Veel plezier met Merlin, leuke serie, je moet wel de special effects door de vingers zien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef BrandX het volgende:
*meld
Ik heb ruim 20 films en de serie Merlin klaar liggen om te bekijken met de kerstdagen, ga ik zeker weten niet allemaal redden, maar een aantal natuurlijk wel!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Veel plezier met Merlin, leuke serie, je moet wel de special effects door de vingers zien.
niet een van deze iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:30 schreef RacerDKB het volgende:
Heb je er nog géén van gezien?
Eigenlijk allemaal, op een paar na.
Goede collectie, behalve The Other Guys, die mag je de prullenbak ingooien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
welke 10 moet ik echt zien met kerst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kerel speelt overigens een prima rol:![]()
Mijn cijfer: 8,5
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:29 schreef Cracka-ass het volgende:
The Town (IMDB 7,8)
[ afbeelding ]
Verrassend goede film van de hand van Ben Affleck, die zelf ook maar (we hebben toch te maken met een economische crisis) de hoofdrol op zich neemt. Ik had eerlijk gezegd nog niks van deze film gehoord of gezien en heb hem willekeurig aangezet.
Aangenaam verrast was ik door de strak geschoten film; mooie shots van Boston en een prima verhaal. En uiteraard de, af en toe met de haren bij gesleepte, harde actie kon mij ook erg bekoren.
Leuk om te zien dat het schattige meisje uit die baggerserie die mijn vriendin altijd kijkt een enorme slettebak speelt, en ze doet het prima![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft er iemand niet op zitten letten bij het monteren:Die man is ook een baas in The Hurt LockerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kerel speelt overigens een prima rol:![]()
[ afbeelding ]
Mijn cijfer: 8,5
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Juist! Daar ken ik hem van.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die man is ook een baas in The Hurt Locker
Ik weet niet van wat voor soort films je houd maar de 10 die ik hier van zou kiezen zijn:quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind sowieso Hot Tub Timemachine, Unthinkable en Despicable me erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje doet het niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:31 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Een van mijn favoriete films, en hij blijft elke keer weer gewoon leuk![]()
Absoluut niet (zo) zoetsappig als de titel doet vermoeden. Ja het gaat over een prinses en haar ware liefde, maar hij is vooral erg grappig. (goed ik heb een vreemd gevoel voor humor maar ik moet altijd keihard lachen om deze film)
Als je van dit soort films houdt is Stardust ook een aanrader![]()
imdb: 8,1 ik: 8,7
Gefixtquote:Op woensdag 22 december 2010 16:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet.
Ik vond Stardust tof, dus ik ben wel benieuwd welke film je hebt gezien.
Inception, The Godfather-trilogie en misschien Seven Pounds. De rest kun je wel weggooien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
Guess whatquote:Als Brooke (Jennifer Aniston) en Gary (Vince Vaughn) eenmaal samenwonen, halen ze het bloed onder elkaars nagels vandaan. Na de zoveelste ruzie verbreekt Brooke hun relatie. Wat dan volgt is een opeenstapeling van oorlogsvoering, toenaderingspogingen en bemoeienissen van hun vrienden. Geen van beiden is bereid te verhuizen uit hun prachtige appartement en de enige oplossing is om er samen als vijandige huisgenoten te blijven wonen, totdat een van de twee toegeeft...
die scene is echt geweldig!quote:Ron Burgundy: Boy, that escalated quickly. I mean that really got out of hand fast!
Brian Fantana: It jumped up a notch.
Ron Burgundy: It did, didn't it?
Brick Tamland: Yea, I stabbed a man in the heart.
Ron Burgundy: I saw that! Brick killed a guy. Did you throw a trident?
Brick Tamland: Yea, there were horses and a man on fire and I killed a guy with a trident.
Ron Burgundy: Brick, I've been meaning to talk to you about that. You should find yourself a safe house or a relative close by because you're probably wanted for murder.
Dat zijn zo'n beetje de slechtste films van zijn lijstje, kijk ze gewoon allemaal, oordeel zelf.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind sowieso Hot Tub Timemachine, Unthinkable en Despicable me erg vermakelijk.
Ik had hem nog niet gezien ( want mijn gevoel zei dat het voor mij een slechte film was) en ik heb ook na een halfuur weggezapt. totaal niet mijn soort humor en de set e.d. vind ik echt niks.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Gisteravond bij toeval langs anchorman gezapt, had hem al 3 keer gezien maar gewoon nogmaals bekeken. Blijf briljant! een 8. Vooral de bijrollen van Jack Black, Ben Stiller etc zijn hilarisch. En Steve Carroll zet echt een leuke rol neer als Brick.
[..]
die scene is echt geweldig!
Deze is net klaar met naar binnen halen, hoop dat het wat isquote:Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef Mr_DG het volgende:
The Usual Suspects gekeken.
Geniale film, al lag het einde er wel dik bovenop.
8,5
Illegaal !!!quote:Op woensdag 22 december 2010 18:35 schreef KNAK het volgende:
[..]
Deze is net klaar met naar binnen halen, hoop dat het wat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:59 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Illegaal !!!daar doen we hier niet aan op fok! hé
\Juist, net vers van Ebay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...Of ik het nou zo doe, of dat ik nou voor 50 Baht ( een euro) naar de openlucht markt ga hier om de hoek en daar een CD ga halen, dan maar makkelijk doen ;-) weet nie eens waar ik een film op legale wijze moet halen hier
Mai pben rai~!
WAAAT!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 18:23 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat zijn zo'n beetje de slechtste films van zijn lijstje, kijk ze gewoon allemaal, oordeel zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |