abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90333819
Gisteren Equilibrium (2002) na een hele tijd weer gezien. Film krijgt echt een best hoog cijfer op IMDB, iets wat ik niet echt begrijp omdat ie, naar mijn bescheiden mening, niet zo goed is. Ik bedoel Christian Bale is een geweldig acteur, een van mijn favorieten en doet het hier ook weer geweldig, de actiescenes zijn ook helemaal prima. Maar het verhaal en de plotholes vernachelen het toch wel voor mijn, te oppervlakkig allemaal. Maar goed, zeker een 6.5 waard.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_90333910
Predators

5.5/10

Misschien leuk voor tussendoor en voor als je fan bent van de reeks predator films. Verder is het een niet bijster diepgaand verhaal met matige acteerprestaties. Ook de special effects laten soms wat te wensen over. De film haalt het in ieder geval bij lange na niet bij de eerdere delen.

Het gaat over een groep mensen die ergens op een andere planeet gedropt worden, zonder dat ze weten hoe en waarom. Ze blijken later wel allemaal wat met elkaar gemeen te hebben. De plek waar ze gedropt zijn blijkt een reservaat voor Predators om te oefenen op het jagen. De gedropte mensen dienen uiteraard als prooi. De enige twee doelen die ze hebben zijn overleven en een manier vinden om weg te komen van de planeet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Robar op 23-12-2010 11:35:44 ]
pi_90333973
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:22 schreef Robar het volgende:
Predators

[ afbeelding ]

Misschien leuk voor tussendoor en voor als je fan bent van de reeks predator films. Verder is het een niet bijster diepgaand verhaal met matige acteerprestaties. Ook de special effects laten soms wat te wensen over. De film haalt het in ieder geval bij lange na niet bij de eerdere delen.

Het gaat over een groep mensen die ergens op een andere planeet gedropt worden, zonder dat ze weten hoe en waarom. Ze blijken later wel allemaal wat met elkaar gemeen te hebben. De plek waar ze gedropt zijn blijkt een reservaat voor Predators om te oefenen op het jagen. De gedropte mensen dienen uiteraard als prooi. De enige twee doelen die ze hebben zijn overleven en een manier vinden om weg te komen van de planeet.
Na Predator in mijn ogen de beste film van de franchise. AvP was triest en om over de vervolgen maar niet eens te spreken. Zelfde voor Predator 2
pi_90334207
quote:
6s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:02 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb het volgende lijstje staan en wil graag weer wat nieuws gaan aanschaffen, welke 5 MOET ik eerst doen van deze lijst en welke 5 kan ik echt vergeten (moet een beetje selecteren)?

De onderstreepte films heb ik al gezien, maar wil ik toch nog hebben.

[sub]
- Inception
- Platoon
- The Departed
- The Social Network
Dit zou mijn keuze zijn om wel te doen.
pi_90334356
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:24 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Na Predator in mijn ogen de beste film van de franchise. AvP was triest en om over de vervolgen maar niet eens te spreken. Zelfde voor Predator 2
Echt waar? Ik vond het zo tegenvallen. Misschien dat mijn verwachtingen wat hooggespannen waren en het daarom wat tegenviel. Predator 1, 2 en Alien vs Predator vond ik in ieder geval beter te pruimen. Zo zie je maar . . .
pi_90334449
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:33 schreef Robar het volgende:

[..]

Dit zou mijn keuze zijn om wel te doen.
Top, dank je! Inception ken ik dus al, maar verdient een 2e kans. Avatar wordt nu aangeschaft en The Social Network ook.

Platoon is natuurlijk een klassieker, daarom staat ie ertussen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_90334489
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:37 schreef Robar het volgende:

[..]

Echt waar? Ik vond het zo tegenvallen. Misschien dat mijn verwachtingen wat hooggespannen waren en het daarom wat tegenviel. Predator 1, 2 en Alien vs Predator vond ik in ieder geval beter te pruimen. Zo zie je maar . . .
Zijn we het iig over eens dat Predator de beste was :)

Vanavond ga ik denk ik Black Swan kijken, heb er alleen maar positieve dingen over gehoord. Plus dat ik alle Aronofsky films gewoon geweldig vindt. Mede dankzij Clint Mansell. Ik ben benieuwd.
pi_90334699
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:41 schreef HostiMeister het volgende:

Vanavond ga ik denk ik Black Swan kijken, heb er alleen maar positieve dingen over gehoord. Plus dat ik alle Aronofsky films gewoon geweldig vindt. Mede dankzij Clint Mansell. Ik ben benieuwd.
Is die al verkrijgbaar? 3 feb in de bios! Die wil ik zeeeeker zien. Aronofsky is een held en Clint Mansell ook! O+

Die gaat in de aanschaf. :)

Heb je meer tips in die richting?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_90335126
Ik heb voor het weekend twee van de volgende films klaarliggen om te kijken. Welke raden jullie aan?

• Get him to the Greek
• She's out of my League
• When in Rome
• Date Night
• Green zone
• Toy Story 3
• Shrek forever after
• A christmas carol
pi_90335259
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef Robar het volgende:
Ik heb voor het weekend twee van de volgende films klaarliggen om te kijken. Welke raden jullie aan?

• Get him to the Greek
• She's out of my League
• When in Rome
• Date Night
• Green zone
• Toy Story 3
• Shrek forever after
• A christmas carol
Toy Story was leuk, Shrek veul beter (maar da's persoonlijk). Christmas Carol lijkt me ook een vette animatie. De rest ken ik niet en Get Him to the Greek zou ik niet nuchter kijken denk ik ;)

pi_90335614
met elk van deze zit je goed>>

She's out of my League
Green zone
Toy Story 3
Shrek forever after
pi_90339527

Als hij wakker wordt, begint zijn grootste nachtmerrie. Hij opent zijn ogen maar ziet niets. Hij hoort alleen zijn eigen adem. Om zich heen voelt hij alleen het hout van een kist. Dan een aansteker. In het licht van de vlam dringt het tot hem door: hij is levend begraven. Zijn keel knijpt zich dicht. Dit is zijn grootste angst. Het overkomt Paul Conroy (Ryan Reynolds) in de meest claustrofobische thriller ooit.

Goeie en boeiende film die je bezig houdt zonder te gaan vervelen of langdradig te worden. :Y

8/10
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  donderdag 23 december 2010 @ 14:58:33 #88
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_90343274
quote:
6s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:02 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb het volgende lijstje staan en wil graag weer wat nieuws gaan aanschaffen, welke 5 MOET ik eerst doen van deze lijst en welke 5 kan ik echt vergeten (moet een beetje selecteren)?

De onderstreepte films heb ik al gezien, maar wil ik toch nog hebben.

LA Confidential is een briljante film. The Chase(met Charlie Sheen) vind ik ook prachtig, maar er zijn genoeg mensen die het niets vinden. The Departed is ook een goede film.
Bedankt Hans.
pi_90344807
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef Robar het volgende:

• Get him to the Greek - Vond ik behoorlijk leuk, voor dit soort comedies wel een aanrader
• Date Night - Wel aardig maar niet meer dan dat
• Green zone - Zoals eigenlijk altijd heb ik een hekel aan "serieuze" actie films waar geen reet van klopt. Zou ik niet kijken
• Toy Story 3 - Geweldige film, beste uit de serie. Zeker kijken.
• Shrek forever after - Vond ik een beetje saai eigenlijk. De shrek magie is over.
• A christmas carol - Tjabeetje uitgekauwd maar een klassieker dat wel.
pi_90346833
Inception gisteren voor de tweede keer opgezet, maar na 20 minuten toch maar weer afgezet. De teleurstelling van de eerst keer kijken werd dubbel dik herhaald. Vooral die beginscene is echt dramatisch slecht waarin ze gaan uitleggen hoe het werkt. Daarna dus ook maar weer afgezet.

Leuke CGI maar verhaal is dramatisch slecht uitgewerkt.
Cijfer: 4

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<hr>
pi_90346921
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
Inception gisteren voor de tweede keer opgezet, maar na 20 minuten toch maar weer afgezet. De teleurstelling van de eerst keer kijken werd dubbel dik herhaald. Vooral die beginscene is echt dramatisch slecht waarin ze gaan uitleggen hoe het werkt. Daarna dus ook maar weer afgezet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je snapt het niet :')

SPOILER
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 16:14:03 #92
264940 8108139dpths
pi_90346999
quote:

SPOILER
je snap het niet :')

Nee serieus, de verhaallijn is juist erg sterk... als je 'm kunt volgen. -O-
pi_90347019
Love Actually

Verhaal:
Er zijn veel verhaallijnen in deze film. Zo maakt een oude rockster een mislukte kersthit, wordt de premier verliefd op zijn bediende, is de vrouw van de baas jaloers op de mooiheid van de werknemer, is een jongetje verliefd op zijn klasgenote die naar Amerika gaat, en is een schrijver verliefd op zijn Portugese assistent. Er zijn nog veel meer lijnen, maar ik raak de weg kwijt. Het komt er op neer dat iedereen in Engeland verliefd is in de weken voor kerst.
Beoordeling: Het stikt van de goede acteurs in deze film. Emma Thompson, Hugh Grant, Colin Firth, Bill Nighy, Liam Neeson, Alan Rickman, Keira Knightley, enzovoort enzovoort. Zelfs Rowan Atkinson komt nog even langs in een cameo als juwelier. Maar door die goede cast krijg je toch het gevoel dat Alan Rickman toch maar Snape moet blijven en geen baas kan worden, en dat Liam Neeson elk moment zijn lightsaber kan trekken.. Maar het is wel een goede feelgoodfilm, om lekker voor kerst te kijken met ''je geliefden (wat ook de boodschap is).'', en de soundtrack is perfect gekozen. Misschien af en toe mierzoet, maar mij stoorde dat niet.
Cijfer: 8,5
Imdb: 7,5
pi_90347247
quote:

SPOILER
Ik vind het een briljante film eigenlijk . . :P
  donderdag 23 december 2010 @ 16:20:48 #95
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_90347325
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:07 schreef casper019 het volgende:
met elk van deze zit je goed>>

She's out of my League
Green zone
Toy Story 3
Shrek forever after
Animatiefilms zijn bud
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_90347356
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik vind het een briljante film eigenlijk . . :P
Ik niet, maar meningen mogen verschillen :) Shutter Island, die is wel briljant, waarin dicaprio ook nog eens een geweldige rol neerzet. In Inception is het gewoon voorlezen zonder gevoel
<hr>
pi_90347379
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:20 schreef mazaru het volgende:

[..]

Animatiefilms zijn bud
Ik vond TS3 eigenlijk ook tegenvallen. How to train your dragon was daarin tegen wel erg leuk.
<hr>
pi_90347623

Lord of the Rings, net boek uit, film valt tegen, wat een stel homo's zeg.
Twiddel
pi_90347762
quote:
6s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]

Je snapt het niet, het zijn droomniveaus, Frodo is gewoon de droom van Sauron binnengedrongen om zijn idee van de ring te stelen, maar in die droom zit nog een droom en dat is the fellowship en hun dromen lopen samen met de droom van saruman, zeg maar op het einde met die ring, je ziet hem vallen maar eigenlijk bleek het dus anders te zijn snap je!@$?!

<hr>
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 16:28:32 #100
264940 8108139dpths
pi_90347768
quote:
6s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]

:|W
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:28 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Je snapt het niet, het zijn droomniveaus, Frodo is gewoon de droom van Sauron binnengedrongen om zijn idee van de ring te stelen, maar in die droom zit nog een droom en dat is the fellowship en hun dromen lopen samen met de droom van saruman, zeg maar op het einde met die ring, je ziet hem vallen maar eigenlijk bleek het dus anders te zijn snap je!@$?!

[ afbeelding ]
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')