Na Predator in mijn ogen de beste film van de franchise. AvP was triest en om over de vervolgen maar niet eens te spreken. Zelfde voor Predator 2quote:Op donderdag 23 december 2010 11:22 schreef Robar het volgende:
Predators
[ afbeelding ]
Misschien leuk voor tussendoor en voor als je fan bent van de reeks predator films. Verder is het een niet bijster diepgaand verhaal met matige acteerprestaties. Ook de special effects laten soms wat te wensen over. De film haalt het in ieder geval bij lange na niet bij de eerdere delen.
Het gaat over een groep mensen die ergens op een andere planeet gedropt worden, zonder dat ze weten hoe en waarom. Ze blijken later wel allemaal wat met elkaar gemeen te hebben. De plek waar ze gedropt zijn blijkt een reservaat voor Predators om te oefenen op het jagen. De gedropte mensen dienen uiteraard als prooi. De enige twee doelen die ze hebben zijn overleven en een manier vinden om weg te komen van de planeet.
Dit zou mijn keuze zijn om wel te doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:02 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb het volgende lijstje staan en wil graag weer wat nieuws gaan aanschaffen, welke 5 MOET ik eerst doen van deze lijst en welke 5 kan ik echt vergeten (moet een beetje selecteren)?
De onderstreepte films heb ik al gezien, maar wil ik toch nog hebben.
[sub]
- Inception
- Platoon
- The Departed
- The Social Network
Echt waar? Ik vond het zo tegenvallen. Misschien dat mijn verwachtingen wat hooggespannen waren en het daarom wat tegenviel. Predator 1, 2 en Alien vs Predator vond ik in ieder geval beter te pruimen. Zo zie je maar . . .quote:Op donderdag 23 december 2010 11:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Na Predator in mijn ogen de beste film van de franchise. AvP was triest en om over de vervolgen maar niet eens te spreken. Zelfde voor Predator 2
Top, dank je! Inception ken ik dus al, maar verdient een 2e kans. Avatar wordt nu aangeschaft en The Social Network ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Dit zou mijn keuze zijn om wel te doen.
Zijn we het iig over eens dat Predator de beste wasquote:Op donderdag 23 december 2010 11:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Echt waar? Ik vond het zo tegenvallen. Misschien dat mijn verwachtingen wat hooggespannen waren en het daarom wat tegenviel. Predator 1, 2 en Alien vs Predator vond ik in ieder geval beter te pruimen. Zo zie je maar . . .
Is die al verkrijgbaar? 3 feb in de bios! Die wil ik zeeeeker zien. Aronofsky is een held en Clint Mansell ook!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
Vanavond ga ik denk ik Black Swan kijken, heb er alleen maar positieve dingen over gehoord. Plus dat ik alle Aronofsky films gewoon geweldig vindt. Mede dankzij Clint Mansell. Ik ben benieuwd.
Toy Story was leuk, Shrek veul beter (maar da's persoonlijk). Christmas Carol lijkt me ook een vette animatie. De rest ken ik niet en Get Him to the Greek zou ik niet nuchter kijken denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef Robar het volgende:
Ik heb voor het weekend twee van de volgende films klaarliggen om te kijken. Welke raden jullie aan?
• Get him to the Greek
• She's out of my League
• When in Rome
• Date Night
• Green zone
• Toy Story 3
• Shrek forever after
• A christmas carol
LA Confidential is een briljante film. The Chase(met Charlie Sheen) vind ik ook prachtig, maar er zijn genoeg mensen die het niets vinden. The Departed is ook een goede film.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:02 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb het volgende lijstje staan en wil graag weer wat nieuws gaan aanschaffen, welke 5 MOET ik eerst doen van deze lijst en welke 5 kan ik echt vergeten (moet een beetje selecteren)?
De onderstreepte films heb ik al gezien, maar wil ik toch nog hebben.
• Get him to the Greek - Vond ik behoorlijk leuk, voor dit soort comedies wel een aanraderquote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef Robar het volgende:
Ik heb voor het weekend twee van de volgende films klaarliggen om te kijken. Welke raden jullie aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
Inception gisteren voor de tweede keer opgezet, maar na 20 minuten toch maar weer afgezet. De teleurstelling van de eerst keer kijken werd dubbel dik herhaald. Vooral die beginscene is echt dramatisch slecht waarin ze gaan uitleggen hoe het werkt. Daarna dus ook maar weer afgezet.
Leuke CGI maar verhaal is dramatisch slecht uitgewerkt.
Cijfer: 4je snapt het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Inception gisteren voor de tweede keer opgezet, maar na 20 minuten toch maar weer afgezet. De teleurstelling van de eerst keer kijken werd dubbel dik herhaald. Vooral die beginscene is echt dramatisch slecht waarin ze gaan uitleggen hoe het werkt. Daarna dus ook maar weer afgezet.
Cijfer: 4je snap het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee serieus, de verhaallijn is juist erg sterk... als je 'm kunt volgen.![]()
Cijfer: 4Ik vind het een briljante film eigenlijk . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Animatiefilms zijn budquote:Op donderdag 23 december 2010 12:07 schreef casper019 het volgende:
met elk van deze zit je goed>>
She's out of my League
Green zone
Toy Story 3
Shrek forever after
Ik niet, maar meningen mogen verschillenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind het een briljante film eigenlijk . .
Ik vond TS3 eigenlijk ook tegenvallen. How to train your dragon was daarin tegen wel erg leuk.quote:
Je snapt het niet, het zijn droomniveaus, Frodo is gewoon de droom van Sauron binnengedrongen om zijn idee van de ring te stelen, maar in die droom zit nog een droom en dat is the fellowship en hun dromen lopen samen met de droom van saruman, zeg maar op het einde met die ring, je ziet hem vallen maar eigenlijk bleek het dus anders te zijn snap je!@$?!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Lord of the Rings, net boek uit, film valt tegen, wat een stel homo's zeg.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Lord of the Rings, net boek uit, film valt tegen, wat een stel homo's zeg.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Je snapt het niet, het zijn droomniveaus, Frodo is gewoon de droom van Sauron binnengedrongen om zijn idee van de ring te stelen, maar in die droom zit nog een droom en dat is the fellowship en hun dromen lopen samen met de droom van saruman, zeg maar op het einde met die ring, je ziet hem vallen maar eigenlijk bleek het dus anders te zijn snap je!@$?!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |