig dat het kwaad geloofwaardig in beeld wordt gebracht. Bij de diefstal van de pop bij de buurman spat de spanning letterlijk van het scherm af. De vechtscene met de kerstmannen is ook super qua special effects en Arnie trekt soms zo'n kwaadaardig gezicht, dat je van schrik achter de bank schuilt.
[ afbeelding ]
Cijfer: 10
Imdb:5
Ik vond het einde juist erg tofquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:50 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
The Mist
Wat een verschrikkelijke kutfilm. Ik zat me continu te ergeren aan hoe achterlijk de hoofdpersonen waren. En dat eind is al helemaal om te janken zo slecht.
Krijgt op IMDb nog een goed cijfer ook.
3/10
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond het einde juist erg tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, weg met die Romeinse cijfercrap.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:14 schreef RacerDKB het volgende:
Overigens, ik snap het ''deel'' ding niet meer.
Vorige topic was CLXVI, maar ik keek even verder terug, en het topic dáárvoor was:
Welke film heb jij (pas) gezien? Deel CLXVII?
Moet dit CLXIX zijn?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]Ik vond het juist een hele toffe film, hou wel van films als deze, net zoals Skyline, je weet niet wat er precies komt enzo. Alleen het einde laat je met een beetje raar gevoel zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat een tien is ligt de lat wel heel laag bij jou. In mijn boekje is dat meer een 6.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef Klipnap het volgende:
Jingle All The Way(1996) [ afbeelding ]
Verhaal: Arnold Schwarzenegger belooft zijn zoon om een Turboman-pop te kopen voor
Cijfer: 10
Imdb:5
Exact.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef Karstman het volgende:
Death Proof
Echte Tarantino. Spannend, met mooie vrouwen, een erg coole Kurt Russel, trademark Tarantino dialogen
Bij dat einde moest ik keihard lachenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:50 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
The Mist
Wat een verschrikkelijke kutfilm. Ik zat me continu te ergeren aan hoe achterlijk de hoofdpersonen waren. En dat eind is al helemaal om te janken zo slecht.
Krijgt op IMDb nog een goed cijfer ook.
3/10
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |