abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 december 2010 @ 00:10:45 #26
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_90265839
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]

welke 10 moet ik echt zien met kerst? :@
Ik weet niet van wat voor soort films je houd maar de 10 die ik hier van zou kiezen zijn:
Inception, Seven Pounds, The Prestige, The Town, Machete, Scott Pilgrim, Despicable Me, The American, Munich en Due Date. Alleen Winters Bone heb ik nog niet gezien van jouw lijstje :P

Ik heb pas Insane (2010) gekeken. Waardeloos.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_90266255

Ik heb recent Io sono lamore (I am love) gezien.

Een film over strubbelingen binnen een rijke Italiaanse familie. Met een heel aardig begin: opzwepende muziek en mooie winterse beelden van Milaan. Ook de eerste scenes van een etentje, waarin de familie wordt geïntroduceerd, zijn erg goed. Daarna begint het langzaam bergafwaarts te gaan. Tilda Swinton speelt wederom goed. Maar ik had liever het verhaal bekeken vanuit een perspectief, een ander familielid dus. Volgens mij is de vader-zoon/dochter relatie veel interessanter. Toch zien die Italiaanse films er altijd mooi uit. Ik ben erg gechameerd van Il divo en ik hoor ook goede verhalen over Vincere. ***

[ Bericht 4% gewijzigd door Toad op 22-12-2010 00:24:03 ]
  woensdag 22 december 2010 @ 00:29:08 #28
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_90266944
The Usual Suspects gekeken.
Geniale film, al lag het einde er wel dik bovenop.
8,5
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  woensdag 22 december 2010 @ 00:52:59 #29
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_90268229

Prima filmpje. Drie verschillende verhalen, maar op het eind komt het allemaal samen. Het tweede verhaaltje was overigens het leukst.

7,5
Bedankt Hans.
pi_90273813
Monsters

Weer een leuke alienfilm! (in tegenstelling tot Skyline die ik een tijdje terug keek :r) Dit maal meer gefocussed op de hoofdrolspelers en niet de aliens en dat pakte goed uit!

7,5.
Nieuw is niet altijd beter.
  woensdag 22 december 2010 @ 03:49:18 #31
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_90273888
Geen film maar wel "tales from the darkside - Halloween candy" op youtube. Horror uit de jaren 80 is zoveel beter.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 22 december 2010 @ 15:31:26 #32
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_90291889

The Princess Bride
Een van mijn favoriete films, en hij blijft elke keer weer gewoon leuk _O_
Absoluut niet (zo) zoetsappig als de titel doet vermoeden. Ja het gaat over een prinses en haar ware liefde, maar hij is vooral erg grappig. (goed ik heb een vreemd gevoel voor humor maar ik moet altijd keihard lachen om deze film :@ )
Als je van dit soort films houdt is Stardust ook een aanrader :Y

imdb: 8,1 ik: 8,7

[ Bericht 17% gewijzigd door La_Vita op 22-12-2010 16:15:02 ]
My mama didn't raise no fool
pi_90292194
quote:
[ afbeelding ]

Ik vind sowieso Hot Tub Timemachine, Unthinkable en Despicable me erg vermakelijk.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_90293366
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:31 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]

Een van mijn favoriete films, en hij blijft elke keer weer gewoon leuk _O_
Absoluut niet (zo) zoetsappig als de titel doet vermoeden. Ja het gaat over een prinses en haar ware liefde, maar hij is vooral erg grappig. (goed ik heb een vreemd gevoel voor humor maar ik moet altijd keihard lachen om deze film :@ )
Als je van dit soort films houdt is Stardust ook een aanrader :Y

imdb: 8,1 ik: 8,7
Plaatje doet het niet.
Ik vond Stardust tof, dus ik ben wel benieuwd welke film je hebt gezien. :)
  woensdag 22 december 2010 @ 16:01:24 #35
24329 KNAK
ff w88,......
pi_90293424
in 36 uur aardig wat films verslonden :P

The last exorcism

Heb deze gisteren gekeken, in de hoop dat het wat zou zijn. gedurende de hele film heb ik uit alle macht, tot aan het zweet in mn b*lspl**t toe getracht de film leuk te vinden en SOMS lukte het een beetje maar dit gevoel ging snel weg toen het einde voorgeschoteld werd
Wat een bagger

5

----------------------------------------------------------

Star Trek, (de nieuwste, 2009 geloof ik)

Voor de 3e keer bekeken, blijft leuk al ben ik geen Trekkie, ook geen halve...

7

------------------------------------------------------------------

Kickass

Titel zegt voldoende :p
8

---------------------------------------------------------------------

en zojuist Sim0ne

:') vraag me nie waarom maar moet deze zien daar ik hem tegenkwam en nog nooit echt volledig had gezien

Omdat het Al is een 6.5 :p
Mai pben rai~!
  woensdag 22 december 2010 @ 16:15:34 #36
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_90294143
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:00 schreef Toad het volgende:

[..]

Plaatje doet het niet.
Ik vond Stardust tof, dus ik ben wel benieuwd welke film je hebt gezien. :)
Gefixt 8-)
My mama didn't raise no fool
  woensdag 22 december 2010 @ 16:45:40 #37
286575 Roces18
Chef de party
pi_90295618
Net Year One gezien,

Sommige stukjes zijn wel vermakelijk maar meer ook niet.Vooral langdradig maar er komen ook goede stukjes in voor bijv met Abel en Cain.
6je.

melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 22 december 2010 @ 16:57:09 #38
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_90296202
quote:
[ afbeelding ]

Inception, The Godfather-trilogie en misschien Seven Pounds. De rest kun je wel weggooien.

Edit: oh wacht Despicable Me niet weggooien, die is ook goed :Y

[ Bericht 11% gewijzigd door Falco op 22-12-2010 17:02:36 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 22 december 2010 @ 17:01:45 #39
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_90296393
The Expendables
Ondanks de ensemble-cast had ik weinig verwachtingen bij deze film. Na een half uur had ik het ook wel door. Stallone heeft weer eens een 'Alles moet kapot'-film gemaakt met grappen waarbij ik niet wist of ik moest huilen of lachen, dus deed ik het maar beiden tegelijkertijd. Actie was ook geheel volgens verwachtingen flitsend en maar matig volgbaar. Het deed me helemaal niks. Cijfer: 5

The Dirty Dozen
Gave oorlogsfilm, waar Inglorious Basterds ergens wat weg van heeft, zij het dat The Dirty Dozen wel serieuzer aangepakt is. Twaalf gevangenen (waaronder Charles Bronson) kunnen hun vrijheid verdienen door onder leiding van Lee Marvin een gevaarlijke missie te ondernemen in Duits bezet gebied. De film wordt zorgvuldig opgebouwd met de voorbereiding en de training van dit (op eerste gezicht) zootje ongeregeld. Soms kakt de film wat in, vooral wanneer het twaalftal niet in beeld is. Maar goed, het duurt even, maar als de missie eindelijk begint, gaan alle remmen los. Al met al een mooi spektakelstuk :Y. Cijfer: 8

G.I. Joe: The Rise of Cobra
Mweh, zoveel hippe SF-gadgets, maar echt opzienbarend wil deze film niet worden. Teveel stompzinnige verhalen zijn bij elkaar gedrukt en het acteerwerk is bij sommigen zwaar bedroevend. Cijfer: 5,5

The Break-Up
quote:
Als Brooke (Jennifer Aniston) en Gary (Vince Vaughn) eenmaal samenwonen, halen ze het bloed onder elkaars nagels vandaan. Na de zoveelste ruzie verbreekt Brooke hun relatie. Wat dan volgt is een opeenstapeling van oorlogsvoering, toenaderingspogingen en bemoeienissen van hun vrienden. Geen van beiden is bereid te verhuizen uit hun prachtige appartement en de enige oplossing is om er samen als vijandige huisgenoten te blijven wonen, totdat een van de twee toegeeft...
Guess what :')... Uiteraard is het de man die toe gaat geven :{. Het is onbegrijpelijk dat Vince Vaughn deze rol wou invullen in deze romcom. Kom op he, Jennifer Aniston was even goed onuitstaanbaar met haar gekrijs en gezeik. Voor de rest blijft er niks anders over dan een film om je eens lekker te ergeren aan alles: van onlogische keuzes die de hoofdpersonen maken tot en met Joey Lauren Adams eendengekwaak-stem .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_90297255
Gisteravond bij toeval langs anchorman gezapt, had hem al 3 keer gezien maar gewoon nogmaals bekeken. Blijf briljant! een 8. Vooral de bijrollen van Jack Black, Ben Stiller etc zijn hilarisch. En Steve Carroll zet echt een leuke rol neer als Brick.

quote:
Ron Burgundy: Boy, that escalated quickly. I mean that really got out of hand fast!

Brian Fantana: It jumped up a notch.

Ron Burgundy: It did, didn't it?

Brick Tamland: Yea, I stabbed a man in the heart.

Ron Burgundy: I saw that! Brick killed a guy. Did you throw a trident?

Brick Tamland: Yea, there were horses and a man on fire and I killed a guy with a trident.

Ron Burgundy: Brick, I've been meaning to talk to you about that. You should find yourself a safe house or a relative close by because you're probably wanted for murder.
die scene is echt geweldig!
<hr>
  woensdag 22 december 2010 @ 17:53:05 #41
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_90298361

Iets te lang, af en toe wat flauw, maar heb ook vaak genoeg gelachen. Prima vermaak.

6,5/10
Bedankt Hans.
pi_90299344
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:37 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik vind sowieso Hot Tub Timemachine, Unthinkable en Despicable me erg vermakelijk.
Dat zijn zo'n beetje de slechtste films van zijn lijstje, kijk ze gewoon allemaal, oordeel zelf.
  woensdag 22 december 2010 @ 18:30:22 #43
286575 Roces18
Chef de party
pi_90299595
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 17:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Gisteravond bij toeval langs anchorman gezapt, had hem al 3 keer gezien maar gewoon nogmaals bekeken. Blijf briljant! een 8. Vooral de bijrollen van Jack Black, Ben Stiller etc zijn hilarisch. En Steve Carroll zet echt een leuke rol neer als Brick.

[..]

die scene is echt geweldig!
Ik had hem nog niet gezien ( want mijn gevoel zei dat het voor mij een slechte film was) en ik heb ook na een halfuur weggezapt. totaal niet mijn soort humor en de set e.d. vind ik echt niks.
  woensdag 22 december 2010 @ 18:35:14 #44
24329 KNAK
ff w88,......
pi_90299773
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef Mr_DG het volgende:
The Usual Suspects gekeken.
Geniale film, al lag het einde er wel dik bovenop.
8,5
Deze is net klaar met naar binnen halen, hoop dat het wat is
Mai pben rai~!
  woensdag 22 december 2010 @ 18:59:17 #45
286575 Roces18
Chef de party
pi_90300792
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:35 schreef KNAK het volgende:

[..]

Deze is net klaar met naar binnen halen, hoop dat het wat is
Illegaal !!! :( daar doen we hier niet aan op fok! hé
\
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90301675
Misschien zat ie in de brievenbus buiten en haalt ie hem nu binnen?
  woensdag 22 december 2010 @ 19:24:26 #47
24329 KNAK
ff w88,......
pi_90301908
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:59 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Illegaal !!! :( daar doen we hier niet aan op fok! hé
\
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist, net vers van Ebay! :')

...Of ik het nou zo doe, of dat ik nou voor 50 Baht ( een euro) naar de openlucht markt ga hier om de hoek en daar een CD ga halen, dan maar makkelijk doen ;-) weet nie eens waar ik een film op legale wijze moet halen hier :')
Mai pben rai~!
  woensdag 22 december 2010 @ 19:30:32 #48
320954 ruudblack
Verander uw goud dus in geld!
pi_90302198
Devil gezien

Hij was op veel stukken best spannend en (voor mij) was het wel een verrassing wie de duivel was.

7.5
Pedobear is under your bed!
pi_90302299
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:23 schreef JDx het volgende:

[..]

Dat zijn zo'n beetje de slechtste films van zijn lijstje, kijk ze gewoon allemaal, oordeel zelf.
WAAAT!!!

Ok unthinkinable is een matige (heel erg overrated film!) film die ik een 6je zou geven
hot tub time machine is gewoon een leuke wegkijke film >> een 7
maar despicable me... dikke 8 gave iflm is dat!
  woensdag 22 december 2010 @ 19:40:46 #50
286575 Roces18
Chef de party
pi_90302658
Tekenfilms vallen vaak niet onder het getalletje 8. Gewoon omdat het een animatiefilm is. HotTubTimeMachine is een wegkijkertje zoals je zegt met af en toe zijn leuke momenten aka een 7. Maar Unthinkable vond ik wel gelijk aan HotTub.. ook een wegkijkertje. Maar alle genres worden op een andere manier beoordeeld lijkt het wel.... amaj
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')