Veel plezier met Merlin, leuke serie, je moet wel de special effects door de vingers zien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef BrandX het volgende:
*meld
Ik heb ruim 20 films en de serie Merlin klaar liggen om te bekijken met de kerstdagen, ga ik zeker weten niet allemaal redden, maar een aantal natuurlijk wel!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Veel plezier met Merlin, leuke serie, je moet wel de special effects door de vingers zien.
niet een van deze iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:30 schreef RacerDKB het volgende:
Heb je er nog géén van gezien?
Eigenlijk allemaal, op een paar na.
Goede collectie, behalve The Other Guys, die mag je de prullenbak ingooien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
welke 10 moet ik echt zien met kerst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kerel speelt overigens een prima rol:![]()
Mijn cijfer: 8,5
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:29 schreef Cracka-ass het volgende:
The Town (IMDB 7,8)
[ afbeelding ]
Verrassend goede film van de hand van Ben Affleck, die zelf ook maar (we hebben toch te maken met een economische crisis) de hoofdrol op zich neemt. Ik had eerlijk gezegd nog niks van deze film gehoord of gezien en heb hem willekeurig aangezet.
Aangenaam verrast was ik door de strak geschoten film; mooie shots van Boston en een prima verhaal. En uiteraard de, af en toe met de haren bij gesleepte, harde actie kon mij ook erg bekoren.
Leuk om te zien dat het schattige meisje uit die baggerserie die mijn vriendin altijd kijkt een enorme slettebak speelt, en ze doet het prima![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft er iemand niet op zitten letten bij het monteren:Die man is ook een baas in The Hurt LockerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kerel speelt overigens een prima rol:![]()
[ afbeelding ]
Mijn cijfer: 8,5
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Juist! Daar ken ik hem van.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die man is ook een baas in The Hurt Locker
Ik weet niet van wat voor soort films je houd maar de 10 die ik hier van zou kiezen zijn:quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind sowieso Hot Tub Timemachine, Unthinkable en Despicable me erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje doet het niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:31 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Een van mijn favoriete films, en hij blijft elke keer weer gewoon leuk![]()
Absoluut niet (zo) zoetsappig als de titel doet vermoeden. Ja het gaat over een prinses en haar ware liefde, maar hij is vooral erg grappig. (goed ik heb een vreemd gevoel voor humor maar ik moet altijd keihard lachen om deze film)
Als je van dit soort films houdt is Stardust ook een aanrader![]()
imdb: 8,1 ik: 8,7
Gefixtquote:Op woensdag 22 december 2010 16:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet.
Ik vond Stardust tof, dus ik ben wel benieuwd welke film je hebt gezien.
Inception, The Godfather-trilogie en misschien Seven Pounds. De rest kun je wel weggooien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
Guess whatquote:Als Brooke (Jennifer Aniston) en Gary (Vince Vaughn) eenmaal samenwonen, halen ze het bloed onder elkaars nagels vandaan. Na de zoveelste ruzie verbreekt Brooke hun relatie. Wat dan volgt is een opeenstapeling van oorlogsvoering, toenaderingspogingen en bemoeienissen van hun vrienden. Geen van beiden is bereid te verhuizen uit hun prachtige appartement en de enige oplossing is om er samen als vijandige huisgenoten te blijven wonen, totdat een van de twee toegeeft...
die scene is echt geweldig!quote:Ron Burgundy: Boy, that escalated quickly. I mean that really got out of hand fast!
Brian Fantana: It jumped up a notch.
Ron Burgundy: It did, didn't it?
Brick Tamland: Yea, I stabbed a man in the heart.
Ron Burgundy: I saw that! Brick killed a guy. Did you throw a trident?
Brick Tamland: Yea, there were horses and a man on fire and I killed a guy with a trident.
Ron Burgundy: Brick, I've been meaning to talk to you about that. You should find yourself a safe house or a relative close by because you're probably wanted for murder.
Dat zijn zo'n beetje de slechtste films van zijn lijstje, kijk ze gewoon allemaal, oordeel zelf.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind sowieso Hot Tub Timemachine, Unthinkable en Despicable me erg vermakelijk.
Ik had hem nog niet gezien ( want mijn gevoel zei dat het voor mij een slechte film was) en ik heb ook na een halfuur weggezapt. totaal niet mijn soort humor en de set e.d. vind ik echt niks.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Gisteravond bij toeval langs anchorman gezapt, had hem al 3 keer gezien maar gewoon nogmaals bekeken. Blijf briljant! een 8. Vooral de bijrollen van Jack Black, Ben Stiller etc zijn hilarisch. En Steve Carroll zet echt een leuke rol neer als Brick.
[..]
die scene is echt geweldig!
Deze is net klaar met naar binnen halen, hoop dat het wat isquote:Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef Mr_DG het volgende:
The Usual Suspects gekeken.
Geniale film, al lag het einde er wel dik bovenop.
8,5
Illegaal !!!quote:Op woensdag 22 december 2010 18:35 schreef KNAK het volgende:
[..]
Deze is net klaar met naar binnen halen, hoop dat het wat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:59 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Illegaal !!!daar doen we hier niet aan op fok! hé
\Juist, net vers van Ebay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...Of ik het nou zo doe, of dat ik nou voor 50 Baht ( een euro) naar de openlucht markt ga hier om de hoek en daar een CD ga halen, dan maar makkelijk doen ;-) weet nie eens waar ik een film op legale wijze moet halen hier
Mai pben rai~!
WAAAT!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 18:23 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat zijn zo'n beetje de slechtste films van zijn lijstje, kijk ze gewoon allemaal, oordeel zelf.
De 10 geboden blijft een mooie film.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:38 schreef Obama het volgende:
Ik ben opzoek naar een verfilming van een verhaal uit de bijbel, een goede film want de meeste zijn bagger.
Geen passion of the christ, die heb ik pas gezien.
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt! Tnxquote:Op woensdag 22 december 2010 23:44 schreef casper019 het volgende:
Max Manus
ik had eigenlijk zin in om een echte oorlogs film te kijken, lekker knallen en alles. maar dat is deze film niet. Maar toch ben ik ontzettend blij dat ik deze ben gaan kijken. Tis eenhele sterke oorlogs/drama film. Echt een aanrader om te zien
7.5*!
Geen rechtstreekse verfilming van een verhaal uit de Bijbel, maar het speel wel in die tijd en Jezus komt er ook in voor: Ben Hurquote:Op woensdag 22 december 2010 23:38 schreef Obama het volgende:
Ik ben opzoek naar een verfilming van een verhaal uit de bijbel, een goede film want de meeste zijn bagger.
Geen passion of the christ, die heb ik pas gezien.
The town en Law abbiding citizen zijn mooie films alleen niet bepaald kerst films haha.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die vond ik ook verrassend goed destijds in le Cinemaquote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
WAUW net gezien.
Ik ben al een fan van rampenfilms.
Dit vind ik echt de beste rampenfilm ooit gezien![]()
![]()
Echt 1 woord: GEWELDIG![]()
Met hand cameraatje filmen was een goed succes, het voelde velen malen realistischer aan dan normaal.
Echt gevoel dat je er midden in zat, helemaal op een mooi groot scherm en hard geluid
laat me weten hoe je em vond!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:01 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt! Tnx
dank voor de tip,gevangenisfilms zijn bij mij altijd wel goed besteed. Onlangs nog Celda 211 gezien en die was ook niet verkeerdquote:Op donderdag 23 december 2010 10:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk hebben we dit allemaal wel eens eerder gezien: het gevangenisleven met drugshandel, corrupte bewakers, de gevechten, etc.. en een aantal gevangen die proberen te ontsnappen. En toch, toch had deze film iets bijzonders. De film schakelt regelmatig heen en weer tussen de ontsnappingspoging en het 'gewone' gevangenisleven, met vaak zeer subtiele overgangen. De film is regelmatig behoorlijk spannend, en het mooiste (zoals ook op de filmposter vermeld); een zeer onverwacht einde, wat de film helemaal afmaakt.![]()
8.2
The Prestige!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
En met Nolan bedoel je Christian Bale?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
The Prestige!!
WAT een geweldig geniale film! Met topacteurs. En het verhaal. En de beelden. Nolan zijn beste imo (beter dan Inception).
Christopher Nolan, de regisseur. En Bale is een van mijn favoriete acteurs. Vandaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:03 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
En met Nolan bedoel je Christian Bale?mooi man..
Vaker over gehoord, net de trailer gekeken en straks als ik thuiskom wordt ie binnengehaald
Edit: wat een domme opmerking van me... De broertjes Nolan blijkbaar
Ik kruip naar de hoek en ga me schamen
Christian Bale is ook een van mijn favorieten, maar ik denk niet dat er een film is die ik kan aanraden die je nog niet van hem hebt gezien. En de schrijvers waren voor mij ook nog onbekend...quote:Op donderdag 23 december 2010 11:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Christopher Nolan, de regisseur. En Bale is een van mijn favoriete acteurs. Vandaar.
Ah, zie nu de edit. No worries, no shame.
Heb je tips m.b.t. bovenstaande?
Na Predator in mijn ogen de beste film van de franchise. AvP was triest en om over de vervolgen maar niet eens te spreken. Zelfde voor Predator 2quote:Op donderdag 23 december 2010 11:22 schreef Robar het volgende:
Predators
[ afbeelding ]
Misschien leuk voor tussendoor en voor als je fan bent van de reeks predator films. Verder is het een niet bijster diepgaand verhaal met matige acteerprestaties. Ook de special effects laten soms wat te wensen over. De film haalt het in ieder geval bij lange na niet bij de eerdere delen.
Het gaat over een groep mensen die ergens op een andere planeet gedropt worden, zonder dat ze weten hoe en waarom. Ze blijken later wel allemaal wat met elkaar gemeen te hebben. De plek waar ze gedropt zijn blijkt een reservaat voor Predators om te oefenen op het jagen. De gedropte mensen dienen uiteraard als prooi. De enige twee doelen die ze hebben zijn overleven en een manier vinden om weg te komen van de planeet.
Dit zou mijn keuze zijn om wel te doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:02 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb het volgende lijstje staan en wil graag weer wat nieuws gaan aanschaffen, welke 5 MOET ik eerst doen van deze lijst en welke 5 kan ik echt vergeten (moet een beetje selecteren)?
De onderstreepte films heb ik al gezien, maar wil ik toch nog hebben.
[sub]
- Inception
- Platoon
- The Departed
- The Social Network
Echt waar? Ik vond het zo tegenvallen. Misschien dat mijn verwachtingen wat hooggespannen waren en het daarom wat tegenviel. Predator 1, 2 en Alien vs Predator vond ik in ieder geval beter te pruimen. Zo zie je maar . . .quote:Op donderdag 23 december 2010 11:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Na Predator in mijn ogen de beste film van de franchise. AvP was triest en om over de vervolgen maar niet eens te spreken. Zelfde voor Predator 2
Top, dank je! Inception ken ik dus al, maar verdient een 2e kans. Avatar wordt nu aangeschaft en The Social Network ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Dit zou mijn keuze zijn om wel te doen.
Zijn we het iig over eens dat Predator de beste wasquote:Op donderdag 23 december 2010 11:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Echt waar? Ik vond het zo tegenvallen. Misschien dat mijn verwachtingen wat hooggespannen waren en het daarom wat tegenviel. Predator 1, 2 en Alien vs Predator vond ik in ieder geval beter te pruimen. Zo zie je maar . . .
Is die al verkrijgbaar? 3 feb in de bios! Die wil ik zeeeeker zien. Aronofsky is een held en Clint Mansell ook!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
Vanavond ga ik denk ik Black Swan kijken, heb er alleen maar positieve dingen over gehoord. Plus dat ik alle Aronofsky films gewoon geweldig vindt. Mede dankzij Clint Mansell. Ik ben benieuwd.
Toy Story was leuk, Shrek veul beter (maar da's persoonlijk). Christmas Carol lijkt me ook een vette animatie. De rest ken ik niet en Get Him to the Greek zou ik niet nuchter kijken denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef Robar het volgende:
Ik heb voor het weekend twee van de volgende films klaarliggen om te kijken. Welke raden jullie aan?
• Get him to the Greek
• She's out of my League
• When in Rome
• Date Night
• Green zone
• Toy Story 3
• Shrek forever after
• A christmas carol
LA Confidential is een briljante film. The Chase(met Charlie Sheen) vind ik ook prachtig, maar er zijn genoeg mensen die het niets vinden. The Departed is ook een goede film.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:02 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb het volgende lijstje staan en wil graag weer wat nieuws gaan aanschaffen, welke 5 MOET ik eerst doen van deze lijst en welke 5 kan ik echt vergeten (moet een beetje selecteren)?
De onderstreepte films heb ik al gezien, maar wil ik toch nog hebben.
• Get him to the Greek - Vond ik behoorlijk leuk, voor dit soort comedies wel een aanraderquote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef Robar het volgende:
Ik heb voor het weekend twee van de volgende films klaarliggen om te kijken. Welke raden jullie aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
Inception gisteren voor de tweede keer opgezet, maar na 20 minuten toch maar weer afgezet. De teleurstelling van de eerst keer kijken werd dubbel dik herhaald. Vooral die beginscene is echt dramatisch slecht waarin ze gaan uitleggen hoe het werkt. Daarna dus ook maar weer afgezet.
Leuke CGI maar verhaal is dramatisch slecht uitgewerkt.
Cijfer: 4je snapt het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Inception gisteren voor de tweede keer opgezet, maar na 20 minuten toch maar weer afgezet. De teleurstelling van de eerst keer kijken werd dubbel dik herhaald. Vooral die beginscene is echt dramatisch slecht waarin ze gaan uitleggen hoe het werkt. Daarna dus ook maar weer afgezet.
Cijfer: 4je snap het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee serieus, de verhaallijn is juist erg sterk... als je 'm kunt volgen.![]()
Cijfer: 4Ik vind het een briljante film eigenlijk . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Animatiefilms zijn budquote:Op donderdag 23 december 2010 12:07 schreef casper019 het volgende:
met elk van deze zit je goed>>
She's out of my League
Green zone
Toy Story 3
Shrek forever after
Ik niet, maar meningen mogen verschillenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind het een briljante film eigenlijk . .
Ik vond TS3 eigenlijk ook tegenvallen. How to train your dragon was daarin tegen wel erg leuk.quote:
Je snapt het niet, het zijn droomniveaus, Frodo is gewoon de droom van Sauron binnengedrongen om zijn idee van de ring te stelen, maar in die droom zit nog een droom en dat is the fellowship en hun dromen lopen samen met de droom van saruman, zeg maar op het einde met die ring, je ziet hem vallen maar eigenlijk bleek het dus anders te zijn snap je!@$?!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Lord of the Rings, net boek uit, film valt tegen, wat een stel homo's zeg.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Lord of the Rings, net boek uit, film valt tegen, wat een stel homo's zeg.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Je snapt het niet, het zijn droomniveaus, Frodo is gewoon de droom van Sauron binnengedrongen om zijn idee van de ring te stelen, maar in die droom zit nog een droom en dat is the fellowship en hun dromen lopen samen met de droom van saruman, zeg maar op het einde met die ring, je ziet hem vallen maar eigenlijk bleek het dus anders te zijn snap je!@$?!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |